Schemat podciśnień

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Schemat podciśnień

Post autor: dj domin1 » czw wrz 25, 2008 18:42

Witam! Ma ktoś z was schemat podciśnień do PL'a. A także jak powinny być podłączone wężyki do tego filtra oparów. U mnie zdaje się brakuje jednego wężyka od podciśnienia(ten co steruje tą klapką ciepłe/zimne powietrze), i z tego filtra jeden wąż mam wolny(taki z trójnikiem). A i mam jeszcze odłączone podciśnienie to co leci do tego sterownika na podszybiu. Jak je podłącze to mi na LPG zabardzo z obrotów nie chce schodzić(staje na 1800). I jeżdżę z zaślepionym. Będę wdzięczny z porady! Pozdro!


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw wrz 25, 2008 20:08

dj domin1 pisze:A i mam jeszcze odłączone podciśnienie to co leci do tego sterownika na podszybiu. Jak je podłącze to mi na LPG zabardzo z obrotów nie chce schodzić(staje na 1800).
:crazy: Podciśnienie do sterownika koniecznie musi być bo to odpowiada za zapłon -sterowanie zapłonem :helm: Jak Ci pracuje na 1800 to bym szukał przyczyny gdzieś indziej... (zobacz czy da sie zassac z tego węzyka)... źle ustawiony gaz lub lewe powietrze albo źle ustawiony zapłon. Na benzynie ile masz?


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw wrz 25, 2008 22:30

tu same podcisnienia nie pomoga... gruntowne naprawianie pod maska... gdzies ma nieszczelnosc, elektryka pewnie tez martwa...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » czw wrz 25, 2008 23:25

Na benzynie ma w miarę normalne obroty. Czasem się zawiesi na 1000 ale to żadko. Nieszczelność, ale gdzie? wszystko już przejżałem i nic nie słychać żeby było nie tak. Do wymiany mam czujnik temp bo mi rozruchowy nie działa, póżniej sprawdzę zapłon, i zobaczymy co wyjdzie.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

fuxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 17, 2008 22:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: fuxxx » wt lis 18, 2008 14:02

Mam dokładnie taki sam problem jak ty, podciśnienia nie podłączone tzn ten na podszybiu nie jest podłączony. I tak samo jak ty podczas gdy go podłącze to na gazie praktycznie przestaje pracować, albo nie wkręca się wogóle a jeżeli chodzi o benzyne to obroty skacza (regulator biegu jałowego) oraz nie wkręca się na obroty. Dlatego jeżdżę bez podłączonego komputera. Jeżeli ktoś wiedziałby co mogło by być spowodowane takim zachowaniem silnika to z góry dziękuje za poradę. Tu evolution mówi coś o elektryce, ale co dokładniej, komputer pokładowy normalnie działa tak jak i reszta rzeczy na desce rozdzielczej...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt lis 18, 2008 19:10

ustaw dobrze zaplon bo masz mocno w polu... a jak juz ustawisz zaplon ustaw wtrysk tak jak pan z volksburga przykazal i sie auto samo naprawi... i kiedy to ja mowilem o elektronice pokladowej???:>


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » wt lis 18, 2008 22:40

Proszę schemacik ObrazekObrazek



fuxxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 17, 2008 22:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: fuxxx » śr lis 19, 2008 11:57

nie no mówiłeś o elektryce ogólnie ... a desce rozdzielczej to tylko dodatek odemnie hehe :)



Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr lis 19, 2008 21:22

fuxxx pisze:Mam dokładnie taki sam problem jak ty, podciśnienia nie podłączone tzn ten na podszybiu nie jest podłączony. I tak samo jak ty podczas gdy go podłącze to na gazie praktycznie przestaje pracować, albo nie wkręca się wogóle a jeżeli chodzi o benzyne to obroty skacza (regulator biegu jałowego) oraz nie wkręca się na obroty. Dlatego jeżdżę bez podłączonego komputera. Jeżeli ktoś wiedziałby co mogło by być spowodowane takim zachowaniem silnika to z góry dziękuje za poradę. Tu evolution mówi coś o elektryce, ale co dokładniej, komputer pokładowy normalnie działa tak jak i reszta rzeczy na desce rozdzielczej...
przyczyna może też być taka że LPG ci strzeliło i uszkodziło ten komp zapłonowy miałem tu już 2 taki przypadki.. zapodałęm zdrowy z innej PL-ki i problem z głowy


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 12 gości