Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Fenomen89
- Gadatliwa bestia
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 09:59
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jak mozesz miec golfa 3 z 2001 z CANem? moze masz mk4? bo przeciez cuda sie nie zdarzaja ewent. cabrio...kwitek pisze:od poczatku
golf3 ahf po amatorskim swapie ,napewno mam can komputer z 2001 roku
licznik do zalozenia z pelnym fis ,z tego co czytam to chyba jakis rarytas ten bez canu
jutro sprawdze czy dziala bynajmniej czy wszystko swieci itp
a moze chcesz sprzedac ten licznik?
Kumpel załatwił mi zegary z anglika 1/2fis 1J0 920 925B prędkościomierz i licznik wyskalowane tak jak w moim oryginalnym liczniku, mam auto z 99r chociaż nr nadwozia wskazuje 2000, mój licznik to 919 i teraz zostaje kwestia czy jest instalacja przygotowana czy jednak kiszka będzie.
Do tego nowego licznika nie mam pinu czy jak go podepnę to mając Vagtacho Usb 2.5 wyciągnę go? I drugie pytanie czy kodowanie w nowym liczniku ustawić od razu tak jak w starym czy zostawić?
Do tego nowego licznika nie mam pinu czy jak go podepnę to mając Vagtacho Usb 2.5 wyciągnę go? I drugie pytanie czy kodowanie w nowym liczniku ustawić od razu tak jak w starym czy zostawić?
przygotowana - najwyżej airbag trza będzie zgasićkorfanty pisze:i teraz zostaje kwestia czy jest instalacja przygotowana czy jednak kiszka będzie.
takkorfanty pisze:czy jak go podepnę to mając Vagtacho Usb 2.5 wyciągnę go
ustawićkorfanty pisze:czy kodowanie w nowym liczniku ustawić od razu tak jak w starym czy zostawić
Dzięki za szybką odpowiedź - jutro wieczorem zdam relacje co z tego wyszło
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 20:11 ]
Podpiąłem nowe zegary, PIN odczytany ale na razie nic nie ruszałem bo na jutro potrzebuje auto a nie chce go uziemić.
Stare zegary odczytałem jako MM0 nowe jako VDO old, niestety nie mogę zmienić kodowania stare miały 04142 nowe mają 01412
"Login Code Not Accepted by Controller!
Błędy jakie są to:
00562 - sensor for OIL
01176 - Key
01177 - Engine Control Unit
01321 - Control Module for Airbags
Na małym wyświetlaczy wyświetla po przekręceniu kluczyka aby sprawdzić IMMO, OIL Sensor, Brake Pads
Pewnie większość tych błędów zniknie po przekodowaniu i wkodowaniu Immo.
Tylko mnie zastanawia to kodowanie czemu nie chce przyjąć ze starego licznika - może do licznika z 1/2 fisa powinno być inne kodowanie??
P.S. I zostanie zgaszenie poduszek.
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 20:11 ]
Podpiąłem nowe zegary, PIN odczytany ale na razie nic nie ruszałem bo na jutro potrzebuje auto a nie chce go uziemić.
Stare zegary odczytałem jako MM0 nowe jako VDO old, niestety nie mogę zmienić kodowania stare miały 04142 nowe mają 01412
"Login Code Not Accepted by Controller!
Błędy jakie są to:
00562 - sensor for OIL
01176 - Key
01177 - Engine Control Unit
01321 - Control Module for Airbags
Na małym wyświetlaczy wyświetla po przekręceniu kluczyka aby sprawdzić IMMO, OIL Sensor, Brake Pads
Pewnie większość tych błędów zniknie po przekodowaniu i wkodowaniu Immo.
Tylko mnie zastanawia to kodowanie czemu nie chce przyjąć ze starego licznika - może do licznika z 1/2 fisa powinno być inne kodowanie??
P.S. I zostanie zgaszenie poduszek.
skoro stare miały 04 a nowe 01 stad błąd - 04 to czujnik poziomu płynu a 01 czujnik zużycia hamulcówkorfanty pisze:stare miały 04142 nowe mają 01412
następna cyfra - 1 to europa 4 to Wielka Brytania (pewnie w milach jest)
następna cyfra - 4 - 4 cylindry 1 - silnik z czujnikiem poziomu oleju (wpisz 0 - zgaśnie błąd nr 00562)
następna cyfra 2 - kodowanie skrzyni biegów (nic nie zmieniaj)
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 9:13 pm ]
zegary z innego rokukorfanty pisze:Tylko mnie zastanawia to kodowanie czemu nie chce przyjąć ze starego licznika -
tak - czyli się nie pogubiłeśkorfanty pisze:proszę napisz jaki kodowanie wpisać - 04102
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 9:37 pm ]
małą rada dla wszystkich - wielu twierdzi (zgodnie z serwisóką VW) że trzeba dokodować immo nowych zegarów do kompa silnika i.. nauczony doświadczeniem mogę stwierdzić, że dokodowanie następuje automatycznie podczas kodowania kluczyków do zegarów. Jestem tego pewny bo.. ten sam kluczyk dokodowany do tych zegaró - po przeniesieniu licznika do innego samochodu - tą sama pastylką (zakodowaną przecież już do tego licznika) nie odpalicie innego auta - co ciekawe - wrócicie z tymi zegarami do tego auta gdzie kodowaliście i wszystko działa ok. Podsumowując: pastylka immo zegarów w aucie 1 nie odblokuje immo tych samych zegarów przełożonych do auta 2
korfanty, login 11= kod immo
a kodowanie = Coding 07
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 10:06 pm ]
najpierw http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/open_screen.html
a potem
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/r ... creen.html
a kodowanie = Coding 07
[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 10:06 pm ]
najpierw http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/open_screen.html
a potem
http://www.ross-tech.com/vag-com/tour/r ... creen.html
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 22:07 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
witam ponownie
zeby byc uczciwym wobec wszystkich ktorzy by mogli szukac takiego licznika ,jest on na sprzedaz ,nie znam sie na cenach wiec kto da najwiecej ten bierze
licznik pelny fis nr 1j0919890b vdo ,czyli licznik bez can do g4 ,uwaga licznik nie posiada
obudowy przedniej ,pasuje podobno z kazdego innego vdo od g4
stan tarcz itp oceniam na bdb zadnych rysek na tarczach itp
stan na liczniku chyba 53000 okolo
moje gadu 687133 lub 4727046-tutaj od 10-18
zegary sa z diesla kod immo na zyczenie
zeby byc uczciwym wobec wszystkich ktorzy by mogli szukac takiego licznika ,jest on na sprzedaz ,nie znam sie na cenach wiec kto da najwiecej ten bierze
licznik pelny fis nr 1j0919890b vdo ,czyli licznik bez can do g4 ,uwaga licznik nie posiada
obudowy przedniej ,pasuje podobno z kazdego innego vdo od g4
stan tarcz itp oceniam na bdb zadnych rysek na tarczach itp
stan na liczniku chyba 53000 okolo
moje gadu 687133 lub 4727046-tutaj od 10-18
zegary sa z diesla kod immo na zyczenie
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 22:47 przez kwitek, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości