Wlot powietrza...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Ale co da? Lepiej będzie sie na obroty wkręcał czy co?olozwirski pisze:Dac to da napewno.
Kiedyś na tvn turbo gostek omawiał jakąś modyfikacje... Chyba dodanie turbiny i intercoolera do silnika benzynowego i mówił, że prawidłowym dopełnieniem montażu intercoolera powinien być wlot powietrza na masce ale właściciel z powodów estetycznych sie nie zgodził
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
okoG60 pisze:a na jakiej podstawie sądzisz że nic nie da?i tak ci nic to nieda chyba poprawi ci sie samopoczucie
wywalisz kase na wlocik a mozna bylo w co innego zainwestowac
załozcie sobie gasnice schladzajace Ic jezor
szkoda babrania sie
a czego sie spodziewasz ze diesel zejdzie na 10s do 100 jak mu zamontujesz wlot
jedynie to bedzie lepsza miesznaka sie spalac w cylindrach(moze)a nic mocy to nieda
bo przeciez to nie jest ingerenja w silniki i podnoszenie mocy tylko kosmetyka
wyciagnij atrape poskladaj z jakiegos plastiku prowizoryczny wlot podepnij do Ic i zobacz czy cos dalo
a akumulator mozesz wyciagnac jak odpalisz
przeciez niejest potrzebny dieslowi do jezdzenia na chwile zeby sprawdzic czy cos dalo mozna wyciagnac
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Krzylu - wiesz co nawet Cie lubie, ale twoje ostatnie wypowiedzi są nie na miejscu!! Chodzi mi tu przede wszystkim o krytyczne odnoszenie się do pomysłu wlotu by okoG60. Niniejszym chciałbym Ci uświadomic iż podnosząc temperature powietrza dolotowego w G60 o 2*C pogarsza to osiągi auta o jakieś 6-7KM. Jezeli nie wierzysz to zapytaj GTO - sami widzieliśmy co G60'tka na hamowni pokazała. Ta sama sytuacja miała miejsce u Chojnackiego w trakcie hamowania G60 - cieplejsze powietrze dolotowe i strata KM. Jezeli zastanawiasz się dlaczego tak jest to podpowiem iż zimniejsze powietrze zawiera w 1dm3 wiecej tlenu niz powietrze cieplejsze od niego nawet o 1*C. Wiecej tlenu to lepsze spalanie się mieszanki w cylindrach i wieksza moc. Dlatego tez nie wmówisz mi że zwiększając przepływ powietrza przez IC, nie skutkuje to w obniżeniu temp. powietrza dolotowego, a tym samym zwiekszenia ilości tlenu (powietrze "gęstnieje").
Jeżeli posiadasz udowodnić prawdziwość Twojwj tezy to prosze bardzo.
PS. W TD jest podobnie no chyba, że udowodnisz że tak niejest.
Jeżeli posiadasz udowodnić prawdziwość Twojwj tezy to prosze bardzo.
PS. W TD jest podobnie no chyba, że udowodnisz że tak niejest.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
zwaz ze to G60 miezyliscie a nie TD
jedyne co sie poprawi w dieslu to zuzycie paliwa
przerabialem temat TD juz sporo razy
np w T3 tez szukalismy miejsca pod Ic wlasnie pod taki silnik jaki ma WilkZws 80Ps SB
poczatkowo był w miejscu gdzie był nico slaby przeplyw powietrza
pozniej umiejscowiony zostal tam gdzie jest łapanie powietrza po bokach(pierwotnie siedzal tam boxer)sprawdzalismy czy dobrze wieje tam i daje ostro przez te nawiewy a jednyna rzecza co zostala zuwazona przez lepsze chlodzenie Ic to zuzycie paliwa sie zmniejszylo bo tak jak sam napisales lepiej sie spala mieszanka i nic poza tym
naserio temat TD jest tak samo zwalowany u mnie jak u ciebie G60
a mowa jest o TD wiec pisze co zaobserwowalem
p.s Tez Cie Lubie
jedyne co sie poprawi w dieslu to zuzycie paliwa
przerabialem temat TD juz sporo razy
np w T3 tez szukalismy miejsca pod Ic wlasnie pod taki silnik jaki ma WilkZws 80Ps SB
poczatkowo był w miejscu gdzie był nico slaby przeplyw powietrza
pozniej umiejscowiony zostal tam gdzie jest łapanie powietrza po bokach(pierwotnie siedzal tam boxer)sprawdzalismy czy dobrze wieje tam i daje ostro przez te nawiewy a jednyna rzecza co zostala zuwazona przez lepsze chlodzenie Ic to zuzycie paliwa sie zmniejszylo bo tak jak sam napisales lepiej sie spala mieszanka i nic poza tym
naserio temat TD jest tak samo zwalowany u mnie jak u ciebie G60
a mowa jest o TD wiec pisze co zaobserwowalem
p.s Tez Cie Lubie
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Krzylu pisze:a czego sie spodziewasz ze diesel zejdzie na 10s do 100 jak mu zamontujesz wlot chytry
jedynie to bedzie lepsza miesznaka sie spalac w cylindrach(moze)a nic mocy to nieda
bo przeciez to nie jest ingerenja w silniki i podnoszenie mocy tylko kosmetyka
wyciagnij atrape poskladaj z jakiegos plastiku prowizoryczny wlot podepnij do Ic i zobacz czy cos dalo
a akumulator mozesz wyciagnac jak odpalisz
przeciez niejest potrzebny dieslowi do jezdzenia na chwile zeby sprawdzic czy cos dalo mozna wyciagnac
poczytaj sobie co za głupoty piszesz. im chłodniejsze powietrze tym wiecej tlenu.(fizyka się kłania) a im wiecej tlenu to tym lepsze i dokładniejsze spalanie w komorze spalania a co za tym idzie wieksza energia która wprawia tłok w ruch. na tym forum kilku ma udokumentowane jakie są osiagi przy różnych temp otoczenia. a jak wiadomo temp powietrza w silnikach doładowanych jest bardzo wysoka i dlatego stosuje sie intercoolery. a im wiecej powietrza przepływa przez intercooler to tym bardziej schładza powietrze do temp otoczenia.
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Jak już chcesz koniecznie cos robić to lepiej pokombinować coś z przeniesieniem intercoolera przed chłodnicę. Ale seryjny nie wiem czy się tam zmieści, wiem, że ludzie wciskają jakoś za atrapę nieorginalny ic jest sporo szerszy i nizszy.Samo nakierowanie zimnego powietrza przyrostu mocu nie da Ci zadnego tyle tylko, ze po paru ostrych startach auto nie spuchnie i nie straci mocy. Fakt faktem, ze seryjny ic w gtd jest w kiepskim miejscu, ale nie ma tragedii, dobrze, ze wogole jest. Jak chcesz wiecej mocy to użyj opcji szukaj i poczytaj o zwiekszaniu cisnienia i dawki - efekt bedzie zadowalajacy. Poza tym moim zdaniem golf z wlotem na masce wyglada nieco syfnie
no i oto odpowiedz ktora wyjasnia wszystko :green_fuck:
czy ty kolego okog60 nie mozesz tego zrozumiec ze niema w tym temacie do czynienia z G60 tylko z dieselkiem ktory ma 80Ps
u was moze te roznice 1st C beda odczuwalne ale nie w dieslu w dodatku z lat 80/90 gdzie to ma w miare sie poruszac a nie scigac
czy ty kolego okog60 nie mozesz tego zrozumiec ze niema w tym temacie do czynienia z G60 tylko z dieselkiem ktory ma 80Ps
u was moze te roznice 1st C beda odczuwalne ale nie w dieslu w dodatku z lat 80/90 gdzie to ma w miare sie poruszac a nie scigac
ale to niezmienia faktu że zwiękaszająć przepływ powietrza przez IC obniży temp powietrza i poprawi sprawność silnika. a jak to bedzie odczuwalne to niewiem w kadym bądz razie w G60 to jest odczuwalne
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości