Post
autor: sebii78 » pn paź 06, 2008 10:27
Chodzi o wąż łączący turbo z filtrem bo jest inna średnica wejścia do turbo ale napewno idzie temu zaradzić trzeba by było zmierzyć średnice tego kołnierz od turbo i ewentualnie coś nawinąć ,może obędzie bez wymiany tego węza ,następna sprawa to T2 jest chłodzone wodą więć trza zaślepić krućce żeby ci sie woda nie lała bo T3 tego niema , Na górze przy turbie w T2 tam przy przewodzie od smarowania olejem masz lub powinien byc czujnik od temperatury wody który załancza pompke elektryczną wody jest to taki bajer który po przekroczeniu pewnej temp załancza tą pompke zeby schłodzić turbo na postoju przy wyłączonym silniku. Wedłóg mnie jak masz zdrowe turbo to ja bym nie wymieniał no chyba że masz juz z tym T2 problemy . Ten układ chłodzenia powinien być w SB chyba ze masz tam już jakieś przeróbki.