kłopot z gasnacym silnikiem po przełaczeniu z LPG na Benzyne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kłopot z gasnacym silnikiem po przełaczeniu z LPG na Benzyne
Kochani mam taki problem...wczoraj zabraklo mi w pewnym momencie gazu,wiec prze;aczylem na benzyne...Wszytko ladnie chodzilo do momentu przejechania jakis 500 metrow.po tym jakos w dziwny sposob silnik zgasł...
Po ponownym odpaleniu przejechal znow chwile i stracil moc,zgasł..dzialo sie to na wolnych obrotach jak i na wiekszych....Golf to model 1,6 gaznik z 1987 roku....
Jezeli wie ktos w czym tkwi przyczyna gasniecia silnika po przelaczeniu na benzyne prosze opisac jak to naprawic....Dodam ze na LPG jezdzzi rowno bez zarzutu...
Z gory dzieki za pomoc
Marcin
Po ponownym odpaleniu przejechal znow chwile i stracil moc,zgasł..dzialo sie to na wolnych obrotach jak i na wiekszych....Golf to model 1,6 gaznik z 1987 roku....
Jezeli wie ktos w czym tkwi przyczyna gasniecia silnika po przelaczeniu na benzyne prosze opisac jak to naprawic....Dodam ze na LPG jezdzzi rowno bez zarzutu...
Z gory dzieki za pomoc
Marcin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
marcinm23, to co innego, bark odpowietrzenia nie objawa się tak szybko.
Wszystko wskazyuje na to że dopływ benzyny do gaźnika jest za słaby. Czyli do sprawdzenia pompka (podłącz jej wezyk zawieś pionowo min. na 2,5 metra ma wybic), filtr paliwa (wymień), zawór odcinajacy benzyne podczas pracy na LPG, sprawdzić dmuchając, ew. zawór iglicowy w gaźniku - zdjąć pokjrywe z gaźnika i wyczyścić.
Jest jeszcze taka opcja że odwrotnie, jest nadmair paliwa w gaźniku, częsta awaria tych gaźników przy jeździe na LPG. Wówczas utrzymasz obroty mocno naciskając gaz, spaliny będa czarne i cuchnące, a jak i co naprawić znajdziesz na dziale LPG wyszukiwarką. Dotyczy gaźnika Pierburg 2E2 z silinków RF lub EZ, ale jaki masz nie napisałeś
Wszystko wskazyuje na to że dopływ benzyny do gaźnika jest za słaby. Czyli do sprawdzenia pompka (podłącz jej wezyk zawieś pionowo min. na 2,5 metra ma wybic), filtr paliwa (wymień), zawór odcinajacy benzyne podczas pracy na LPG, sprawdzić dmuchając, ew. zawór iglicowy w gaźniku - zdjąć pokjrywe z gaźnika i wyczyścić.
Jest jeszcze taka opcja że odwrotnie, jest nadmair paliwa w gaźniku, częsta awaria tych gaźników przy jeździe na LPG. Wówczas utrzymasz obroty mocno naciskając gaz, spaliny będa czarne i cuchnące, a jak i co naprawić znajdziesz na dziale LPG wyszukiwarką. Dotyczy gaźnika Pierburg 2E2 z silinków RF lub EZ, ale jaki masz nie napisałeś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Miałem identyczne objawy, silnik na benzynie raz pracował a raz nie-u mnie przyczyną była pompa paliwowa. Po wymianie jak ręką odjął silnik ani razu już nie zgasł. 16 lat pracy pompy to i tak nieźle.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 28, 2008 19:06 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 542 gości