Ustawienie TPS / przerwa miedzy silnikiem krokowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Ustawienie TPS / przerwa miedzy silnikiem krokowym
Witam!!!!!
Otóż, wzialem sie za ustawienie TPS, wcześniej jednak chciałem ustawić przerwę miedzy krokowym a "zderzakiem" przepustnicy, jednak się pogubiłem, którym wkrętem kręcic ? (zderzak przepustnicy to tez wkręt)
Mój wtrysk wygląda dokładnie tak:
No i własnie i tutaj pytanie:
Czy mam kręcić wkrętem który zderza się z krokowcem tak aby przerwa 0,5mm zaistniała na tym wkręcie na górze a pozniej brac sie za ustawienie TPS ?
Jak to wygląda po kolei ? Proszę opiszcie postawie czteropak
Otóż, wzialem sie za ustawienie TPS, wcześniej jednak chciałem ustawić przerwę miedzy krokowym a "zderzakiem" przepustnicy, jednak się pogubiłem, którym wkrętem kręcic ? (zderzak przepustnicy to tez wkręt)
Mój wtrysk wygląda dokładnie tak:
No i własnie i tutaj pytanie:
Czy mam kręcić wkrętem który zderza się z krokowcem tak aby przerwa 0,5mm zaistniała na tym wkręcie na górze a pozniej brac sie za ustawienie TPS ?
Jak to wygląda po kolei ? Proszę opiszcie postawie czteropak
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 23:27 przez Paffcio, łącznie zmieniany 2 razy.
VW :)
Obojetnie którym krecimy , oba wkręty regulacujne sa na jednej i tej samej dźwigni z tego co pamietam i patrząc na fotke wyżej , szkoda ze nie mam monowtrysku w ręce bo teraz siegam tylko do swojej pamięci i pomagam sobie fotką.
cofamy silniczek krokowy maksymalnie żeby trzpien sie calkowicie schował , potem wkretem regulujemy luz miedzy silniczkiem krokowym a dźwignią , dopiero jak mamy luz i całkowicie cofnięty silniczek mozemy ustawiac TPS na 0,20-0,25V
czyli kręcimy jednym z wkretów zaznaczonych w czerwonym kółku na fotce
pisze to z pewną niepewnością bo nie mam w garści wtrysku
cofamy silniczek krokowy maksymalnie żeby trzpien sie calkowicie schował , potem wkretem regulujemy luz miedzy silniczkiem krokowym a dźwignią , dopiero jak mamy luz i całkowicie cofnięty silniczek mozemy ustawiac TPS na 0,20-0,25V
czyli kręcimy jednym z wkretów zaznaczonych w czerwonym kółku na fotce
pisze to z pewną niepewnością bo nie mam w garści wtrysku
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
homsky, Ave
Ja jestem tego zdania , ze krecimy dolnym w kretem , a na gorze lapiemy ten luz jaki jest, przemawiaja do mnie za tym m.in to ze ten zderzak gorny wyglada solidniej , ma rowne krawedzie i mozna w miare dokladnie ustawic przerwe
a na tym dolnym to on jest pod kątem, druga sprawa ze sprezynka niweluje jakikolwiek luz , wszystko to jest kombinowane NIe smiem sie madrowac w takim zacnym gronie
Ja jestem tego zdania , ze krecimy dolnym w kretem , a na gorze lapiemy ten luz jaki jest, przemawiaja do mnie za tym m.in to ze ten zderzak gorny wyglada solidniej , ma rowne krawedzie i mozna w miare dokladnie ustawic przerwe
a na tym dolnym to on jest pod kątem, druga sprawa ze sprezynka niweluje jakikolwiek luz , wszystko to jest kombinowane NIe smiem sie madrowac w takim zacnym gronie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
zadna z waszych odpowiedzi nie jest prawidlowa, silniczek krokowy cofamy za pomoca jakiegos napiecia 6V, nie pamietam dokladnie ktore piny sa tutak bo ja mam 6 pinowego, przyjzyjcie sie polaryzacji i w ktora strone sie przesuwa silniczek, a przerwe wspomniana do ustawienia TPS u stawia sie i reguluje ta srubka ktora opiera sie o silniczek krokowy czyli ta na dole zdjecia w pierwszym poscie
[ Dodano: 26 Wrz 2008 07:22 ]
a propo tym na gorze nic nie kreccie bo to jest fabrycznie ustawiony odbijak ktory okreska calkowite zamkniecie przepustnicy
[ Dodano: 26 Wrz 2008 07:22 ]
a propo tym na gorze nic nie kreccie bo to jest fabrycznie ustawiony odbijak ktory okreska calkowite zamkniecie przepustnicy
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
zgłupiałem, wczoraj zrobilem wlasnie tak jak mówi T.O.B.I., i jeest gorzej niz było wczesniej bo auto po resecie ECU i odpaleniu strasznie spadło z obrotów i zaczęło kopcic :/
[ Dodano: 26 Wrz 2008 09:05 ]
tymbardziej daje mi do myslenia to co napisales T.O.B.I., bo niektore monowtryski nie maja tej sruby ktora zderza sie z krokowym tylko sam zderzak i wtedy chyba trzeba regulowac tą na gorzE ?
[ Dodano: 26 Wrz 2008 09:05 ]
tymbardziej daje mi do myslenia to co napisales T.O.B.I., bo niektore monowtryski nie maja tej sruby ktora zderza sie z krokowym tylko sam zderzak i wtedy chyba trzeba regulowac tą na gorzE ?
VW :)
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
to juz umiemyT.O.B.I. pisze:zadna z waszych odpowiedzi nie jest prawidlowa, silniczek krokowy cofamy za pomoca jakiegos napiecia 6V, nie pamietam dokladnie ktore piny sa tutak bo ja mam 6 pinowego, przyjzyjcie sie polaryzacji i w ktora strone sie przesuwa silniczek,
a przerwy ustawiac na tym dolnym czy gornym odbijaku ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Paffcio, ja regulowalem tym na dole i wszystko dziala, w mojej poprzedniej przepustnicy tez byly problemy bo sciezki w TSP byly przetarte, ta przepustnica co mam teraz (uzywana oczywiscie) byla orginalnie ustawiona na 0,15V a ja ja ustawilem na 0,1V i tez dziala super, spalanie w trasie z obciazeniem (3 osoby i bagarze) i predkoscia do 110-140 km/h splil mi 6,3l
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
T.O.B.I., czyli co nie regulowales na 0,20V ? ja u siebie w koncu wyregulowałem, silnik rozgrzany do 90 stopni pracuje na okolo 850 max 900 obrotow, tak chciałem, bo przy 800 lekko telepie budą...
no i jest całkiem inny zapach spalin, nie czuć juz benzyny w spalinach tylko taki jakby gaz (wiesz o co chodzi?) ps. nie mam auta na gazie
no i jest całkiem inny zapach spalin, nie czuć juz benzyny w spalinach tylko taki jakby gaz (wiesz o co chodzi?) ps. nie mam auta na gazie
VW :)
wyregulowales u siebie na 0,20V i jest dobrze? no ja ustawilem u siebie 0,1V i na takim i jak jest na 0,20 po rozgrzaniu mi lekko trzesie buda ale to z innego powodu, czujniki temperatury u mnie w aucie maja taka delikatna wade ze ich opornosc jest lekko nizsza niz powinna byc co daje taki skutek ze komp daje mniej paliwa bo uwaza ze silnik jest juz dobrez rozgrzany
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości