zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??dawid018 pisze:zbieżność też się zmieniawojtek_sari pisze:Tyle że tu chodzi o kąty nie o zbieżność
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126396][b]...::: zapraszam do mnie:::...[/b][/url] :dzida:
[img]http://img178.imageshack.us/img178/7846/35925117xs5.jpg[/img]
[img]http://img178.imageshack.us/img178/7846/35925117xs5.jpg[/img]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
jeżeli ustawisz zawieszenie w idealnie w tej samej pozycji na której miałeś ustawiana geometrie i zbieżność to tak.zasada taka sama jak w gwincierufers pisze:ale czy powracają zbieżność i kąty do prawidłowego ustawienia??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
No to u mnie tył już chodzi góra-dół, jednak do góry to tylko kompresor bez butli ciągnie auto i nie jest to zbyt szybkie, w dół zastosowałem już elektrozawór gazowy i schodzi fajnie szybko, jestem w fazie wyszukiwania butli, przodem zajmę się jak ustabilizuje się mi sytuacja na studiach. Jutro lub pojutrze postaram się pokazać filmik jakiś jak to u mnie teraz prędko chodzi. Jak coś to rysunek tulejki na tylny amor jest w moim temacie ale nie pamiętam na której stronie 
[ Dodano: 17-09-2008, 17:10 ]
taki sobie filmik mojego air na te chwile, niedługo zawita butla.
[ Dodano: 26-09-2008, 00:27 ]

[ Dodano: 17-09-2008, 17:10 ]
taki sobie filmik mojego air na te chwile, niedługo zawita butla.
[ Dodano: 26-09-2008, 00:27 ]
Odnośnie airride, znalazłem ostatnio stronę http://www.air-ride.pl/viewCategory.php?id=9 gdzie są części, bajery itp. właśnie do pneumatyki. Robią zawieszenia na zamówienie, koszt, na 100% nie powiem, ale z tego co słyszałem, to więcej niż 5koła.
rufers, podał naprawdę dobrą stronę z dokładnymi zdjęciami jak to ugryźć, dla mnie najgorsza magia to elektryka, sterowanie kompresorem. Jak myślicie Panowie, czy przeciętnemu elektrykowi, któremu bym wytłumaczył o co kamman, sprawiło by to duży problem ?
rufers, podał naprawdę dobrą stronę z dokładnymi zdjęciami jak to ugryźć, dla mnie najgorsza magia to elektryka, sterowanie kompresorem. Jak myślicie Panowie, czy przeciętnemu elektrykowi, któremu bym wytłumaczył o co kamman, sprawiło by to duży problem ?
[img]http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-80825977.jpg[/img]
o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air rideRMK pisze:Odnośnie airride, znalazłem ostatnio stronę http://www.air-ride.pl/viewCategory.php?id=9 gdzie są części, bajery itp. właśnie do pneumatyki. Robią zawieszenia na zamówienie, koszt, na 100% nie powiem, ale z tego co słyszałem, to więcej niż 5koła.

Owszem, zgadzam się z Tobą, aczkolwiek części, które posiadają w swojej ofercie są ciekawe i trudno dostępne. Pozatym nawet w wykazie części zestawu airride, można wynieść informację, co jest potrzebne do tego by samemu to zrobić.RasPL pisze:o to się tu rozbiega że nikt nie chce tyle zapłacić za air ridea po drugie co samemu to zawsze większa frajda i dużo prostsze serwisowanie
np:
http://www.air-ride.pl/productsVikan.php?idC=9&idP=13
Taki zestaw nie wydaje mi się jakąś drożyzną, jak na nowe części. Brakuje Ci wtedy tylko poduch, tokarza i gwintowanego zawieszenia z regulacją twardości. Do tego myślę, że jest dołączona instrukcja, jak to zamontować. W takim przypadku, czarna magia związane z w/w zawieszeniem, przestaje istnieć i można dosyć tanio we własnym zakresie to zamontować.

[img]http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-80825977.jpg[/img]
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
RMK, myslisz troche inaczej niż inni ludzie wypowiadaja sie w temacie, tu nie chodzi o to żeby zamówić airride, podjechac do mechanika i zamontowac, potem kozaczyć że masz co innego, jesli tak ktoś chce zrobić to na www.chromowane.pl sa gotowe zestawy... Nam chodzi o to żeby rozpowszechnić temat i przełamać tabu związane z AIRRIDEM
Pytaj w tym temacie o wszsytko czego nie wiesz 

nie ma czarnej magji chyba ze jesteś bardzo ciasny na wiedzeRMK pisze:W takim przypadku, czarna magia związane z w/w zawieszeniem, przestaje istnieć


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problemRMK pisze:dla mnie najgorsza magia to elektryka, sterowanie kompresorem. Jak myślicie Panowie, czy przeciętnemu elektrykowi, któremu bym wytłumaczył o co kamman, sprawiło by to duży problem ?


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
Chyba źle odebrałeś to co napisałem, wcale mi nie o to chodziło. Chodzi o to by we własnym zakresie, samemu i tanio stworzyć airride. Ja również uważam, że dać tyle siana za gotowy zestaw to nie jest dobre rozwiązanie, tylko szukam kompromisu, żeby nie kupić kompletnego zawieszenia za 7000tyś, a z drugiej strony, żeby nie robić wszystkiego samemu bo nie każdy ma takie zdolności. Wydaje mi się, że ten kompresor butla i całe te elektroniczne pierdołki mają dobry stosunek ceny do jakości.wojtek_sari pisze:RMK, myslisz troche inaczej niż inni ludzie wypowiadaja sie w temacie, tu nie chodzi o to żeby zamówić airride, podjechac do mechanika i zamontowac, potem kozaczyć że masz co innego, jesli tak ktoś chce zrobić to na www.chromowane.pl sa gotowe zestawy... Nam chodzi o to żeby rozpowszechnić temat i przełamać tabu związane z AIRRIDEM
W sumie jest to dobry pomysł i chyba nawet nie było by z tym dużo problemu, aczkolwiek to wszystko tylko teoria, nie wiem jakby to wyglądało w praktyce.kaczor4011 pisze:według mnie elektryka to wlasnie najmniejszy problemelektrozawory podlaczamy jak kazde odbiorniki pradu, co do sterowania kompresorem stosujemy regulowany czujnik cisnienia (nie wiem dokladnie jak sie to nazywa) taki jak w kompresorach do malowania- ustawiasz sobie max cisnienie przy ktorym kompresor sie wylacza i min przy ktorym sie wlacza - pelna automatyka
A tak z innej beczki, czy rzeczywiście za komplet poduch trzeba dać około 800zł ? bo według allegro to 300zł komplet na tył, a 500 na przód. (jeżeli chodzi o mk2) Czy może jest jakieś inne dojście ? hurtownie czy coś takiego ?
Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 18:23 przez RMK, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://grono.net.s3.amazonaws.com/gallery-80825977.jpg[/img]
zależy jakie poduszki załatwisz
te co ma 1 6 D są droższe od zwykłych bałwanków. Zwykłe poduchy takie jak wojtek pokazał to chyba 120zł/szt (?) do tego czesto na tył zakładane są same silowniki pneumatyczne ułatwia to sprawe ale amortyzacja nie będzie.

Ostatnio zmieniony sob wrz 27, 2008 18:33 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości