Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju
witam. silnik 1,6 td prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany. jeżdże z 3 tygodnie z odłączona odma i efekt wyrzucania oleju sie nasilił. leci teraz przez korek wlewu oleju.
przez bagnet do sprawdzania stanu oleju kompresja nie ucieka( czyli jak rozumiem pierścienie ok?). co może byc do wymiany poza tymi uszczelniaczami( wymieniam je w tym tygodniu i chciałbym powymieniać co trzeba za jednym razem).
czy to może być wina tylko uszczelniaczy? silnik na ciepło pali gorzej niż na zimno z grzaniem świec????
przez bagnet do sprawdzania stanu oleju kompresja nie ucieka( czyli jak rozumiem pierścienie ok?). co może byc do wymiany poza tymi uszczelniaczami( wymieniam je w tym tygodniu i chciałbym powymieniać co trzeba za jednym razem).
czy to może być wina tylko uszczelniaczy? silnik na ciepło pali gorzej niż na zimno z grzaniem świec????
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 20:37 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
jeśli nie wiesz to lepiej niepisz wcale, bo jak czytam twoje posty to są tylko i wyłącznie glupoty. kompresja przedostająca sie prowadnicami zaworów? jak żyję to takich hipokryzji nie słyszałem. a co do *#cenzura#*, zadałeś sobie pytanie czy na odmie jest coś takiego jak separator? który ma za zadanie oddzielać olej??? jeśli nie to co się dziwisz... silnik też już pewnie starawy i nadawający się raczej na złom niż do dalszej eksploatacji jak więkrzość naszych aut. To też i kompresję puszcza. ba, nie ma silnika szczelnego jak termos, tłoki musiały by być uszczelniane gumą ,a nie metalowymi pierścieniami. edukacja edukacja i jeszcze raz edukacja.
sory vagin ale szukam pomocy i możliwych powodów tego chlapania olejem. wymienie uszcelniacze i zobacze co sie bedzie działo. ale z tego co wiem i zauważyłem poza tymi efektami specjalnymi z olejem to silnik jest w dobrym stanie. jest z 91 roku. turbinka w stane dobrym +( dmuchała 0,6 bara, przed podkręceniem;) ) poza tym uszcelniace mogły pójść bo silnik troche leżał zanim go reaktywowałem.
pozostanie mi tylko sprawdzenie wtryskiwaczy bo pali około 6,5-7 literków. co wydaje mi się za dużo.
pozostanie mi tylko sprawdzenie wtryskiwaczy bo pali około 6,5-7 literków. co wydaje mi się za dużo.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
chcesz ocenić stan silnika? zrób pomiar sprężania, nawet przy kiepściejszym spreżaniu może pięknie palić po przyśpieszeniu zapłonu, silnik pije Ci olej? jeśłi nie to po jaką cholere wymieniać uszczelniacze na zaworach? one są po to by olej nie dostawał się do układu dolotowego i wylotowego, a nie po to by uszczelniały tłok... . chlapanie oleju z korka norma szczególnie na odpalonym silnikuchuchanie z bagnetu też mnie specjalnie nie dziwi, a jeśli silnik ma leprze przedmuchy to będzie i olejem podkapywać, ale TO i tak nie jest wyznacznikiem sprawności czy zużycia silnika! takie tezy można stawiać tylko i wyłącznie po zmierzeniu ciśnienia sprężania i wykonaniu próby olejowej, uszczelniacze można wymieniać jak żłopie olej bo w twoim przypadku pomoże wymiana pierścieni. która i tak konieczna nie jest...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości