Nie wlacza sie ssanie w RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marianek27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 19:36
Lokalizacja: p-sl

Post autor: marianek27 » sob wrz 27, 2008 21:19

chyba nikt nie wie :(



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob wrz 27, 2008 21:21

marianek27, zes sie wladowal z tym postem.daj 2.2 lub 2.4 i ok bedzie.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » sob wrz 27, 2008 23:23

Spróbuje jaśniej jakbyś nie znalazł tego o czym pisze piotr2,
ECT - czujnik temp. cieczy chłodzącej, zapłon off, zdjąć wtyczkę z niebieskiego i zmierzyć rezystancję, która jest zależna od temp. Skąd wiedzieć jaka jest temperatura? Jak auto postoi dłużej(noc) to temp. jest +/- taka jak otoczenia. Potem podpinasz wtyk, grzejesz silnik do jakiejś temperatury (pomiar wg wskazań deski lub zewn. termometr) i znowu pomiar zapłon off... rezystancja powinna się zmienić wg tabelki . Można też grzać w garnku, mierzyć temp. wody i rezystancję i porównywać z tabelką.
IAT - czujnik temp. zasysanego powietrza, zapłon off, zdjąć wtyczkę, która jest wspólna dla wtryskiwacza i IAT, zmierzyć rezystancję pomiędzy stykami 1-4 (zewnętrzne). Jak auto stało długo (np. całą noc) jw czujnik będzie miał temp. otoczenia, a jego rezystancja powinna odpowiadać temp z tabelki IAT. Po zdjęciu pokrywy wtrysku można czujnik lekko podgrzać np. suszarką z daleka i schłodzić sprężonym powietrzem i zobaczyć jak pracuje jak masz termometr to można wskazania temp. i rezystancji porównać z tabelką IAT.
TP czujnik położenia przepustnicy, zapłon off, zdjąć wtyk z czujnika (ten od strony serwa na osi przepustnicy) i przykładając końcówki omomierza do styków wg tabelki i uchylając przepustnicę patrz tabelka trzeba sprawdzić czy dobrze pracuje. VARIABLE znaczy zmienny (opór), CONSTANT znaczy stały (opór)
CTP - czujnik/sygnalizator zamknięcia przepustnicy, zapłon off, zdjąć wtyk z silnika krokowego (czujnik jest jego elementem) i dokonać pomiaru rezystancji na stykach 3-4 krokowca przy otwartej i zamkniętej przepustnicy i porównać z tabelką

Numery styków powinny być na czujnikach jak i na ich wtyczkach.

Gdyby były problemy z tłumaczeniem opisu o kodach błędów to jak znajdę czasu trochę to przerobię to na naszą mowę

[ Dodano: 27 Wrz 2008 23:53 ]
Miałem jeszcze chwilkę i zrobiłem ilustrację
Obrazek


JaroW

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob wrz 27, 2008 23:56

tylko przepustnice na potencjometrze lepiej ustawiac wedlug napiecia,wlanczasz zaplon i wskazaniami napiecia reg potencjometr.wartosci jakie maja byc pisalem z homskym.



mateo mkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
Lokalizacja: Meszna

Post autor: mateo mkII » pn wrz 29, 2008 11:29

nie umie znalezc tego podpiecia pomozecie?


mateo

Awatar użytkownika
Mati_duzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:59
Lokalizacja: Z północnych gór :)
Kontakt:

Post autor: Mati_duzy » czw lis 06, 2008 00:12

U mnie np też nie było ssania. rano chodził na 500obr/min a jak się rozgrzał to miał 1200obr/min. u mnie przepustnica się nie cofała do końca i to było powodem. teraz na ssaniu trzyma 1100obr/min a jak się zagrzeje to jakieś 900obr/min



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 367 gości