jakie wybrac bebny, szczeki oraz lozyska na tyl ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kropek1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 17:59
Lokalizacja: Inowrocław

jakie wybrac bebny, szczeki oraz lozyska na tyl ??

Post autor: kropek1980 » pn wrz 22, 2008 10:16

witam.
szykuje sie do remontu tylnich kol. a dokladniej wymiany bebnow, szczek i calej tej reszty. dodam ze od kupna nie bylo nic robione a wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel z racji posiadania 2 lewych rak nie robil nic. wiec spodziewam sie po rozebraniu ujrzec masakre :/ tak czy inaczej. prosze o pomoc w wybraniu bebnow, szczek oraz lozysk jaka wybrac najlepsza firme zeby bylo w miare tanio no i nie rozwalilo sie po pol roku :)
pozdrawiam i dziekowki z gory za pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 22, 2008 12:31

a czy masz problemy z tyłem ???



kropek1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 17:59
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: kropek1980 » pn wrz 22, 2008 12:39

co rozumiesz przez problem? na pewno slychac juz brak okladzin co do lozysk to trudno mi powiedziec bo az takim ekspertem nie jestem ;) no i na 100% zacina mi sie reczny.tzn zaciaga sie w miare trzyma ale juz nie puszcza. trzeba pogrzebac w bebnie przez otwor na srube i wowczas puszcza



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 22, 2008 12:51

ok jasna sprawa poprostu chciałem wiedzieć co jest grane (sory za tą ciekawość) :bigok:
zaczne od końca
łozyska na tył proponuję SKF lub Febi
te ostanie mam osobiście juz ponad 30 tys spoko

a jeśli chodzi o hamulce to trzeba by było przesmarować linkę - oczyscić cały mechanizm hamulca roboczego i ręcznego zarazem
może wymiana szczęk i bębnów będzie nie potrzebna :bajer:



kropek1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 17:59
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: kropek1980 » pn wrz 22, 2008 13:14

z recznym to sie zgadzam ale co do bebnow i szczek to podejzewam ze juz najwyzsza pora je wymienic.ja mam juz przejechane 10000 a nie wiem kiedy poprzedni wlasciciel je wymienial.sadzac po tym w jakim sa stanie wizualnym to raczej dawno. nie mowiac o tym ze slychac je podczas hamowania.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » śr wrz 24, 2008 12:08

kropek1980 pisze:z recznym to sie zgadzam ale co do bebnow i szczek to podejzewam ze juz najwyzsza pora je wymienic.ja mam juz przejechane 10000 a nie wiem kiedy poprzedni wlasciciel je wymienial.sadzac po tym w jakim sa stanie wizualnym to raczej dawno. nie mowiac o tym ze slychac je podczas hamowania.
Ja w swoim polo zabrałem sie za wymianę tylnich bębnów po przejechaniu ponad 160tys km. Ale wymieniłemje dlateg gdyż poprzedni właściciel w łożyska nawalił tyle smaru, że przejechaniu kilkunast kilometrów smar wypływał z piasty i smar był dosłownie wszędzie, nie wspomnę już o skuteczności hamulców na tylnej osi, a ręczny był ale nie trzymał...
Ale w twoim przypaku jak piszesz, że przy hamowaniu słychać brak okładzin to musisz wymienić cały komplet. A jeśli chodzi o cenę to proponuje kupić te ze średniej półki. I zwróć uwagę czy nie ma na nich napisane MADE IN CHINA...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości