Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pn wrz 22, 2008 19:12

kwitek, chyba nie da rady. Jak masz CAN to nie ma problemow ze znalezieniem licznika nawet z pelnym fisem.
A ten Twoj ma FIS?



kwitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sie 09, 2006 00:02
Lokalizacja: Bielso-Biała
Kontakt:

Post autor: kwitek » wt wrz 23, 2008 01:17

od poczatku
golf3 ahf po amatorskim swapie ,napewno mam can komputer z 2001 roku
licznik do zalozenia z pelnym fis ,z tego co czytam to chyba jakis rarytas ten bez canu

jutro sprawdze czy dziala bynajmniej czy wszystko swieci itp



Awatar użytkownika
Fenomen89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Fenomen89 » wt wrz 23, 2008 10:31

kwitek pisze:od poczatku
golf3 ahf po amatorskim swapie ,napewno mam can komputer z 2001 roku
licznik do zalozenia z pelnym fis ,z tego co czytam to chyba jakis rarytas ten bez canu

jutro sprawdze czy dziala bynajmniej czy wszystko swieci itp
jak mozesz miec golfa 3 z 2001 z CANem? moze masz mk4? bo przeciez cuda sie nie zdarzaja :) ewent. cabrio...
a moze chcesz sprzedac ten licznik? :helm:


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » wt wrz 23, 2008 16:19

bazz89, golf3 ahf po amatorskim swapie ,napewno mam can komputer z 2001 roku
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2008 16:29 przez cinek2004, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » wt wrz 23, 2008 21:57

Kumpel załatwił mi zegary z anglika 1/2fis 1J0 920 925B prędkościomierz i licznik wyskalowane tak jak w moim oryginalnym liczniku, mam auto z 99r chociaż nr nadwozia wskazuje 2000, mój licznik to 919 i teraz zostaje kwestia czy jest instalacja przygotowana czy jednak kiszka będzie.
Do tego nowego licznika nie mam pinu czy jak go podepnę to mając Vagtacho Usb 2.5 wyciągnę go? I drugie pytanie czy kodowanie w nowym liczniku ustawić od razu tak jak w starym czy zostawić?



greg

Post autor: greg » wt wrz 23, 2008 22:10

korfanty pisze:i teraz zostaje kwestia czy jest instalacja przygotowana czy jednak kiszka będzie.
przygotowana - najwyżej airbag trza będzie zgasić
korfanty pisze:czy jak go podepnę to mając Vagtacho Usb 2.5 wyciągnę go
tak
korfanty pisze:czy kodowanie w nowym liczniku ustawić od razu tak jak w starym czy zostawić
ustawić



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » wt wrz 23, 2008 22:29

Dzięki za szybką odpowiedź - jutro wieczorem zdam relacje co z tego wyszło :)

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 20:11 ]
Podpiąłem nowe zegary, PIN odczytany ale na razie nic nie ruszałem bo na jutro potrzebuje auto a nie chce go uziemić.

Stare zegary odczytałem jako MM0 nowe jako VDO old, niestety nie mogę zmienić kodowania stare miały 04142 nowe mają 01412
"Login Code Not Accepted by Controller!

Błędy jakie są to:

00562 - sensor for OIL
01176 - Key
01177 - Engine Control Unit
01321 - Control Module for Airbags

Na małym wyświetlaczy wyświetla po przekręceniu kluczyka aby sprawdzić IMMO, OIL Sensor, Brake Pads

Pewnie większość tych błędów zniknie po przekodowaniu i wkodowaniu Immo.
Tylko mnie zastanawia to kodowanie czemu nie chce przyjąć ze starego licznika - może do licznika z 1/2 fisa powinno być inne kodowanie??

P.S. I zostanie zgaszenie poduszek.



greg

Post autor: greg » śr wrz 24, 2008 21:12

korfanty pisze:stare miały 04142 nowe mają 01412
skoro stare miały 04 a nowe 01 stad błąd - 04 to czujnik poziomu płynu a 01 czujnik zużycia hamulców
następna cyfra - 1 to europa 4 to Wielka Brytania (pewnie w milach jest)
następna cyfra - 4 - 4 cylindry 1 - silnik z czujnikiem poziomu oleju (wpisz 0 - zgaśnie błąd nr 00562)
następna cyfra 2 - kodowanie skrzyni biegów (nic nie zmieniaj)

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 9:13 pm ]
korfanty pisze:Tylko mnie zastanawia to kodowanie czemu nie chce przyjąć ze starego licznika -
zegary z innego roku



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » śr wrz 24, 2008 21:26

Pogubiłem się za dużo cyfr mi wychodzi :shock: - proszę napisz jaki kodowanie wpisać - 04102 ??
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 21:29 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » śr wrz 24, 2008 21:31

korfanty pisze:proszę napisz jaki kodowanie wpisać - 04102
tak - czyli się nie pogubiłeś :bigok:

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 9:37 pm ]
małą rada dla wszystkich - wielu twierdzi (zgodnie z serwisóką VW) że trzeba dokodować immo nowych zegarów do kompa silnika i.. nauczony doświadczeniem mogę stwierdzić, że dokodowanie następuje automatycznie podczas kodowania kluczyków do zegarów. Jestem tego pewny bo.. ten sam kluczyk dokodowany do tych zegaró - po przeniesieniu licznika do innego samochodu - tą sama pastylką (zakodowaną przecież już do tego licznika) nie odpalicie innego auta - co ciekawe - wrócicie z tymi zegarami do tego auta gdzie kodowaliście i wszystko działa ok. Podsumowując: pastylka immo zegarów w aucie 1 nie odblokuje immo tych samych zegarów przełożonych do auta 2



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » śr wrz 24, 2008 22:03

Niestety nie przyjął kodu (dla pewności grupa 17 potem 11-login) może trzeba najpierw immo zrobić aby się dalej bawić, a może ma też wpływ to że nie mam jeszcze założonej manetki i przewodów do niej. Na razie włożyłem stary licznik - jutro walczę dalej zacznę od immo może się uda.



greg

Post autor: greg » śr wrz 24, 2008 22:06

korfanty, login 11= kod immo
a kodowanie = Coding 07

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 10:06 pm ]
najpierw http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/open_screen.html
a potem
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/r ... creen.html
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 22:07 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » śr wrz 24, 2008 22:08

A to idę jeszcze raz bo bym nie usnął ;) za 15min napisze czy poszło.



kwitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sie 09, 2006 00:02
Lokalizacja: Bielso-Biała
Kontakt:

Post autor: kwitek » śr wrz 24, 2008 22:14

witam ponownie
zeby byc uczciwym wobec wszystkich ktorzy by mogli szukac takiego licznika ,jest on na sprzedaz ,nie znam sie na cenach wiec kto da najwiecej ten bierze
licznik pelny fis nr 1j0919890b vdo ,czyli licznik bez can do g4 ,uwaga licznik nie posiada
obudowy przedniej ,pasuje podobno z kazdego innego vdo od g4
stan tarcz itp oceniam na bdb zadnych rysek na tarczach itp

stan na liczniku chyba 53000 okolo

moje gadu 687133 lub 4727046-tutaj od 10-18

zegary sa z diesla kod immo na zyczenie
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 22:47 przez kwitek, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości