Wskaźnik doładowania w AAZ....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wskaźnik doładowania w AAZ....
Szukam szukam i znaleźć nie mogę Potrzebuję zamontować wskaźnik doładowania w mk3 z silnikiem aaz Najlepiej żeby jakieś foto było.... Wskaźnik z allegro AUTO GAUG z dołączonym wężykiem i trójnikiem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
jak zamontowac
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119223
gdzie ludzie z forum mają zamontowane
jak zamontowac
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119223
gdzie ludzie z forum mają zamontowane
Te tematy znalazłem wcześniej ale chodzi mi konkretnie o silnik AAZ tego znaleźć nie mogęm.s pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
jak zamontowac
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119223
gdzie ludzie z forum mają zamontowane
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.
piotrekgal pisze:Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.
Jak to działa to ja wiem nie byłem pewien tylko który wężyk w linku wyżej jest to dokładnie pokazane... tylko teraz następuje problem :/ Tak myślałem że to ten wężyk jest i pod niego podłączyłem niestety wskazówka ledwo drgła więc myślałem ze to może nie ten stąd ten temat na forum .... Teraz tak, co może być przyczyną ze jak podłączam wskaźnik to wskazówka ledwo się rusza ????? Wskaźnik podłączałem na "krótko" i dodawałem gazu ręcznie.....
Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 16:39 przez m.s, łącznie zmieniany 1 raz.
m.s pisze:Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
Wszystko pięknie fajnie ale NIE DZIAŁA ! Przy obrotach prawie 4000 wskazówka pokazuje praktycznie 0 .... Jakieś sugestie ? Poniżej foto....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Wszystko raczej dobrze podłączone wężyk jest drożny dobrze zaciśnięty na trójniku i zegarze :> :> :> Jak wyjmuję wężyk z zegara to czuć ze idzie "jakieś" ciśnienie ale wskazówka pokazuje 0 ....piotrekgal pisze:patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 18:13 przez Capulet, łącznie zmieniany 3 razy.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak
pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d
pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d
[img]http://images25.fotosik.pl/72/67ae11ec97e66af0.jpg[/img]
golfkiller69 pisze:witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak
pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d
Nie za bardzo rozumiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości