Problem z gaśnięciem silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
- Lokalizacja: Paprotki
Problem z gaśnięciem silnika
Witam.
Mam problem z silnikiem. Gaśnie nie regularnie podczas jazdy lub, jak ostatnio, po zatrzymaniu się i wyłączeniu go, po chwili nie można go uruchomić. Potrafi na odcinku 12km zgasnąć nawet trzy razy, a bywa, że przez kilka dni jest spokój. Jeżeli zgaśnie, na tablicy rozdzielczej wszystkie kontrolki, które powinny świecą, a gdy chce go odpalić to rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala.
Samochód posiada, pełną elektronikę (szyby, lusterka, dach), alarm z odcięciem zapłonu, stacyjkę z immobilizerem w kluczyku. Zmieniłem kluczyk na zapasowy, bo myślałem, że może czytnik gubi kod z klucza, ale nie pomogło.
Wymieniłem również: kostkę stacyjki, przewody podciśnienia i cewkę zapłonową - nic nie pomogło.
Kolega podłączył się do komputera i komputer zwrócił "Uszkodzony główny moduł" - pokazał ten błąd, ale go nie potwierdził.
Proszę o pomoc, bo już mi ręce opadają.
PS.
Myślę, że może to być jeszcze wina przekaźnika pompki paliwowej, ale mam już dość i na razie tak jeżdżę. Jak tak dalej pójdzie, to dojdzie do tego, że wymienię wszystkie części na nowe albo go sprzedam ;P
Pozdrawiam
J.M.
Mam problem z silnikiem. Gaśnie nie regularnie podczas jazdy lub, jak ostatnio, po zatrzymaniu się i wyłączeniu go, po chwili nie można go uruchomić. Potrafi na odcinku 12km zgasnąć nawet trzy razy, a bywa, że przez kilka dni jest spokój. Jeżeli zgaśnie, na tablicy rozdzielczej wszystkie kontrolki, które powinny świecą, a gdy chce go odpalić to rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala.
Samochód posiada, pełną elektronikę (szyby, lusterka, dach), alarm z odcięciem zapłonu, stacyjkę z immobilizerem w kluczyku. Zmieniłem kluczyk na zapasowy, bo myślałem, że może czytnik gubi kod z klucza, ale nie pomogło.
Wymieniłem również: kostkę stacyjki, przewody podciśnienia i cewkę zapłonową - nic nie pomogło.
Kolega podłączył się do komputera i komputer zwrócił "Uszkodzony główny moduł" - pokazał ten błąd, ale go nie potwierdził.
Proszę o pomoc, bo już mi ręce opadają.
PS.
Myślę, że może to być jeszcze wina przekaźnika pompki paliwowej, ale mam już dość i na razie tak jeżdżę. Jak tak dalej pójdzie, to dojdzie do tego, że wymienię wszystkie części na nowe albo go sprzedam ;P
Pozdrawiam
J.M.
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 20:53 przez nondescript, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
- Lokalizacja: Paprotki
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nondescript, poszukaj spokojnie po forum tematów o usterkach immobilajzera i czujnika halla lub czujnika obrotów wału. A najpierw rzecz najprostsza i najważniejsza: zrób co dziejo radzi. A jeszcze ważniejsze: napisz typ silnika w profilu i temacie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 20:15
- Lokalizacja: Paprotki
Typ silnika: ABU 0355 923
1,6 benzyna/75KM/55KW
rok produkcji 09.1994
wymieniony został też filtr paliwa
1,6 benzyna/75KM/55KW
rok produkcji 09.1994
wymieniony został też filtr paliwa
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 11:15 przez nondescript, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości