Spalanie czy nie za duzo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
stmartin tak nie sprawdzisz ile Ci spalił, bo wskazówka może kłamać. Zalej go do pełna do pierwszego odbicia, przejedz z 200 km zatankuj znowu na tej samej stacji, podziel ilosc zatankowanego paliwa na pół i bedziesz wiedział ile pali na 100 km.
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 10:50 przez Przemo_vw, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Jeśli wlewasz pod korek od tej rezerwy, to ile paliwa wchodzi do ponownego uzupełnienia?
Z moich doświadczeń silnika 1V : jest to silnik niewysilony - ekonomia +ekologia. Przy takiej jeździe na trasie , spalanie na poziomie 5,5 -6 litrów to za dużo. Coś go boli ewidentnie. Można wierzyc lub nie ale przy spokojnej jeździe na długiej trasie, bez problemu utrzymawałem spalanie w tym silniku na poziomie 4l/100km. Moje zalecenia :
1.Jeśli jeszcze masz katalizator -koniecznie go wytnij. Zapchany powoduje kopcenie, zwiększa spalanie osłabia dynamikę.
2.Sprawdź szczelność układu paliwowego pod kątem wycieków.
3.Filtr powietrza musi być czysty.
4.Jeśli silnik nie kopci cały czas, raczej nie wskazuje to na wstryski -raczej sprawdź początek wtrysku. Po wymianie uszczelki pod głowicą(wymianie paska), takowa jest wymagana.
Z moich doświadczeń silnika 1V : jest to silnik niewysilony - ekonomia +ekologia. Przy takiej jeździe na trasie , spalanie na poziomie 5,5 -6 litrów to za dużo. Coś go boli ewidentnie. Można wierzyc lub nie ale przy spokojnej jeździe na długiej trasie, bez problemu utrzymawałem spalanie w tym silniku na poziomie 4l/100km. Moje zalecenia :
1.Jeśli jeszcze masz katalizator -koniecznie go wytnij. Zapchany powoduje kopcenie, zwiększa spalanie osłabia dynamikę.
2.Sprawdź szczelność układu paliwowego pod kątem wycieków.
3.Filtr powietrza musi być czysty.
4.Jeśli silnik nie kopci cały czas, raczej nie wskazuje to na wstryski -raczej sprawdź początek wtrysku. Po wymianie uszczelki pod głowicą(wymianie paska), takowa jest wymagana.
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 19:25 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
1. Mam kata szczerze nie mam zamiaru go wywalać , wywaliłem w poprzeniej 2 na spawaniu rura mi pękała od zmiany temperatur np. zimą
2.układ szczelny zero wycieków
3.filtr wymieniany co 10 tys
4.Silnik nie kopci cały czas , jeżeli wcisne pedał do podłogi pierwszy moement to to zasłona dymna za autem , potem jak turbina załapie to mniej kopci , teraz wymieniałem uszczelke pod głowicą i pasek więc dam znać jak po zabiegu ale auto ddbieram za 1.5 tyg
2.układ szczelny zero wycieków
3.filtr wymieniany co 10 tys
4.Silnik nie kopci cały czas , jeżeli wcisne pedał do podłogi pierwszy moement to to zasłona dymna za autem , potem jak turbina załapie to mniej kopci , teraz wymieniałem uszczelke pod głowicą i pasek więc dam znać jak po zabiegu ale auto ddbieram za 1.5 tyg
Ostatnio zmieniony śr paź 01, 2008 20:31 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Wystarczy go wykręcić z całym kawałkiem rury, i wydłubać/wybić monolit i obejdzie sie bez spawania, a dynamika "dołu" sinika wzrośnie i to brdzo odczuwalniegrandilodz pisze:1. Mam kata szczerze nie mam zamiaru go wywalać , wywaliłem w poprzeniej 2 na spawaniu rura mi pękała od zmiany temperatur np. zimą
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
W poprzedniej 2ce z tym silnikiem, kata wywaliłem ponad 3 lata temu. Dziś jeździ nim bratanek i nic sie z nim nie dzieje. Trzeba dobrze pospawać aby nie pękało. Orginalne tłumiki i katalizatory także są spawane do rury a nic nie pęka. Jeśli nie chcesz spawać, możesz wstawić nową rurę od kolektora ssącego to tłumika bez kata, np z innego 1.6 TD - 70 lub 80KM. A kata sprzedasz za 100-150 zł i wyjdziesz jeszcze do przodu.
Octavia III -1.4 DSG ---[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości