Audi A4 1.9 TDI 1Z problem po remoncie silnika...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Audi A4 1.9 TDI 1Z problem po remoncie silnika...

Post autor: -pawlo111 » czw wrz 25, 2008 10:14

Autko to Audi A4 1.9 TDI 1Z 90KM rocznik 95-96

Jest już wszystko poskładane i poustawiane perfect i nie chce palić tzn:
zapali czasem i chodzi przez 4 sek jak mały traktorek, trzęsie nadwoziem i sam zgaśnie.
I tu uwaga po ściągnięciu węża od turbiny audi pali na tyk i chodzi pięknie.
Potem można węża założyć i pali ładnie. Ale zostawiony tak na noc już rano nie odpalił na tyk tylko te same jaja. Po ponownym zdjęciu węża od turbiny zapala na tyk.

Dodam jeszcze że w komputerze był ojel silnikowy ( do kompa idzie taki wężyk- nie wiem dokładnie jaki ale jakiś ciśnieniowy i to przez niego wdarł się olej) komp został wymyty benzyną ekstrakcyjną.

Dodam też że po podpięciu pod vaga na tych dziwnych objawach pozakywał błąd pompy wtryskowej (może sterownik a może pompa) a może komputer.

Jakieś sugestie panowie :?:

[ Dodano: 25 Wrz 2008 11:18 ]
aha doszedlem to tego ze przed turbinka jest taka hm puszka z membranka i do niej idzie wężyk, jak wężyk wypne to jest wszystko OK auto wchodzi na obroty pieknie. Jak weżyk podłacze to jest taki jak by zamulony. Jest duża różnica.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 25, 2008 14:30

co do odpalania to daj logi statyczne 000BS, 001, 004, 007, 013
jeżeli chodzi o moc 003, 008, 011
i napisz dokładnie jaki to bład
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 14:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw wrz 25, 2008 21:50

hmm błędów brak

Wężyk od EGR odpięty. Auto pali i jezdzi. Panowie co się będzie działo jak będzie jezdził na odpietym wężyku od EGR? słyszałem tez o zaślepianiu tego :blush:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 25, 2008 22:14

jasne zaślep



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw wrz 25, 2008 23:18

teraz jezdze tylko z odpiętym wężykiem. Ma to jakiś negatywny wpływ na silnik?
moc niby OK, dobrze pali :goof:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt wrz 26, 2008 01:50

-pawlo111 pisze:Ma to jakiś negatywny wpływ na silnik?
moc niby OK, dobrze pali
nie ma - możesz zaślepić dodatkowo zawór EGR'u - wystarczy wyciąć z kawałka blachy zaślepkę w kształcie uszczelki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 160 gości