niepali rano

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jajnik1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:01
Lokalizacja: import

niepali rano

Post autor: jajnik1984 » śr paź 01, 2008 07:36

pomóżcie!! moj volkswagen rano nie chce zapalic dopiero zaskakuje po jakimś 5, 10 razie chyba ze sie akumulator rozladuje to wtedy kaplica. wymieniłem przewody wysokiego napięcia i mechnik sprawdził instalacje wszystko ok . z gory dziekuje za odp. pozdro
silnik 1.6 benzyna bez LPG, jak jest ciepły to dziala bez zarzutu pali od pieerwszego razu
dodam ze silnik 1.6 benzyna, autko z 93r,


rafal

hary86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 15:15
Lokalizacja: Lublin/ Snopków

Post autor: hary86 » śr paź 01, 2008 09:55

A nie zauważyłeś może ubywania płynu chłodzącego?... Koledze tez tak rano nie palił i okazało sie ze uszczelka pod głowica była do wymiany, przez noc jak stał to płyn chłodniczy gdzieś naciekała do cylindrów i nie chciał palić.
A włącza Ci sie ssanie na zimnym w ogóle? obroty po odpaleniu sa większe?



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » śr paź 01, 2008 10:02

ja mialem podobnie, u mnie wina byla kostka stacyjki, sprobuj od tego koszt niewielki, ok 20 zl, tylko troche roboty przy wymianie



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » śr paź 01, 2008 13:25

a zapalasz na benzynie czy na gazie??? bo jak na benzie to może pompka paliwa siadła i musi troche pokrecic zeby zalapac


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » śr paź 01, 2008 13:39

jajnik1984 pisze:mechnik sprawdził instalacje wszystko ok
Ciekawe jak to robił? Oglądał, mierzył ciągłość obwodów? Osobiście to zaczął bym od tego aby przy pomocy diod LED sprawdzić czy w momencie nieudanego uruchamiania silnika zapłon generuje impulsy dla sterownika silnika i czy ten wysyła impulsy do wtrysku i przekaźnika pompy. Obecność iskry w omawianym momencie chyba sprawdzał? Przeskok iskry przy ciśnieniu atmosferycznym jeszcze o niczym nie świadczy ponieważ wew. cylindra jest większe ciśnienie i tam przeskok iskry jest znacznie trudniejszy, więc jak jest taka możliwość to iskra szuka sobie łatwiejszej drogi, niekoniecznie pomiędzy elektrodami świecy. Jak połączyć to jeszcze z Vagiem to coś się powinno znaleźć.
I jeszcze jedno, czy układ dolotowy jest szczelny?

Sugestie kolegów także mogą być słuszne


JaroW

jajnik1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:01
Lokalizacja: import

Post autor: jajnik1984 » śr paź 01, 2008 15:19

ok dzieki panowie zobacze co i jak i dam znac jak zrobie. pozdro

[ Dodano: 03 Paź 2008 06:20 ]
dzieki panowie okazało sie ze jakims sposobem dostał sie olej do kopółki wczoraj pszeciściłem zakonserwowałem i dzusiaj zapalił od pierwszego razu :bigok:


rafal

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości