Tylna wycieraczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michoo_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 16:14
Lokalizacja: WLKP

Tylna wycieraczka

Post autor: michoo_ » ndz lis 13, 2005 16:20

Może mi ktoś wytłumaczyć od początku do końca jak działą ta sławna tylna wycieraczka?
Niedawno przesiadłem sie do Golfa II i mam z nia problem.
Nie potrafie pojąc tego mechanizmu. Jak ją włączyć wyłączyć (czasowo lub pojedynczo ze spryskiwaczem lub bez)?
Czytałem kilka postów na forum ale tylko się całkowicie zakręciłem.

PS. mechanizm sprawny chodzi mi o wyjaśnienie jak się obsługuje te szalone piórko!! :grin:



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz lis 13, 2005 16:31

To dziala tak (ja przynajmniej tak obsluguje):

Przód:
- jeden skok w gore- wolno non stop
- dwa skoki w gore- szybko non stop
- skok w dol- czasowe (podobno sie programuje czas podwojnym przelaczaniem- dol- gora- dol, ale u mnie to chyba nie dziala)
- manetka przytrzymana do siebie- spryskiwacz

Tył:
- jeden raz popchniecie od siebie- wlaczenie/wylaczenie czasowego- czyli jak chcesz miec pojedynczy przejazd robisz dwa popchniecia
- przytrzymanie od siebie- tylny spryskiwacz
- ciagla praca jest tylko w trakcie spryskiwania



Awatar użytkownika
michoo_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 16:14
Lokalizacja: WLKP

Post autor: michoo_ » ndz lis 13, 2005 16:47

THX za odpowiedz bo miałem mały problem z rozgryzieniem tego mechanizmu.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz lis 13, 2005 18:43

Ale na forum bylo to dokladnie opisane...bo sam tutaj to znalazlem...

W kazdym razie: milego uzywania wycieraczek :jezor: :pub:



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz lis 13, 2005 20:15

dukem pisze:To dziala tak (ja przynajmniej tak obsluguje):

Przód:
- jeden skok w gore- wolno non stop
- dwa skoki w gore- szybko non stop
- skok w dol- czasowe (podobno sie programuje czas podwojnym przelaczaniem- dol- gora- dol, ale u mnie to chyba nie dziala)
- manetka przytrzymana do siebie- spryskiwacz

Tył:
- jeden raz popchniecie od siebie- wlaczenie/wylaczenie czasowego- czyli jak chcesz miec pojedynczy przejazd robisz dwa popchniecia
- przytrzymanie od siebie- tylny spryskiwacz
- ciagla praca jest tylko w trakcie spryskiwania
no w Gofrach to inaczej raczej nie bedzie dzialac :hehe:


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz lis 13, 2005 22:50

Moze dzialac inaczej bo byly tez inne manetki- z przelacznikami...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości