Ciężki rozruch rozrusznika Golf2 1.3 gaźnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężki rozruch rozrusznika Golf2 1.3 gaźnik
Witam
Gdy temperaturze na dworze spadnie do zera, po nocy rozrusznik cięzko chodzi mułowato. Gdy pochodzi silnik 1 minute i po zgaszeniu to po kolejnym odpaleniu rozrusznik kręci normalnie.Mase dodatkową pociągłem z akumulatora do alternatora ładowanie jest dobre, akumulator 45Amper jest nowy ładowany był 2 miesiące temu na prostowniku, regulator napięcia też jest nowy. Co może być przyczyną? Proszę o odpowiedź z góry dziękuje
Gdy temperaturze na dworze spadnie do zera, po nocy rozrusznik cięzko chodzi mułowato. Gdy pochodzi silnik 1 minute i po zgaszeniu to po kolejnym odpaleniu rozrusznik kręci normalnie.Mase dodatkową pociągłem z akumulatora do alternatora ładowanie jest dobre, akumulator 45Amper jest nowy ładowany był 2 miesiące temu na prostowniku, regulator napięcia też jest nowy. Co może być przyczyną? Proszę o odpowiedź z góry dziękuje
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Dokładnie tak to wyglada.Po minucie aku nieco się naładuje i kręci normalnie.blackwhite pisze:Bo mi to wygląda właśnie na słyby akumultor
Sprawdź 2 rzeczy
1.Stan naładowania akumulatora - aerometrem
2.Klemy - czy nie są zaśniedziałe.
Może być jeszcze jedna sprawa. Gdzieś "ucieka" prąd. To też można sprawdzić amperomierzem.
bodzio_j
Przyczyną - choć małoprawdopodobną w tym wypadku-może byc gęsty olej i wysoki jego poziom.W niskiej tem. olej gęstnieje i stawia duży opór.
I jeszcze jedna sprawa- napisałeś, że pociągnąłeś dodatkową masę z alternatora do akumulatora. Nie bardzo wiem o co chodzi. Masa powinna być od aku do karoserii. I co dość ważne od silnika do karoserii. Często się urywa.
bodzio_j
I jeszcze jedna sprawa- napisałeś, że pociągnąłeś dodatkową masę z alternatora do akumulatora. Nie bardzo wiem o co chodzi. Masa powinna być od aku do karoserii. I co dość ważne od silnika do karoserii. Często się urywa.
bodzio_j
Gdy miałem malucha miałem podobny problem pojechałem do elektryka samochodowego i masa która była z karoserią a silnik była juz zniszczona wiec podłaczył mi kabel masa karoseria i alternator w małeym stopniu pomogło bo lampka która swieci sie wewnatrz samochodu zaczeła mocniej świecic wiec zrobiłem tak samo a czy cos pomogło to nie wiem. Słyszałem ze golfy maja słaba mase wiec tez tym sie sugerowałem i pocignołem kabel
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 14:05 ]
Chciałem dodać że jest to kabel stalowy i przykrecony do obudowy aletrnatora
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 14:08 ]
Jeżeli chodzi o olej jest to 15w40 lotos mineral i nie dawno go nawet wymianiełem wlałem 3,5 litra
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 14:05 ]
Chciałem dodać że jest to kabel stalowy i przykrecony do obudowy aletrnatora
[ Dodano: Pon Lis 14, 2005 14:08 ]
Jeżeli chodzi o olej jest to 15w40 lotos mineral i nie dawno go nawet wymianiełem wlałem 3,5 litra
- lukimaster
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: czw sty 06, 2005 22:17
- Lokalizacja: cch
- Kontakt:
Mam podobny problem-TYLKO W ZIMNE DNI ! Otoz - jak jest ZIMNO rozrusznik sie zamula(jakby jakies zwarcie bylo, wszystkie konrolki przygasają i nieprzekreci) ,tzn.po 1wszym przekreceniu kluczyka,wtedy wystarczy 'okrecic; kluczyk i zapali juz normalnie. Zacząlem od przeczyszczenia masy, nastepnie wymienilem akumulator(-Magneti Marelli-55 Ah)(wszystko rok temu)nie dało rezultatow.W tym roku oddalem go do elektryka, ktory wymienił szczotki i tulejki w rozruszniku- bez skutku! Ladowanie sprawdzone-ok jest,aku tak samo ok! Elektryk powidzial ,ze jezeli to nie rozrusznik(a nie)to wina lezy w wadliwie ustawionym zaplonie(jeszcze nie sprawdzalem,bo trzeba na lampie) Pytanie -dlaczego dzieje sie to tylko w "zimne" dni(w "lato" jest cacy)-tzn.domyslam sie ze nastepuje spadek napiecia i nie daje rady...a moze to wina stacyjki??ale co ma stacyjka do zimna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości