Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » śr sie 20, 2008 20:12

tomi_li pisze:Jak obiecalem wrzucam filmik
no to teraz pochwal sie co tam zrobiłeś i czy cupra też cos grzebana była...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » śr sie 20, 2008 20:29

przemoGTI pisze:
tomi_li pisze:Jak obiecalem wrzucam filmik
no to teraz pochwal sie co tam zrobiłeś i czy cupra też cos grzebana była...
może najpierw przeczytał byś poprzednią stronę tam kolega już raz wszystko opisywał


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Marcin SoYa

Post autor: Marcin SoYa » czw sie 21, 2008 22:45

po 4 tygodniach, polerowania, czyszczenia itp. odpaliłem dziś swojego 9A . . .

ale od początku:
-wyciąłem dużą dziure od strony błotnika w puszcze na filtr
-zakupiłem wkładkę K&N
-wycziściłem wtryski
-wypolerowałem przepustnice
-wypolerowałem kanały dolotowe w kolektorze ssącym
-wypolerowałem kolektor z zewnątrz :helm: :helm:
-wtryski oddałem do galwanizacji z zewnątrz
-poczyściłem, pomalowałem pokrywe zaworów w czarny mat i
wizualnie jest tak :
Obrazek Obrazek Obrazek

a co z osiągami ?
odpaliłem silnik . . . trochę kręcił nim, zanim dostał paliwo odpalił i po chwili zgasł, dopiero po kilku minutowej nierównej pracy sam sie "ustawił: albo przepalił co niepotrzeba - w końcu stał 4 tygodnie . . . wyjechałem nim z garażu takim kulejącym na osiedle - z przodu 9 cali :D z tyłu jakieś stalówki po 5-6 :P bo poleruje równoczesnie felgi . . . dźwięk nierównej pracy odrazu przycągnął gapiów :P po krótkim dystansie wszystko zaczęło równo pracować, a gdy gaz poleciał w podłoge - miażdżący warkot wydobył się z pod maski :helm: dźwięk jest boski.

a osiągi po krótce, na górnych obrotach jest naprawdę o wiele lepiej, trzymając silnik powyżej 3 tys. auto reaguje na gaz bardzo szybko, dynamicznie, im wyżej tym lepiej :D

Ale na dolnych np. przy 900 obr - całkowite wciśnieje gazu - powoduje chwilowe zmulenie i dopiero reakcję ? Czy to efekt tej dużej dziury zasysającej ?


Ogólnie polecam takie mody - niebawem wezmę się za coś nowego.



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pt wrz 05, 2008 15:20

tanie podkrecenie KRa to zmniejszenie masy :)

wiec pakujemy nasze 16V w MK1 i jazda




osiagi robia wrazenie, koszty nie sa bardzo duze (zdrowe mk1 mozna wyrwac juz za ok 2-2.5k, najwazniejsza jest buda ofkoz;) i z 2 aut robimy jednego przecinaka;


a mam pytanie czy te 5-6sek. do 100km/h to jest realne na seryjnym KR zapakowanym do eks mk1 1.8GTI ??

mialem takie mk1 z KRem i z gazem i jezdzil jak szatan, ale bylo pare rzeczy do zrobienia m.in. zawias przez co auto "nurkowalo" przy przyspieszaniu i hamowaniu;

mi chodzi o to czy MK1 "zdrowe" z twardym zawiasem i zdrowym KRem bedzie takie :) :food:

jak ktos takim jezdzil to prosze o opinie :okej:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

KR-original

Post autor: KR-original » pn wrz 22, 2008 13:00

panowie a może mi powiecie coś na temat jak i u kogo bespiecznie uturbić kr'a? :bajer:

[ Dodano: 22 Wrz 2008 13:28 ]
Alec pisze:a mam pytanie czy te 5-6sek. do 100km/h to jest realne na seryjnym KR zapakowanym do eks mk1 1.8GTI ??

mialem takie mk1 z KRem i z gazem i jezdzil jak szatan, ale bylo pare rzeczy do zrobienia m.in. zawias przez co auto "nurkowalo" przy przyspieszaniu i hamowaniu;

mi chodzi o to czy MK1 "zdrowe" z twardym zawiasem i zdrowym KRem bedzie takie :) :food:

jak ktos takim jezdzil to prosze o opinie :okej:
_________________
KR "Białasek" :]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=170659

na tym filmiku który podałeś mn1 do setki ma 4,85 sekundy 4 razy mierzyłem :goof:



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » pn wrz 22, 2008 13:41

KR-original pisze: na tym filmiku który podałeś mn1 do setki ma 4,85 sekundy 4 razy mierzyłem :goof:

dlatego zalezaloby mi na tym zeby swoja opinie wyrazil uzytkownik takiego MK1 ze zdrowym KRem pod maska :P np. majacy pomiar z G-Techa byloby Lux wtedy :)


