Co potrzebne do centralnego zamka z alarmem - oryginał
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co potrzebne do centralnego zamka z alarmem - oryginał
Witam!
Jest do sprzedania Golfa 2 na części - posiada on c.zamek z alarmem.
Co mam z niego wyjąc, żeby założyć to do mojego?
Centralny jest na pilota.
Wiem, że alarm podczas zamykania pilotem (jeśli nie jest domknięta klapa bagażnika lub maska albo drzwi to daje sygnał).
Dodam, że jest on z wersji 3d.
No więc co mam wyjąc?
Jest do sprzedania Golfa 2 na części - posiada on c.zamek z alarmem.
Co mam z niego wyjąc, żeby założyć to do mojego?
Centralny jest na pilota.
Wiem, że alarm podczas zamykania pilotem (jeśli nie jest domknięta klapa bagażnika lub maska albo drzwi to daje sygnał).
Dodam, że jest on z wersji 3d.
No więc co mam wyjąc?
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Moim zdaniem jeżeli to oryginał, czyli zapewne pneumatyk to nie warto się bawić.
Przekładać te rurki kombinować.
Potrzebne będą:
- pompka centralnego (montowana w bagażniku)
- siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
- wszystkie wężyki, a jeżeli masz drzwi bez jakiejkolwiek elektryki to i te gumowe rurki między słupkami a karoserią.
- wiązka elektryczna od centalnego
- przycisk tylnej klapy - wersje z centralnym miały inny - nieco inne mocowania i wkładka miała 3 pozycje a nie 2 (przynajmniej w Jettcie)
- bolec do klapki wlewu paliwa (nie wiem jak zamocujesz ) i "łapka" która trzyma ten bolec przy zmknięciu drzwi.
Jak jest i alarm to:
- centralka od alarmu
- okablowanie od alarmu
- czujniki krańcowe od maski i klapy o których pisałeś
Generalnie moim zdaniem lepiej chyba kupić na allegro jakiś elektryczny z alarmem, mniej grzebania, i bawienia się z rurkami i nie będzie trzeba rozbebeszać prawie całego samochodu, z tym że będzie problem z klapą i wlewem paliwa.
Przekładać te rurki kombinować.
Potrzebne będą:
- pompka centralnego (montowana w bagażniku)
- siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
- wszystkie wężyki, a jeżeli masz drzwi bez jakiejkolwiek elektryki to i te gumowe rurki między słupkami a karoserią.
- wiązka elektryczna od centalnego
- przycisk tylnej klapy - wersje z centralnym miały inny - nieco inne mocowania i wkładka miała 3 pozycje a nie 2 (przynajmniej w Jettcie)
- bolec do klapki wlewu paliwa (nie wiem jak zamocujesz ) i "łapka" która trzyma ten bolec przy zmknięciu drzwi.
Jak jest i alarm to:
- centralka od alarmu
- okablowanie od alarmu
- czujniki krańcowe od maski i klapy o których pisałeś
Generalnie moim zdaniem lepiej chyba kupić na allegro jakiś elektryczny z alarmem, mniej grzebania, i bawienia się z rurkami i nie będzie trzeba rozbebeszać prawie całego samochodu, z tym że będzie problem z klapą i wlewem paliwa.
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
Xabingo, no prawie jak turek. wiecej z tym zabawy niz ci sie wydaje a nie jestem pewien czy ci sie uda dorze tą pneumatyke ułożyć. wyzej napisane co musisz miec
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- miHoo79
- Ma gadane
- Posty: 156
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
- Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
elektryczny z pneumatycznym i jak to brzmi??? jeb bzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyytMlody_ndm pisze: - siłowniki w drzwi - przy czym tu może być dżołk, bo np. w mojej Jettcie mk.II '90 nie było siłownika do pneumatyki w drzwiach kierowcy był tylko czujnik otwarte/zamknięte, i jak przerabiałem na otwieranie z pilota to musiałem dołożyć elektryczny siłownik, który otwierał drzwi kierowcy, a za nimi otwierały się pozostałe.
a wystarczylo w lewe drzwi dac silownik taki jak w prawych przeciagnac wezyk i mialbys wypas....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości