[mkIII] Szukam speca do regeneracji nastawnika w pompie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mkIII] Szukam speca do regeneracji nastawnika w pompie

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 10:30

Witam


Szukam kogos kto juz to robił i się na tym zno. Poniewaz z opisu Forumowiczów widać że to nie jest łatwe. Dlatego szukam kogoś z Poznania lub okolic do przeczyszczenia nastawnika w pompie bo ponoć zalegajace tam opiłki metalu są przyczyną nierównej pracy.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: [mkIII] Szukam speca do regeneracji nastawnika w pompie

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 13:27

Unicron pisze:Witam
Szukam kogos kto juz to robił i się na tym zno. Poniewaz z opisu Forumowiczów widać że to nie jest łatwe. Dlatego szukam kogoś z Poznania lub okolic do przeczyszczenia nastawnika w pompie bo ponoć zalegajace tam opiłki metalu są przyczyną nierównej pracy.
Jak wyczytalem u Mastersa opilki nie maja tam nic do gadania.. Kup nastawnik lub lepiej cala pompe np z AFN.. U mnie tez cos szarpalo.. oddalem auto na maly przeglad, wymienilem co bylo potrzeba, tankuje na tylko jednej stacji, zawsze full, i o przerywaniu zapomnialem.. a przypomni mi tylko wtedy jak juz bak doslownie pusty. Czasami trzeba szukac w innych miejscach. Masz 100% pewnosci ze to nastawnik???

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 13:30

Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni. A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 13:53

Unicron pisze:Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni.
To odepnij i sie upewnij
Unicron pisze: A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.
Problem opisalem tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=22798 To czy pomoglo zalezy od tego czy napewno to byla wina nastawnika!!! Ja wymienilem wezyki wtryskow 20 + 260 czesci j.w. + 60 ogledziny i robocizna.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 14:01

eee? szczerze mówic to nie widzę tam nic o nastawniku :chytry:


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 14:07

Unicron pisze:eee? szczerze mówic to nie widzę tam nic o nastawniku :chytry:
Bo nic tam nie ma o nim. Mowie ze zanim zajmiejsz sie nastawnikiem sprawdz porzadnie pozostale podzespoly. U mnie szarpal, tez zaczalem szukac nastawnika lub pompy a byl padniety plastik przelewowy na wezykach przy filtrze paliwa i powietrze lapal gdy tylko mocniej wcisnalem buta..
Udaj sie na jakas porzadna hamownie gdzie dynamicznie bedziesz mogl wszystko sprawdzic!!! I jak wymieniac pompe to tylko z AFN :chytry:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 14:27

hmm, no sam nie wiem, bo u mnie te szrpania tylko na śrdnich obrotach, a jak bybył zapowietrzony wężyk to chyba w większym zakresi by występowały, po wymianie filtra zreszą nie ma zadnej zmiany. Dziś dzwoniłem do boscha i za pompę chca 3tys + wymina, zwaliła mnie ta cena z nóg, jesli bedę musiał ją wymienić to wole sprzedać auto. a co do hamowni to ile może to wynieść??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 15:01

Unicron pisze:hmm, no sam nie wiem, bo u mnie te szrpania tylko na śrdnich obrotach, a jak bybył zapowietrzony wężyk to chyba w większym zakresi by występowały, po wymianie filtra zreszą nie ma zadnej zmiany. Dziś dzwoniłem do boscha i za pompę chca 3tys + wymina, zwaliła mnie ta cena z nóg, jesli bedę musiał ją wymienić to wole sprzedać auto. a co do hamowni to ile może to wynieść??
Ja nie pisalem o wymianie filtra ale plastik przelewowy na wezyku paliwowym (takie g...o co laczy dwa przewody idacy do filtra i wychodzacy z filtra i te kupa naklada sie na nowy filtr!!! U mnie zapowietrzal sie w zakresie 2k-4k. Pompe lepiej kupic uzywana.. Dobra hamownia np u Mastersa 120zl wsio.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » wt lis 15, 2005 20:52

Unicron pisze:Moższ mi powiedziec wle i co Ciębie kosztowało w czasie wymiany?? Co do nastawnika to tak na 70% ale jeszcze mozna ponoc sie upewnić odpinając prędkościomierz ze skrzyni. A co do tych drgań i czyszczenia to jenym pomogło a drugim nie, więc chciałbym się zorientowac czy mi się opłaca.
MAM PYTANIE JAK TO SIE MA DO TEGO ODKRĘCENIA SZYBKOŚCIOMIERZA A SPRAWDENIEM NASTAWNIKA[PODOBNY PROBLEM MA KUMPEL W AUDI 1,9 TDI]CZYLI JAK SIĘ ODKRECI SZYBKOŚCIOMIERZ TO CO SIĘ DZIEJE ???



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 21:01

z tego co wiem, z postów innych, to oni sami niewiedza dlaczego tak jest, ale fakt, iż jeśli szarpie a po odłączniu nie szarpie to to wiesz przynajmniej gdzie szukać (nie wiem tylko, czy to niweluje tylko skutki uszkodzone go nastawnika czy tez moze innych awarii)


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 21:09

fakt, że z tego co na TDI forum czytałem to tym musi się zająć ktoś kto wie dokładnie na czym sprawa stoi, nie mniej jest to możliwe - są ludzi, którzy to zrobili. W serwisie (bosch) za takie czyszczenie chca 1tys a za nową pompę 3tys, więc jesli chcesz coś naprawiać to lepiej dogadaj sie z kim kto to robił i zróbcie to razem.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lis 15, 2005 21:09

flanel pisze:dAJ SE SPOKÓJ KUP UZYWANA POMPE BO MOZE SIE OKAZAC ZE NIC NIE WSKURASZ A NAWET POGORSZYSZ POMPA UZYWANA OKOŁO 1TYS ZŁ
Za tysiaka to juz masz dobra z AFNa. Do 1Z od 5 stowek startuja..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt lis 15, 2005 21:19

Gitner pisze:Za tysiaka to juz masz dobra z AFNa. Do 1Z od 5 stowek startuja..
pewnie i tak, ale mówię co w Boschu powiedzieli, a co to ten AFN??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości