Kontrolka + reset = pomocy :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka + reset = pomocy :(
Witam serdecznie
Pozwolilam sobie umieścic temat na forum vw golf poniewaz nie wiem gdzie szukac odpowiedzi a troszke juz nad tym siedze.
Jezdze vw beetle i od jakies czasu co jakis czas w trakcie jazdy zapalaja mi sie trzy kontrolki i jednoczesnie resetuje mi sie licznik dziennych kilometrow.
Jedna kontrolka przedstawia czerwony wykrzyknik ( taki jak bym zaciagnela hamulec reczny , druga kontrolka to zolty wykrzyknik w trojkacie i do okola niego strzalka w ksztalcie okregu, trzecia to jakas niebiueska nie pamietam za bardzo:(
Prosze o pomoc co to moze byc.
Pozwolilam sobie umieścic temat na forum vw golf poniewaz nie wiem gdzie szukac odpowiedzi a troszke juz nad tym siedze.
Jezdze vw beetle i od jakies czasu co jakis czas w trakcie jazdy zapalaja mi sie trzy kontrolki i jednoczesnie resetuje mi sie licznik dziennych kilometrow.
Jedna kontrolka przedstawia czerwony wykrzyknik ( taki jak bym zaciagnela hamulec reczny , druga kontrolka to zolty wykrzyknik w trojkacie i do okola niego strzalka w ksztalcie okregu, trzecia to jakas niebiueska nie pamietam za bardzo:(
Prosze o pomoc co to moze byc.
co do pierwszego to masz usterkę w układzie hamulcowym (kończą się okładziny chamulcowe, niski stan płynu hamulcowego ,uszkodzony wyłącznik hamulca ręcznego)
co do drugiego to jest lampka ASR( albo jest wyłączony Albo usterka w układzie)
co do drugiego to jest lampka ASR( albo jest wyłączony Albo usterka w układzie)
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 08:55 przez Mirek39m, łącznie zmieniany 2 razy.
Mirek
witam kolejne beetle na forum
Niebieska kontrolka oznacza zimny silnik.
normalka po zimnym rozruchu
gorzej jak zmieni kolor na czerwony
smialo pytaj o wszystko co dotyczy beetle
daje fotke zegarow aby precyzyjnie wskazywac o ktora lampke chodzi:
czy to ta przy 180?
Niebieska kontrolka oznacza zimny silnik.
normalka po zimnym rozruchu
gorzej jak zmieni kolor na czerwony
smialo pytaj o wszystko co dotyczy beetle
daje fotke zegarow aby precyzyjnie wskazywac o ktora lampke chodzi:
czy to ta przy 180?
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 20:16 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
beetle pisze:witam kolejne beetle na forum
Niebieska kontrolka oznacza zimny silnik.
normalka po zimnym rozruchu
gorzej jak zmieni kolor na czerwony
smialo pytaj o wszystko co dotyczy beetle
daje fotke zegarow aby precyzyjnie wskazywac o ktora lampke chodzi:
[url=http://img77.imageshack.us/img77/4044/k ... qf4.th.jpg]Obrazek[/URL][url=http://img77.imageshack.us/images/thpix.gif]Obrazek[/URL]
czy to ta przy 180?
[ Dodano: 30 Gru 2008 20:01 ]
Witam Wszystkich,
Pierwsze wejście i skucha.
Ale już sie poprawiam; zależy mi na pomocy w temacie swiecacej sie kontrolki na desce , kolor niebieski.Zapala się po uruchomieniu auta, po jakims czasie gaśnie , i za chwile zapala sie na stałe. nie jest to chyba normalne , dlatego może ktoś z was mi podpowie o co tu chodzi.Próbowałem u wielu speców , ale nikt nic nie wie.
robdul
to normalne.
po przekreceniu kluczyka jest test lampki - zapala sie i gasnie podobnie jak inne.
potem zapala sie na niebiesko i po osiagnieciu przez silnik temperatury chyba 35 stopni gasnie.
jezeli miga na niebiesko to prawdopodobnie jest za niski poziom plynu a jak zapala sie na czerwono to oznacza za wysoka temperature plynu a w praktyce ze pompa wody sie rozwalila.
po przekreceniu kluczyka jest test lampki - zapala sie i gasnie podobnie jak inne.
potem zapala sie na niebiesko i po osiagnieciu przez silnik temperatury chyba 35 stopni gasnie.
jezeli miga na niebiesko to prawdopodobnie jest za niski poziom plynu a jak zapala sie na czerwono to oznacza za wysoka temperature plynu a w praktyce ze pompa wody sie rozwalila.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
OK, może bardziej rozwinę temat; mówiąc o tym że się zapala myślałem o czasie już jak uruchomię auto ( po teście kontrolek ), natomiast gaśnie po przejechaniu 2-3 kilometrów i ponownie się zapala na niebiesko po kilkunastu metrach i tak już pozostaje zapalona.
Zmieniłem chłodnicę bo podobno miała być zamulona, przy okazji wymiany rozrządu , wymieniłem na nową pompę wody, jest równieź wymieniony termostat, czujniki wentylatorów załaczająsię prawidłowo , obieg płyny OK, stan w zbiorniczku równieź , i nadal to samo.
Może ma na to wpływ że jest auto ze skrzynią automatyczną ?
Może tu jest jakiś czujnik powiązany z całym układem ?
Ciekawe co ?
Zmieniłem chłodnicę bo podobno miała być zamulona, przy okazji wymiany rozrządu , wymieniłem na nową pompę wody, jest równieź wymieniony termostat, czujniki wentylatorów załaczająsię prawidłowo , obieg płyny OK, stan w zbiorniczku równieź , i nadal to samo.
Może ma na to wpływ że jest auto ze skrzynią automatyczną ?
Może tu jest jakiś czujnik powiązany z całym układem ?
Ciekawe co ?
robdul
nie jest to normalne, zczytaj bledy komputera vag-comem
warto zainwestowac kilkadziesiat zl za kabelek dzieki ktoremu mozna dowiedziec sie co dzieje sie w samochodzie.
inwestycja zwraca sie bardzo szybko a i mechanicy nie wciskaja kitu.
[ Dodano: 16 Sty 2009 13:02 ]
warto zainwestowac kilkadziesiat zl za kabelek dzieki ktoremu mozna dowiedziec sie co dzieje sie w samochodzie.
inwestycja zwraca sie bardzo szybko a i mechanicy nie wciskaja kitu.
[ Dodano: 16 Sty 2009 13:02 ]
tylko taka uwaga - w profilu masz wpisana plec: mezczyzna.buliking pisze:...jeździłam już wieloma samochodami, ale nie widzialam nic takiego.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości