Obroty na biegu jalowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Obroty na biegu jalowym
Witam wszystkich. Niedawno wyjechałem od pompiarza, ustawiał mi on dawkę paliwa. I teraz pytanko - na luzie po dokładnym rozgrzaniu silnika tj. 90 stopni mam jakieś 790 obrotów. Czy to tak ma być, nie za mało ?? Dzięki
			
													
					Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2008 20:13 przez lukasz5delm, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
- andrew.zbyrko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 589
 - Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 - Lokalizacja: małopolska
 - Kontakt:
 
- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
- andrew.zbyrko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 589
 - Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 - Lokalizacja: małopolska
 - Kontakt:
 
- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
- andrew.zbyrko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 589
 - Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 - Lokalizacja: małopolska
 - Kontakt:
 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
pierwsze zdj w tym temacie zielona strzałka, śruba na płaski śrubokręt, wkręcasz i podnoszą sie obroty.
			
									
									pierwsze zdj w tym temacie zielona strzałka, śruba na płaski śrubokręt, wkręcasz i podnoszą sie obroty.
topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
- andrew.zbyrko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 589
 - Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 - Lokalizacja: małopolska
 - Kontakt:
 
- 
				lukasz5delm
 - Nowicjusz

 - Posty: 17
 - Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
 - Lokalizacja: Łódź
 - Kontakt:
 
Kto wymyslił regulacje obrotów wydatkiem szczatkowym  
   
  po tym bedzie wolno schodził z obrotów i beda duze rozbieznosci w obrotach latem, zima po nagrzaniu i na zimno , obroty beda wtedy juz nie doustawienia- bo wydatek reguluje sie na stole pobierczym i po tym jest trudno go dobrze wyregulowac. Obroty  regukuje sie śrubka przyspieszacza 
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
Regulujesz nr 1 lub 3 jak zabraknie skali regulacji
1. Samochód nagrzany do temp. min 80st- bo do temp. 64 dogrzewaja sie swiece i obroty sa nizsze. Przed regulacja włącza sie obroty na liczniku- te elektroniczne, bo wskazówkowy jest niedokładny. Najlpeije ustawic tak około 930 obr.
 
			
									
									[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
Regulujesz nr 1 lub 3 jak zabraknie skali regulacji
1. Samochód nagrzany do temp. min 80st- bo do temp. 64 dogrzewaja sie swiece i obroty sa nizsze. Przed regulacja włącza sie obroty na liczniku- te elektroniczne, bo wskazówkowy jest niedokładny. Najlpeije ustawic tak około 930 obr.

- andrew.zbyrko
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 589
 - Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
 - Lokalizacja: małopolska
 - Kontakt:
 
Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
			
									
									topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości
