Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 13:57
Szukam szukam i znaleźć nie mogę

Potrzebuję zamontować wskaźnik doładowania w mk3 z silnikiem aaz

Najlepiej żeby jakieś foto było.... Wskaźnik z allegro AUTO GAUG z dołączonym wężykiem i trójnikiem.
-
m.s
- DIESEL POWER

- Posty: 887
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
- Lokalizacja: GST
-
Kontakt:
Post
autor: m.s » sob paź 04, 2008 14:05
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 14:16
Te tematy znalazłem wcześniej ale chodzi mi konkretnie o silnik AAZ tego znaleźć nie mogę

-
m.s
- DIESEL POWER

- Posty: 887
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
- Lokalizacja: GST
-
Kontakt:
Post
autor: m.s » sob paź 04, 2008 14:18
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » sob paź 04, 2008 14:48
Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 16:29
piotrekgal pisze:Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.
Jak to działa to ja wiem

nie byłem pewien tylko który wężyk w linku wyżej jest to dokładnie pokazane... tylko teraz następuje problem :/ Tak myślałem że to ten wężyk jest i pod niego podłączyłem niestety wskazówka ledwo drgła więc myślałem ze to może nie ten stąd ten temat na forum

.... Teraz tak, co może być przyczyną ze jak podłączam wskaźnik to wskazówka ledwo się rusza ????? Wskaźnik podłączałem na "krótko" i dodawałem gazu ręcznie.....
-
m.s
- DIESEL POWER

- Posty: 887
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
- Lokalizacja: GST
-
Kontakt:
Post
autor: m.s » sob paź 04, 2008 16:37
Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 16:39 przez
m.s, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 17:54
m.s pisze:Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
Wszystko pięknie fajnie ale NIE DZIAŁA !

Przy obrotach prawie 4000 wskazówka pokazuje praktycznie 0 .... Jakieś sugestie ? Poniżej foto....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
piotrekgal
- Forum Master

- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekgal » sob paź 04, 2008 17:58
patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
-
m.s
- DIESEL POWER

- Posty: 887
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
- Lokalizacja: GST
-
Kontakt:
Post
autor: m.s » sob paź 04, 2008 18:00
piotrekgal pisze:wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
dokładnie pierwsze co przychodzi na myśll to nieszczelność
[ Dodano: 04 Paź 2008 18:05 ]
masz możliwość sprawdzenia u kogos twojego wskaznika ?
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 18:07
piotrekgal pisze:patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
Wszystko raczej dobrze podłączone wężyk jest drożny dobrze zaciśnięty na trójniku i zegarze :> :> :> Jak wyjmuję wężyk z zegara to czuć ze idzie "jakieś" ciśnienie ale wskazówka pokazuje 0 ....
Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 18:13 przez
Capulet, łącznie zmieniany 3 razy.
-
andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia

- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 20:46
Capulet pisze:Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić
kompresor, albo pompka do pompowania kół
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
golfkiller69
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
- Lokalizacja: Starachowice
-
Kontakt:
Post
autor: golfkiller69 » sob paź 04, 2008 21:45
witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak
pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d
[img]http://images25.fotosik.pl/72/67ae11ec97e66af0.jpg[/img]
-
Capulet
- Nowicjusz

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
- Lokalizacja: LDZ
-
Kontakt:
Post
autor: Capulet » sob paź 04, 2008 21:48
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 19 gości