Problemy z odpalaniem, swiece

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

raftti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 08:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: raftti » pt paź 03, 2008 08:19

damcio151 pisze:
raftti pisze:przeczytałem i mam jedno pytanie czy ktoś może zna jakiś zakłąd we wrocku który mógłby sie zając profesjonalnie takim problemem...dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam
pogadaj z Mirassem http://www.forum.vwgolf.pl/profile.php? ... le&u=16341
witam...samochodzik odwiedził mirassa nawet 3-krotnie..kąty wtrysku ok...generalnie po diagnostyce samochód w super stanie nawet jak na 260tys...paliwo najprawdopodobniej sie nie cofa..no bo w zimie jak grzeje świece to pali normalnie...mirass mówi że to może być wina rozrządu że może jest troszkę przesunięty i na zimnym nie ma kąta a po rozgrzaniu kąt jest i dlatego cięzko pali...tylko zastanawiam sie dlaczego jak jest zimniej to pali bez problemu jak świece zagrzeją tak ok 3-4 sek...próbowaliśmy softem wydłużyc grzanie swiec ale nic nie dało nadal świece grzeją bardzo krótko przy obecnej pogodzie...czy macie jakieś inne pomysły oprócz przesuniętego rozrządu...mam samochód od nowości i rozrząd robiłem jakieś 70 tyś w aso (komplet)



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt paź 03, 2008 11:28

Witam.

Kolego raftti jak czytam twojego posta wyżej to jakbym o swoim aucie czytał (pisałem posta tutaj wcześniej). Mam tak samo jak ty z tym odpalaniem i też wszystko niby jest ok. Ostatnio założyłem zaworek zwrotny i wydawało się, że to pomogło, ale niestety dalej to samo. Dzisiaj jak świece zagrzały odpalił od strzała, wczoraj nie zagrzały i kupa za około 7 obrotem wału dopiero. Jak narazie nie znalazłem rozwiązania.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 03, 2008 12:22

Turbonalepa, a z tą dawką startową kombinowałeś ?



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt paź 03, 2008 20:16

Z dawką nie kombinowałem, sprawdzałem u kolegi (jemu pali od strzała) i ma taką samą jak ja. Ładowanie mam za to 11,9 V !!! Już mam regulator jutro wymieniam = aku za słabe i słabo kręci. Dzisiaj się trochę ścigałem na trasie i zaskoczenie. 4 bieg 150 na liczniku gaz w podłodze i nagle przerwał. Ja mu 5 gaz dalej decha przyspieszam a ten znowu przerwał. Przy pełnym palniku na 4 i 5 jak dłużej przytrzymam to zaczyna przerywać = brakuje paliwa.

CIEKAWE KIEDY POMPA KLĘKNIE??

Jak coś wymyślę z odpalaniem to dam znać.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

raftti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 15, 2008 08:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: raftti » śr paź 08, 2008 11:26

witajcie... powiem tylko jedno mechanicy rozkładają ręce (mówią że może pompa siada)...elektronicy to samo...zostało tylko i wyłącznie zostawić samochodzik w serwisie volkswagena...lub spalić go.... :grrr: ....

[ Dodano: 09 Paź 2008 17:09 ]
Witam...jeszcze jedno pytanko...bo pompa idzie do sprawdzenia...w razie jakby to nic nie pomogło to czy jest sposób aby wydłużyć grzanie świec (np. opornik aby oszukać komputer) ale żeby zrobić to tak żeby ten owy komputerek sterujący tym wszystkim nie oszalał...bo moi mechanicy mówią że nie da sie tego zrobić "SKUTECZNIE"...
Dzięki z góry za pomoc

[ Dodano: 11 Paź 2008 14:02 ]
WITAM...ponownie...dalsze poszukiwania winowajcy ciężkiego odpalania...pompa poszła do regeneracji (jakiś tłok nie wiem dokładnie jaki zaciera sie pomału) do wymiany także rozrząd (stary już pomału nie dawał rady)....zobaczymy czy po tym coś pomoże...
Odpowiedź niedługo



Awatar użytkownika
gpmaster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: czw gru 18, 2008 23:43
Lokalizacja: slask (Żory)

Post autor: gpmaster » pn gru 22, 2008 15:32

winowajca sie znalazl??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości