przekażnik kierunkowskazów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mnie wydaje się że to chodzi o ciągnik typu C330 który ma na jednej stronie: do przodu 5W a do tylu 21W i ten z Golfa w takim układzie będzie migał za szybko. Tak jak już napisałem, należy tę 5-kę do przodu zastąpić żarówką 21W a jak nie wejdzie w istniejącą oprawkę to zastosować pomarańczową lampkę na żarówkę 21W, do dostania w składnicach maszyn rolniczych.
Problem zacznie się po dołączeniu przyczepy, od VW należało by dać taki z nr 22, przystosowany do przyczep (2x21W+5W+21W) - są takie ale tak trudne do zdobycia że prościej jest kupić przerywacz fabryczny od C330 i on pracuje z przyczepą i bez.
↓ ↓ ↓ RACJA! ↓ ↓ ↓
Problem zacznie się po dołączeniu przyczepy, od VW należało by dać taki z nr 22, przystosowany do przyczep (2x21W+5W+21W) - są takie ale tak trudne do zdobycia że prościej jest kupić przerywacz fabryczny od C330 i on pracuje z przyczepą i bez.
↓ ↓ ↓ RACJA! ↓ ↓ ↓
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 22:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
Witam. po pierwsze to był orginalny przerywacz zakladany do ciagnika C-330 i po roku siadl wiec mnie to wkorzylo i postanowilem wlozyc od golfa. mysle ze i z przyczepa powinen dobrze pracowac bo jak dobrze z dwokolka pracuje w samochodzie.
[ Dodano: 05 Paź 2008 13:56 ]
a i jeszcze sprawdzalem na jedna strone idzie 2 zarowki po 21W
[ Dodano: 05 Paź 2008 13:56 ]
a i jeszcze sprawdzalem na jedna strone idzie 2 zarowki po 21W
Jeżeli jest przerywacz kier. od VW jest sprawny i prawidłowo podłączony to przy obciążeniu 2x21W musi migać z prawidłową częstotliwością, Twój problem może być spowodowany tym,że w C-330 przerywacz, który tam był jest inaczej podłączany niż ten z VW. Do przerywacza, który dawniej był w ciągnikach (tego aluminiowego z trzema stykami ) podłączało się +, włącznik kier. (czyli żarówki) i kontrolkę kier. Mogłeś też mieć jakąś elektroniczną wersję, która ma inne styki niż ten od VW. Do przerywacza kier. od VW podłącza się masę (31), + (49), włącznik kier. (czyli żarówki) (49a), a kontrolek nie podłącza się do przerywacza tylko w inne miejsce.
JaroW
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
Według mnie "przekaźnik" od golfa powinien działać OK, spróbuj go inaczej podłączyć.
W linku masz schemat C-330.
Moim zdaniem winna może być kontrolka kierunkowskazów (co już ktoś tu sugerował), zobacz czy bez kontrolki będzie działało ok, jeśli tak to wystarczy inaczej podpiąć kontrolkę.
link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c599e.html
W linku masz schemat C-330.
Moim zdaniem winna może być kontrolka kierunkowskazów (co już ktoś tu sugerował), zobacz czy bez kontrolki będzie działało ok, jeśli tak to wystarczy inaczej podpiąć kontrolkę.
link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c599e.html
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 08:08 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: czw cze 28, 2007 22:32
- Lokalizacja: Kołaki Kościelne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 264 gości