Osłona silnika???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cobreti7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 23:18
Lokalizacja: Łuków, Gdańsk

Post autor: cobreti7 » śr wrz 24, 2008 15:23

W moim kiedyś była ale niestety juz tylko lewy boczek został, reszta gdzies na asfalcie leży:)



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » śr wrz 24, 2008 15:35

cobreti7 pisze:Oki zdecydowałem kupuje orginał do benzyny
A powiedzcie trzeba miec jakieś specjalne umiejętności by samemu je zamontowac? Trzeba coś wcześniej odkręcac (np. zderzak itp.)?
Ile Was wyniósł motaż tych osłon w warsztacie?
Wystarczy kanał, kilka podstawowych narzędzi, parę śrubek i wkrętów i kilkanaście/kilkadziesiąt minut roboty, ew. dwa piwa na odwagę ;)
Filozofii tam żadnej nie ma, zderzaka ani nic z tych rzeczy się nie odkręca.
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 15:36 przez Mlody_ndm, łącznie zmieniany 1 raz.


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

cobreti7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz sie 10, 2008 23:18
Lokalizacja: Łuków, Gdańsk

Post autor: cobreti7 » śr wrz 24, 2008 15:53

Mlody_ndm pisze:Wystarczy kanał, kilka podstawowych narzędzi, parę śrubek i wkrętów i kilkanaście/kilkadziesiąt minut roboty, ew. dwa piwa na odwagę
Filozofii tam żadnej nie ma, zderzaka ani nic z tych rzeczy się nie odkręca.
Dzięki!!! tak myślałem ale wolałem się upewnic :bajer: A browarek to będzie po robocie Hehehe



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » śr wrz 24, 2008 18:46

cobreti7 pisze:A powiedzcie trzeba miec jakieś specjalne umiejętności by samemu je zamontowac? Trzeba coś wcześniej odkręcac (np. zderzak itp.)?
kolego jak wejdziesz pod auto to sam się przekonasz e jest to śmieszna sprawa
dasz radę sam



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » śr wrz 24, 2008 22:36

Ja też jeżdżę bez osłony i planowałem zrobienie z blachy stalowej. Tymczasowo zdecyduję się jednak na zamiennik...
Jak urwałem przednią dolną listwę zderzaka i powyrywała mi część nadkoli, to założyłem zamienniki i nie miałem żadnych problemów z dopasowaniem itp. To nie są części, gdzie warto dokładać do oryginału - takie moje zdanie.


[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]

Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » śr paź 22, 2008 11:10

Podepne sie pod temat. Mam jeszcze ori osłony (benzyna), z tym że już ta główna była sklejana a boczki, cóż, w tej chwili to łapacze syfu :-) Ich mocowania do podstawy amorków są tak wychechłane że ledwo się trzymają. Inna rzecz, że miska nosi już kilka śladów po naszych drogach.. Stąd zastanawiałem się nad jakąś osłoną nieco bardziej pancerną.. Czy ta do diesla lepiej chroni miske? Czy jedyna opcja by jako tako chronić miske to tylko samoróbka z blachy? Doadam, że zawiecha seryjna, ale jak każdy wie i tak za niska na nasze drogi/krawężniki...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 477 gości