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn wrz 22, 2008 16:16

zeby mk1 zrobic 4.8 do paki trzeba 200 ps i to w miare plasko... seryjnym kr tego sie nie zrobi zadnym sposobem ten filmik to raczej leciuchna sciema... KR-original, bezpiecznie to sie da bespiecznie nie bardzo ;) powiedz o jakiej mocy myslisz... mowiac turbo


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

KR-original

Post autor: KR-original » pn wrz 22, 2008 18:13

myślę ,że wystarczyło by mi do 200ps bo więcej przy tej masie auta jest bez sensu. pod taką moc to chyba tylko turbo da rade... :grin:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn wrz 22, 2008 18:23

KR-original pisze:myślę ,że wystarczyło by mi do 200ps bo więcej przy tej masie auta jest bez sensu. pod taką moc to chyba tylko turbo da rade... :grin:
do takiej mocy to se pg wsadz i zrob.. az glupio myslec o kr t 200ps...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

lovwelas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 22:13

Post autor: lovwelas » pn wrz 22, 2008 21:05

to lepiej zrobic wolnossaka KR mocno podkreconego niz turbo do 200PS



KR-original

Post autor: KR-original » pn wrz 22, 2008 21:26

evolution pisze:do takiej mocy to se pg wsadz i zrob.. az glupio myslec o kr t 200ps...
no dobrze ale co to PG?? a słowa zrób se mocno podkręconą.. to trochę zbyt ogólnikowe.
trochę szczegółów ?? konkretnych. dobrze powiedzieć ale co trzeba wsadzić, kupić, zrobić??

a może kompresor z merola eaton?? pomóżcie :crazy:

jako ze mlody jestes i stazem i wiekiem na razie sugeruje skorzystac z funkcji szukaj a nie zadawac co najmniej glupich pytan.. pozdrawiam
EVOLUTION


[ Dodano: 23 Wrz 2008 17:59 ]
KR-original pisze:jako ze mlody jestes i stazem i wiekiem na razie sugeruje skorzystac z funkcji szukaj a nie zadawac co najmniej glupich pytan.. pozdrawiam EVOLUTION

bez urazy EVOLUTION ale jak siedzicie na forum od 2 lat to nie znaczy że wszystkie rozumy pozjadaliście!!!! mam 21L a jeżdżę od 15-stki i starłem już troche vwejów... jeździłem też vr'em turbo więc podstawa kr'a to trochę mało!!! i wiem że ponad 200ps w mk2 nie zda egzaminu!! tym bardziej na 400m!! a moja wiedza nie opiera się na dyskusjach z INTERNETU tylko na doświadczeniu!!!! tu miałem tylko nadzieję, że ktoś doświadczony doradzi mi co lepsze - czy EATON czy turbo 0,5 bara bez kucia.... ale chyba sam będę się musiał pogryźć z tematem pozdrawiam :hmm: :hmm: :hmm:
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 23:52 przez KR-original, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » sob paź 11, 2008 15:42

KR-original pisze:
evolution pisze:do takiej mocy to se pg wsadz i zrob.. az glupio myslec o kr t 200ps...
no dobrze ale co to PG?? a słowa zrób se mocno podkręconą.. to trochę zbyt ogólnikowe.
trochę szczegółów ?? konkretnych. dobrze powiedzieć ale co trzeba wsadzić, kupić, zrobić??

a może kompresor z merola eaton?? pomóżcie :crazy:

jako ze mlody jestes i stazem i wiekiem na razie sugeruje skorzystac z funkcji szukaj a nie zadawac co najmniej glupich pytan.. pozdrawiam
EVOLUTION


[ Dodano: 23 Wrz 2008 17:59 ]
KR-original pisze:jako ze mlody jestes i stazem i wiekiem na razie sugeruje skorzystac z funkcji szukaj a nie zadawac co najmniej glupich pytan.. pozdrawiam EVOLUTION

bez urazy EVOLUTION ale jak siedzicie na forum od 2 lat to nie znaczy że wszystkie rozumy pozjadaliście!!!! mam 21L a jeżdżę od 15-stki i starłem już troche vwejów... jeździłem też vr'em turbo więc podstawa kr'a to trochę mało!!! i wiem że ponad 200ps w mk2 nie zda egzaminu!! tym bardziej na 400m!! a moja wiedza nie opiera się na dyskusjach z INTERNETU tylko na doświadczeniu!!!! tu miałem tylko nadzieję, że ktoś doświadczony doradzi mi co lepsze - czy EATON czy turbo 0,5 bara bez kucia.... ale chyba sam będę się musiał pogryźć z tematem pozdrawiam :hmm: :hmm: :hmm:
0,5 bra bez kucia to itonga wkladaj kolego



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » pn lis 17, 2008 23:32

GTO pisze:1) modyfikacja puszki filtra powietrza - odcinamy lewa dolna strone - czyli duza dziura dla lepszego zasysania powietrza (sprawdzone)
Robił to ktoś w abfie??? Bo ma wkładke firmy Green do założenia i się zastanawiać czy taką dziure zrobić w puszce...



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pn lis 17, 2008 23:34

rób i pisz, sam to rozważałem jak miałem puszkę


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości