1.6 ABU nie odpala ....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » wt wrz 23, 2008 07:09

No na razie wymienię ten filtr paliwa i zobaczę czy to pomoże. Napiszę wieczorem co udało się zrobić.

[ Dodano: 23 Wrz 2008 19:49 ]
I wymieniłem filtr paliwa i nic. Paliwo dochodzi iskra jest na wszystkich 4 cylindrach-świece nowe i nie odpala :/ Sprawdziłem czy nie przeskoczył rozrząd i nic. Wtrysk podaje paliwo, aparat zapłonowy daje prąd. Próbowałem przekręcać delikatnie zapłon ale to też nic nie dało. Już brak mi pomysłów.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
DaimonFrey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr cze 25, 2008 10:46
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: DaimonFrey » wt wrz 23, 2008 20:59

Nie no mi jak narazie pali bez zarzutu. Ale dusi się cały czas.



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » wt wrz 23, 2008 21:32

Mi już brak sił. Jutro po południu jadę do elektryka może coś pomoże.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt wrz 23, 2008 22:06

Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Bo tak nie może być. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr wrz 24, 2008 07:14

ostatni raz jak go odpalales to normalnie odpalil, i co robiles od tamtej pory, zaplonem niepotrzebnie kreciles teraz musisz go ustawic pozadnie, sproboj przy odpalaniu wcisnac lekko gaz jesli odpali to potrzymaj go troche na obrotach tak do 2000, niech sie lekko ogrzeje i pusc gaz


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » śr wrz 24, 2008 08:40

Z gazem kręciłem i nic. Zapłon zaznaczyłem i ustawiłem go tak jak jest.
No więc tak to było:
Samochód jeździł dobrze i wszystko działało bez problemów ale po nocy padł mi akumulator (było to w sobotę). W poniedziałek wyciągnąłem go ładowałem cały dzień po czym założyłem i odpaliłem. Samochód działał dobrze ale na następny dzień dalej akumulator padł. Wyciągnąłem go i w piątek założyłem nowy. Samochód odpalił, zajechałem pod takie zadaszenie gdzie trzymam samochód. W niedziele chciałem jechać ale po przyjściu do samochodu okazało się że niema prądu -popuścił się ten czerwony kabel przy klemie plusowej- dokręciłem i odpaliłem. Silnik zaczął szarpać jakby nie palił na wszystkie cylindry - więc go zostawiłem. Na następny dzień spróbowałem rano i dalej było to samo a po jakichś 4-5h nie chciał już w ogóle odpalić.
Co udało mi się sprawdzić:
-pompka paliwa pracuje,
-wtrysk rozpyla paliwo,
-iskra dochodzi do palca,
-iskra dochodzi od palca do świec,
-palec niema luzów,
-świece nowe, sprawdzane były każda na każdym kablu i wszystkie dają dobrą iskrę.
-sprawdzony rozrząd czy nie przeskoczył,
-czujnik temperatury był odpinany-zresztą nie dawno zmieniany,
-ruszane wszystkie wtyczki i przedmuchane (wszystkie były czyste),

I teraz pytanie, co mu może być? Czy czujnik halla może to wszystko robić?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 11:30 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr wrz 24, 2008 12:55

nie bylo by iskry gdyby czyjnik halla byl uszkodzony, jest prawdopodobienstwo ze zalales silnik, chociaz chyba z wcisnietym gazem powinien zaskoczyc, kurde skoro iskra jest paliwo jest to o co chodzi, sprawdz jeszcze dokladnie rozrzad, byl temat na forum w ktorym opisalem na ktorych znakach moj silnik lepiej pracowal (chodzi o OT i Z na kole walu korbowego)


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » śr wrz 24, 2008 13:36

No właśnie silnik ma ochotę zapalić ale nie może. Znalazłem Twój temat i faktycznie u mnie też się nie da idealnie ustawić znaków o te pół zęba zawsze jest w którąś stronę. Tylko muszę sprawdzić w którą i spróbuje w stronę Z przesunąć. Na ale u Ciebie palił i tak.

Znalazłem coś, czemu wcześniej tego nie widziałem:
ObrazekObrazek

Od czego ta wtyczka i czemu jest u mnie jeden kabel przerwany? To jest za silnikiem, koło pompy wody. Czy to czasem nie idzie do kompa? Za co jest odpowiedzialny ten przewód urwany?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 13:53 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » śr wrz 24, 2008 14:32

mdamian86 pisze:Za co jest odpowiedzialny ten przewód urwany?
Połącz go to się przekonasz. A czy to czasem nie jest wiązka przewodów od sondy lambda? bo jakieś zdjęcie za duże i nie widzę.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr wrz 24, 2008 14:37

kolor przewodu to biały ????



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » śr wrz 24, 2008 14:37

Możliwe , nie mam kanału więc ciężko mi sprawdzić. Ale jeśli nawet to jest od sondy to powinien bez niej zapalić chyba?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 16:24 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » śr wrz 24, 2008 14:38

Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Ponawiam tą treść.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr wrz 24, 2008 14:40

czy przypadkiem to nie jest podgrzewanie sondy hmmmmm
muszę zerknąc w schemat



Awatar użytkownika
spec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr lip 04, 2007 08:32
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: spec » śr wrz 24, 2008 14:46

lasot pisze:Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Ponawiam tą treść.
Wszystko jest dobrze to nie tego wina. Wczoraj robiłem przy samochodzie do wieczora, padał deszcz i nic nie było widać. Iskra jest dobra za każdym razem.


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 398 gości