Końcówki drążków stabilizatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Końcówki drążków stabilizatora
Witam mam małe pytanko. Dziś wymieniałem właśnie końcówki drążków stabilizatora. Stare po pierwsze były na klucz 13 a nowe na 19??? Stare miały takie ograniczenie przy przykręcaniu ze dalej nie pojdzie i te gumy były takie jakby nadmuchane. Nowe łączniki tego ograniczenia nie miały i jak je skręciłem to te gumy bardzo sie splaszczyły i czy to tak ma być??? Na starych był bardzo duży luz a na nowych teraz jest chyba git ale czy na pewno tak ma być???
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Wojtes3mkIII
- Ma gadane
- Posty: 164
- Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Trudno jest wkręcić tyle ile były wkręcone stare bo bedzie nakrętka tak lekko dokręcona ze pewnie sama sie odkręci. Co do zbieznosci to dopiero ustawialem i facet ktory zajmuje sie ustawianie od ponad 25 lat powiedzial ze przy tej wymianie nic sie nie przestawi bo to nic nie ma wspolnego z ustawienie kola.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
a co mają łączniki stabilizatora do zbieżności, przecież one łączą stabilizator z kolumną. Co innego wymiana końcówki drążka kierowniczego, wtedy trzeba regulować zbieżność.No chyba żartujesz przy każdej wymianie końcówki drążka trzeba robić znierzność to podstawa jeśli nie wierzysz obserwuj oponki po pół ropku zobaczysz jak będą zdarte po zewnetrznej lub po wewnętrznej stronie.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a co to jest " końcówka drążka stabilizatora"???
Nie ma czegoś takiego,
Jest łącznik drążka stabilizatora,
i końcowka drążka kierwniczego...
Wydaje mi sie ze mylisz pojecia i nie wiesz co doladnie wymieniles...
Nie ma czegoś takiego,
Jest łącznik drążka stabilizatora,
i końcowka drążka kierwniczego...
Wydaje mi sie ze mylisz pojecia i nie wiesz co doladnie wymieniles...
Z tego co piszesz w pierszym poscie to wydaje mi sie ze jednak wymieniales koncowke drazka kierowniczego, a po tym jak najbardziej należy ustawić zbieżność...pozdro ajtMariusz D. pisze:Witam mam małe pytanko. Dziś wymieniałem właśnie końcówki drążków stabilizatora. Stare po pierwsze były na klucz 13 a nowe na 19??? Stare miały takie ograniczenie przy przykręcaniu ze dalej nie pojdzie i te gumy były takie jakby nadmuchane. Nowe łączniki tego ograniczenia nie miały i jak je skręciłem to te gumy bardzo sie splaszczyły i czy to tak ma być??? Na starych był bardzo duży luz a na nowych teraz jest chyba git ale czy na pewno tak ma być???
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości