Nieszczelny przewód paliwowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Nieszczelny przewód paliwowy

Post autor: Gab. » pt paź 03, 2008 00:16

Witam!
Mam problem z nieszczelnym przewodem paliwowym idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej (ten przezroczysty). Nieszczelnośc jest najprawdopodobniej w miejscu łączenia się z przewodem gumowym (tuż przy samym filtrze). Efekt-w paliwie płyną pęcherzyki powietrza, po wyłączeniu silnika często ucieka znaczna ilość paliwa do filtra-przezroczysty przewód jest wypełniony powietrzem). Szukałem tego po sklepach ale nie ma. Wszyscu sugerują założenie przewodu gumowego.

Pytanie-czy te pęcherzyki są szkodliwe dla pompy? Zaznaczam, że pali zawsze bez najmniejszego problemu, nawet po dłuższym postoju.

I najważniejsze-może ktoś się orientuje, gdzie mogę kupić taki oryginalny przewód (przezroczysty)?

Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 11:57 przez Gab., łącznie zmieniany 1 raz.


"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt paź 03, 2008 00:29

Gab. pisze:I najważniejsze-może ktoś się orientuje, gdzie mogę kupić taki oryginalny przewód (przezroczysty)?
w pierwszym lepszym sklepie moto, zwykły gumowy przeźroczysty przewód, nie rozumiem czemu pytasz o oryginalny, ten gumowy stwardnieje po jakimś czasie, napewno sie nie rozpusi" pod wpływem paliwa


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt paź 03, 2008 00:38

wymień na nowy podgrzewacz paliwa (biały zawór na filtrze) - puszcz oring i ciągnie powietrze, wężyki sobie daruj.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pt paź 03, 2008 00:39

poza tym pęcherzyki powietrza zawsze będą, jeśli nie jest ich zbyt wiele to nie ma się specjalnie czym martwić. Jeśli silnik chodzi równo, nie przerywa na jałowym i przy dodawaniu gazu to jest wszystko wporządku. A ten przeźroczysty przewód jest zamontowany na samym króćcu z filtra czy na zaworku zwrotnym ?
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 00:39 przez EnJoy, łącznie zmieniany 1 raz.



Gab.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 19:07
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Gab. » pt paź 03, 2008 08:34

Corvax pisze:wymień na nowy podgrzewacz paliwa (biały zawór na filtrze) - puszcz oring i ciągnie powietrze, wężyki sobie daruj.
Przerabiałem już ten temat. Zawór wymieniony, nowy filtr paliwa i nadal to samo. Ewidentnie to ten przewód paliwowy. Jak ruszę łączenie przezroczystego z gumowym to od razu ciągnie powietrze.

"A ten przeźroczysty przewód jest zamontowany na samym króćcu z filtra czy na zaworku zwrotnym ?"

Przezroczysty zamontowany jest na króćcu filtra. Znaczy na nim zamontowany jest przewód gumowy, który zaraz łączy się z przezroczystym (jest fabrycznie sztukowany).
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 08:36 przez Gab., łącznie zmieniany 1 raz.


"Nie igram ze śmiercią - zabawiam się życiem..."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 124 gości