Wartosci czujnika temperatury czy sa prawidlowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
roae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:49
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Wartosci czujnika temperatury czy sa prawidlowe

Post autor: roae » czw paź 02, 2008 09:38

Zmierzylem czujnik temp oraz wtyczke na wtyczce napiecie miedzy 1 i 3 to 5v a na 2 i 4 to ponad 10v na czujniku te wartosci rowniez sa odpowiednio wieksze miedzy 1 i 3 a 2 i 4 a gdzies napisane było ze powinny byc porownywalne czy to jest prawidlowe to juz moj drugi czujnik febi mam problemy z odpalaniem na zimnym



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 02, 2008 11:22

mierzy się oporność i porównuje z tablelą żeby sprawdzić czujnik a nie napięcie. Napięcia się mierzy żeby sprawdzic instalację. Poza tym tak to napisales, ze nie wiadomo gdzie sie konczy jedno zdanie a zaczyna drugie i troche ciezko zrozumiec.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 02, 2008 13:56

opory na obu parach pinów sa różne na tych do licznika czyli 2 i 4 około połowy mniejsze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » czw paź 02, 2008 14:21

roae, napięcia są ok., 5V ze sterownika i 10V z zegarów, zmierz jeszcze rezystancje na zimnym i gąrącym silniku między pinami 1 i 3 ,tabelka z prawidłowymi rezystancjami jest na forum ,jak porównasz to będziesz wiedział ,czy jest ok.
jakbyś jeszcze pisał używając polskich liter i znaków interpunkcyjnych , byłoby łatwiej czytać ;)

aha.., czasem jest tak ,że czujnik ma prawidłową rezystancję na pinach od sterownika, a niewłaściwą na pinach 2 i 4 i pokazuje głupoty na wskaźniku temperatury, co nie wpływa na pracę silnika..
Ostatnio zmieniony czw paź 02, 2008 14:26 przez Matador, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
roae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:49
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: roae » czw paź 02, 2008 15:50

dzięki panowie czyli czujnik jest ok. Na pinach 1 i 3 ma 2omy ,a na pinach 2 i 4 ma 1 om- gdy jest zimny a jak go podgrzałem to na wskazniku było coraz mniej musze szukać dalej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 02, 2008 18:17

roae pisze:omy
kiloomy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 213 gości