Po nocy ciężko czasem odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po nocy ciężko czasem odpala
Witam mam takie pytanie przytrafiło mi się to parę razy. Gdy odpalam auto po nocy albo dłużej, podczas odpalania dziwnie szarpie silnik jakby się dławił i po 3-4 sek zaczyna pracować normalnie. Podczas tego dławienia jeśli się nie mylę są niskie obroty silnika 500 gdzieś. Trwa to bardzo krótko. Moje podejrzenie to Świeca żarowa np jedna słabiej nagrzewa ? Dodam, że to jest czasem nie zawsze ! Po odpaleniu i nagrzaniu silnika odpala normalnie. Czy to nie szkodzi autu takie odpalanie z np słabiej grzejącą świecą jeśli to to ??
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
twoje świece żarowe jeszcze nie zaczely grzac,, temperatura musi spasc ponizej 5stopnixplo pisze:Moje podejrzenie to Świeca żarowa
raczej kąt wtrysku lub dawka rozruchowa paliwa...
podepnij auto pod VAG, i wrzuc screeny
PZDR
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
jesli to kąt lub dawka to wystarczy dobry mechanik / tuner...
nic sie raczej od tego nie stanie poza tymi objawami...
najpierw pojedz gdzies na VAGA lub jak masz laptopa to kup interfejs i sam zVAGuj to nic trudnego
nic sie raczej od tego nie stanie poza tymi objawami...
najpierw pojedz gdzies na VAGA lub jak masz laptopa to kup interfejs i sam zVAGuj to nic trudnego
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
Normalne to nie jest , powinien palić od strzała bez zająknięciaxplo pisze:A jeżeli to coś z tego o czym napisałeś to normalne, że to się dzieje czasem ?
Stac nić sie nie stanie, ale warto byłoby to sprawdzić i poprawić żeby było gutxplo pisze:czy można tak dalej odpalać czy może się coś stać ?
Jesli masz mozliwośc u kogoś znajomego podpiąc auto pod VAG to zróbcie logi basic settings kanał 000 oraz 005
[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 19:44 ]
O widze bora gdz mnie uprzedził w odpowiedzi
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Ok wszystko fajnie mam laptopa ale nie mam tego kabelka oraz nie mam tego programu. Pomijając fakt, że nie umiem obsługiwać tego programu.
Laptop ma system vista.
Dodam, że miałem z 2 miechy temu wymieniany czujnik temperatury, na jakiś zamiennik. Ale wtedy odpalał ok bo nie było temperatury w okolicach 10 stopni. Rzeczywiscie chyba zostaje mi podpiąc pod kompa z tego względu, że to się dzieje czasem.
Raz gdy mi tak szarpał tuż po odpaleniu poleciało na niebiesko dymem troche !!
Laptop ma system vista.
Dodam, że miałem z 2 miechy temu wymieniany czujnik temperatury, na jakiś zamiennik. Ale wtedy odpalał ok bo nie było temperatury w okolicach 10 stopni. Rzeczywiscie chyba zostaje mi podpiąc pod kompa z tego względu, że to się dzieje czasem.
Raz gdy mi tak szarpał tuż po odpaleniu poleciało na niebiesko dymem troche !!
Ostatnio zmieniony czw paź 02, 2008 19:51 przez xplo, łącznie zmieniany 4 razy.
bora gdz pisze:twoje świece żarowe jeszcze nie zaczely grzac,, temperatura musi spasc ponizej 5stopni
mam pytanie do tego co napisałeś czy tak faktycznie jest jak piszesz ze w mk3 tdi nie grzeją się wogole świece gdy temperatura nie spadnie poniżej 5stopni, czyli kontrolka która zapala się na chwilę zaraz po przekręceniu kluczyka oznaczająca grzanie świec zapala się tylko proforma ? proszę o odp bo nie bardzo to rozumiem.
MK3 TDI GT SPECJAL DanWlo
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images35.fotosik.pl/27/598a675a11260f55.jpg[/img][/url]
ludzie mówia ze poniżej 5 stopni zaczynają swiece grzać dopiero tylko nie potrafią mi wytłumaczyć dlaczego jak jaest 20 stopni kontrolka gaśnie po sekundzie a jak jest 10 stopni to po 3 sekundach. Ja mam problem z odpalaniem który tu już głosze niczym wieszcz od kilku tygodni kąt wtrysku dobry dawka paliwa dobra a dalej kiepsko pali. Fuck o co chodzi?
a podciągnąłęs vagiem dawke startową dla zimnego silnika na maxa??grego51 pisze:ludzie mówia ze poniżej 5 stopni zaczynają swiece grzać dopiero tylko nie potrafią mi wytłumaczyć dlaczego jak jaest 20 stopni kontrolka gaśnie po sekundzie a jak jest 10 stopni to po 3 sekundach. Ja mam problem z odpalaniem który tu już głosze niczym wieszcz od kilku tygodni kąt wtrysku dobry dawka paliwa dobra a dalej kiepsko pali. Fuck o co chodzi?
Widzę ktoś z moich okolic Pinkfloyd znasz się dobrze na Golfie IV ? Typu czy byś potrafił wyregulować drzwi i popatrzeć czemu one odstają ale na 100 % ? Bo nie jestem przekonany, że nie da się ich wyregulować. Oraz rozebrać materiał w oparciach fotela, bo coś mi tam w nich skrzypi - przednie fotele. I parę innych dupereli. Na chwilę obecną to tylko pytanie.
Widzę, że masz taki sam silnik jak ja ALH.
Widzę, że masz taki sam silnik jak ja ALH.
Ostatnio zmieniony czw paź 02, 2008 23:24 przez xplo, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do rozebrania tapicerki to masz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68357&start=0xplo pisze:Widzę ktoś z moich okolic Pinkfloyd znasz się dobrze na Golfie IV ? Typu czy byś potrafił wyregulować drzwi i popatrzeć czemu one odstają ale na 100 % ? Bo nie jestem przekonany, że nie da się ich wyregulować. Oraz rozebrać materiał w oparciach fotela, bo coś mi tam w nich skrzypi - przednie fotele. I parę innych dupereli. Na chwilę obecną to tylko pytanie.
Widzę, że masz taki sam silnik jak ja ALH.
A regulacja drzwi tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168021
Sprawdz na vagu na zimno jak temp. powietrza jest teraz ok 10 st ja pokazuje czujnik temp. na vagu. Jezeli bedzie podawał 20-30st to może to jego wina. BO jak pokazuje mniejsza temp. to przyspiesza tez kat wtrysku, a jak pokazuje za duza temp. to opóźnia i moze to w tym błąd, bo na ciepło może podawac dobra temp. i kat wtedy bedzie dobry.grego51 pisze:Dawke startowa jeszze zmniejszyłem bo była za duża i wydaje mi sie (ale mogę sie mylić bo zrobiło sie troche cieplej na dworze) że silnik odpala obecnie bez zmian kiepsko bądz ewentualnie minimalnie lepiej.
[ Dodano: Pią 03 Paź, 2008 ]
A jak bedziesz miał problem i go nie rozwiążesz to mój kolega zrobił moduł co przyspiesza kąt wtrysku na zimnym jak świece nie grzeja i odpala za ząbkiem. Po odpaleniu wszytsko wraca do normy- czyli jest rozłączany
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 11:30 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 122 gości