Silnik gaśnie 2 sekundy po uruchomieniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik gaśnie 2 sekundy po uruchomieniu
Witam.Posiadam mk3 Variant silnik 1Z 260000 przebiegu.Jeżdże tym golfikiem 3 lata i od początku miałem z nim mały problem,chodzi o to ze w poprzednich sezonach letnich zdażało sie że silnik gasł 2s po odpaleniu musialem go krecic 2-3 razy i jak zapalił to nie powtarzało sie to przez kilka tyg.W pozostałych chlodniejszych miesiącach problem się nie pojawiał.Ale niestety od tygodnia jest coraz gorzej za kazdym razem gdy chce uruchomic silnik(zimny i rozgrzany(, silnik za każdym razem gasnie po ok 2 s (czasem musze go kręcić nawet 10razy) i jak zapali to wszystko jest ok.Rozrząd zmieniony i spr.kąt wtrysku w maju br. Wszelkie pomocne rady mile widziane.
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Ja bym stawial na kostke w stacyjce.jak mialem golfa 3 to tez tak mi si e dzialo.jak zapalilem to gasl odrazu.podepnij vaga,jak nic niewykaze to wymien kostke w stacyjce,sa to groszowe sprawy ,gdybys chcial sam wymienic ta kosteke to mozge sluzyc rada bo tez sam zmiienialem i wiem jak to szybko i bezproblemowo zrobic kolo domu.pozdro
- Lulek
- Użytkownik
- Posty: 313
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: MK5 GTI
- Silnik: AXX
To nie immo. Daje 99 procent, że to kostka, tak jak poprzednik napisał. Miałem tak samo. Dziwi mnie tylko to, że tak długo z tym jeździsz Naprawdę, wymień kostkę i na 99 % masz po problemie. Jeśli chcesz to robić sam, to potrzebny Ci będzie ściągacz, żeby zdjąć całą kolumnę, bo kostka jest na samym dole prawie..
[ Dodano: 02 Wrz 2008 00:13 ]
A i jeszcze jedno! Jak podepniesz vaga, to też może to wykryć. Z tego co pamiętam to 1117 Błąd coś tam alternatora. Nie jestem tej liczby pewny, ale jeśli wykryje Ci coś takiego na vagu, to jazda z kostką, a jeśli nie, to też bym wymienił :green_fuck:
[ Dodano: 02 Wrz 2008 00:13 ]
A i jeszcze jedno! Jak podepniesz vaga, to też może to wykryć. Z tego co pamiętam to 1117 Błąd coś tam alternatora. Nie jestem tej liczby pewny, ale jeśli wykryje Ci coś takiego na vagu, to jazda z kostką, a jeśli nie, to też bym wymienił :green_fuck:
viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013
dobrekołoiglebastyle.pl
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
nie koniecznie bo tez mój kolego ten przekaźniczek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824mario78 pisze:Wtedy kontrolka od świec powinna się zapalić i powinien normalnie odpalić jeśli winowajcą jest przekażnik 109.
Podmieniłem przekaźnik n109 z mojego mk3 i broblem znikł. Teraz golf trochę kuleje ale wybiorę się dzisiaj po ten przekaźnik. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 01 Paź 2008 09:50 ]
Sorki pisze się 109
[ Dodano: 01 Paź 2008 09:54 ]
Jaszczur masz rację tylko że w moim Ventylu nie ma czegoś takiego. Mam też mk3. Tam to jest. Tutaj jest tylko taka płytka plastikowa do której przychodzi mnóstwo innych kostek(taki duży mostek to może być).
[ Dodano: 01 Paź 2008 09:50 ]
Sorki pisze się 109
[ Dodano: 01 Paź 2008 09:54 ]
Jaszczur masz rację tylko że w moim Ventylu nie ma czegoś takiego. Mam też mk3. Tam to jest. Tutaj jest tylko taka płytka plastikowa do której przychodzi mnóstwo innych kostek(taki duży mostek to może być).
Wasylek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości