1Z egr i kat aut

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

1Z egr i kat aut

Post autor: -pawlo111 » śr paź 01, 2008 19:05

Mam ochotę wywalic kata i zaślepić egr w mkIII tdi 1Z 90KM.
Da to coś?
zamiast kata rurka, z egr-a odlacze wężyk



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 01, 2008 19:21

trochę tego jest na forum :P jak przy okazji wyczyścisz kolektor ssący to coś da :D



GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » śr paź 01, 2008 19:38

Wężyk zostaw w spokoju. Lepsze jest wstawienie blachy 1mm najlepiej kwasówki(wtedy styknie 0,5-0,8mm) pomiędzy EGR a tą karbowaną metalową rurkę. Kolektor wyczyść koniecznie nie zapominając o kanałach ssących w głowicy. Inaczej czyszczenie kolektora może byc mało efektywne.

Zresztą, jak pisze nasz KOLEGA DAMCIO,
tam wszystko jest pięknie wyjaśnione.


Octavia III -1.4 DSG ---[/i]

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt paź 03, 2008 18:02

kat wywalony, egr odpięty.
Jest głośniej ale już nie ma drgań w samochodzie, na tapicerce, troszkę widać jak bardziej puszcza dymka :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt paź 03, 2008 19:44

wyczysc jeszcze kolektor ssacy
u siebie mialem z kilogram bagna
co do EGR to musisz go zaslepic



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » sob paź 04, 2008 10:51

-pawlo111 pisze:...troszkę widać jak bardziej puszcza dymka...
Zaślep EGR, a nie odłączaj bo tak jest lepiej. Koniecznie wyczyść kolektor ssący i kanały dolotowe w głowicy, bo dopiero wtedy autko dostanie kopa i będzie żyło do 4500 obr./min bez grama dymu. :grin:


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości