nagrzewnica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nagrzewnica
siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac
- tomek26106
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
- Kontakt:
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: nagrzewnica
generalnie w MkII jest nieco mniej problemów niż w MkIII .rafal.d pisze:siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac
Proponuję zacząć od odkręcenia półki znajdującej się pod kierownicą, następnie półki znajdującej się pod schowkiem, potem centralna konsola i to na tyle jeśli chodzi o środek.
następnie jak już dojdziesz do czarnej obudowy znajdującej się za centralną konsolą poodpinaj delikatnie kanały powietrzne dochodzące do niej z prawej i lewej strony (ostrożnie bo zatrzaski plastikowe lubią się łamać i stwarzają wrażenie jednorazowych ).
Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami (chyba że masz 1,3 dokładniej na ściance grodziowej ) oczywiście odpinasz węże dochodzące do kabiny są w tych samych okolicach co śruby. Dalej wyciągasz całąobudowę, wymieniasz chłodniczkę (i tu nie polecam żadnych używanych - nowa kosztuje ok. 150zł i jest pewna). Dalej składasz ostrożnie wszystko w sensowną całość i możesz się ogrzewać do woli GENERALNIE WSPÓŁCZUJE WSZYSKIM KOGO TO SPOTYKA - robota średnio przyjemna, ale dobrze że chcesz to sam zrobić, bo mechanicy rządają za tą robotę nawet 400zł i często z pośpiechu po takiej robocie wszystko lata i skrzypi itd.
Wymaga cierpliwości !!
Pozdrawiam...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałemRazal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Nic o tym nie wiem ....
Ja w MkII na 100% miałem dwie - może JETTA ma trzy - bo to przecie JETTAPaweł Marek pisze:Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałemRazal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Pozdroo...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości