1.6 ABU nie odpala ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No na razie wymienię ten filtr paliwa i zobaczę czy to pomoże. Napiszę wieczorem co udało się zrobić.
[ Dodano: 23 Wrz 2008 19:49 ]
I wymieniłem filtr paliwa i nic. Paliwo dochodzi iskra jest na wszystkich 4 cylindrach-świece nowe i nie odpala :/ Sprawdziłem czy nie przeskoczył rozrząd i nic. Wtrysk podaje paliwo, aparat zapłonowy daje prąd. Próbowałem przekręcać delikatnie zapłon ale to też nic nie dało. Już brak mi pomysłów.
[ Dodano: 23 Wrz 2008 19:49 ]
I wymieniłem filtr paliwa i nic. Paliwo dochodzi iskra jest na wszystkich 4 cylindrach-świece nowe i nie odpala :/ Sprawdziłem czy nie przeskoczył rozrząd i nic. Wtrysk podaje paliwo, aparat zapłonowy daje prąd. Próbowałem przekręcać delikatnie zapłon ale to też nic nie dało. Już brak mi pomysłów.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- DaimonFrey
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr cze 25, 2008 10:46
- Lokalizacja: Giżycko
- Kontakt:
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Bo tak nie może być.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
ostatni raz jak go odpalales to normalnie odpalil, i co robiles od tamtej pory, zaplonem niepotrzebnie kreciles teraz musisz go ustawic pozadnie, sproboj przy odpalaniu wcisnac lekko gaz jesli odpali to potrzymaj go troche na obrotach tak do 2000, niech sie lekko ogrzeje i pusc gaz
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Z gazem kręciłem i nic. Zapłon zaznaczyłem i ustawiłem go tak jak jest.
No więc tak to było:
Samochód jeździł dobrze i wszystko działało bez problemów ale po nocy padł mi akumulator (było to w sobotę). W poniedziałek wyciągnąłem go ładowałem cały dzień po czym założyłem i odpaliłem. Samochód działał dobrze ale na następny dzień dalej akumulator padł. Wyciągnąłem go i w piątek założyłem nowy. Samochód odpalił, zajechałem pod takie zadaszenie gdzie trzymam samochód. W niedziele chciałem jechać ale po przyjściu do samochodu okazało się że niema prądu -popuścił się ten czerwony kabel przy klemie plusowej- dokręciłem i odpaliłem. Silnik zaczął szarpać jakby nie palił na wszystkie cylindry - więc go zostawiłem. Na następny dzień spróbowałem rano i dalej było to samo a po jakichś 4-5h nie chciał już w ogóle odpalić.
Co udało mi się sprawdzić:
-pompka paliwa pracuje,
-wtrysk rozpyla paliwo,
-iskra dochodzi do palca,
-iskra dochodzi od palca do świec,
-palec niema luzów,
-świece nowe, sprawdzane były każda na każdym kablu i wszystkie dają dobrą iskrę.
-sprawdzony rozrząd czy nie przeskoczył,
-czujnik temperatury był odpinany-zresztą nie dawno zmieniany,
-ruszane wszystkie wtyczki i przedmuchane (wszystkie były czyste),
I teraz pytanie, co mu może być? Czy czujnik halla może to wszystko robić?
No więc tak to było:
Samochód jeździł dobrze i wszystko działało bez problemów ale po nocy padł mi akumulator (było to w sobotę). W poniedziałek wyciągnąłem go ładowałem cały dzień po czym założyłem i odpaliłem. Samochód działał dobrze ale na następny dzień dalej akumulator padł. Wyciągnąłem go i w piątek założyłem nowy. Samochód odpalił, zajechałem pod takie zadaszenie gdzie trzymam samochód. W niedziele chciałem jechać ale po przyjściu do samochodu okazało się że niema prądu -popuścił się ten czerwony kabel przy klemie plusowej- dokręciłem i odpaliłem. Silnik zaczął szarpać jakby nie palił na wszystkie cylindry - więc go zostawiłem. Na następny dzień spróbowałem rano i dalej było to samo a po jakichś 4-5h nie chciał już w ogóle odpalić.
Co udało mi się sprawdzić:
-pompka paliwa pracuje,
-wtrysk rozpyla paliwo,
-iskra dochodzi do palca,
-iskra dochodzi od palca do świec,
-palec niema luzów,
-świece nowe, sprawdzane były każda na każdym kablu i wszystkie dają dobrą iskrę.
-sprawdzony rozrząd czy nie przeskoczył,
-czujnik temperatury był odpinany-zresztą nie dawno zmieniany,
-ruszane wszystkie wtyczki i przedmuchane (wszystkie były czyste),
I teraz pytanie, co mu może być? Czy czujnik halla może to wszystko robić?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 11:30 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
nie bylo by iskry gdyby czyjnik halla byl uszkodzony, jest prawdopodobienstwo ze zalales silnik, chociaz chyba z wcisnietym gazem powinien zaskoczyc, kurde skoro iskra jest paliwo jest to o co chodzi, sprawdz jeszcze dokladnie rozrzad, byl temat na forum w ktorym opisalem na ktorych znakach moj silnik lepiej pracowal (chodzi o OT i Z na kole walu korbowego)
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
No właśnie silnik ma ochotę zapalić ale nie może. Znalazłem Twój temat i faktycznie u mnie też się nie da idealnie ustawić znaków o te pół zęba zawsze jest w którąś stronę. Tylko muszę sprawdzić w którą i spróbuje w stronę Z przesunąć. Na ale u Ciebie palił i tak.
Znalazłem coś, czemu wcześniej tego nie widziałem:
Od czego ta wtyczka i czemu jest u mnie jeden kabel przerwany? To jest za silnikiem, koło pompy wody. Czy to czasem nie idzie do kompa? Za co jest odpowiedzialny ten przewód urwany?
Znalazłem coś, czemu wcześniej tego nie widziałem:
Od czego ta wtyczka i czemu jest u mnie jeden kabel przerwany? To jest za silnikiem, koło pompy wody. Czy to czasem nie idzie do kompa? Za co jest odpowiedzialny ten przewód urwany?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 13:53 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Możliwe , nie mam kanału więc ciężko mi sprawdzić. Ale jeśli nawet to jest od sondy to powinien bez niej zapalić chyba?
Ostatnio zmieniony śr wrz 24, 2008 16:24 przez spec, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Ponawiam tą treść.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Wszystko jest dobrze to nie tego wina. Wczoraj robiłem przy samochodzie do wieczora, padał deszcz i nic nie było widać. Iskra jest dobra za każdym razem.lasot pisze:Weź Kolego sobie kogoś do pomocy i wieczorem jak będzie ciemno siądź za kierą i próbuj odpalić, a ta druga osoba lub Ty niech dokładnie popatrzy na przewody wysokiego napięcia a szczególnie przy palcu cewki pod spodem czy gdzieś iskra nie przeskakuje. Ponawiam tą treść.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości