Co to jest i do czego sluzy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Co to jest i do czego sluzy?
Witam!! Jako, że mam problem z obrotami na jałowym, dziś robiłem test silnika krokowego, tzn. włączyłem zapłon i ruszałem przepustnicą, silnik krokowy reagował, ale z małym opóźnieniem, tak ma byc ? ?? :/
Drugie pytanko, otóż to co mnie najbardziej nurtuje, to obok filtra powietrza jest wpięta w kostka w jakiś mechanizm do ktorego idzie wężyk gumowy, przy testowaniu krokowego, gdy ruszyłem przepustnicą, krokowy się odezwał kilka razy i ucichł, a to ustrojstwo co chwile nawet dłuższą chwilę po teście krokowego "skwierczało" - poprostu coś w tym tak "pykało" przez pewien czas, pozniej sie uspokoiło...
co to jest i do czego sluzy ? czy moze to byc zwiazane z niskimi obrotami na jałowym ?
Drugie pytanko, otóż to co mnie najbardziej nurtuje, to obok filtra powietrza jest wpięta w kostka w jakiś mechanizm do ktorego idzie wężyk gumowy, przy testowaniu krokowego, gdy ruszyłem przepustnicą, krokowy się odezwał kilka razy i ucichł, a to ustrojstwo co chwile nawet dłuższą chwilę po teście krokowego "skwierczało" - poprostu coś w tym tak "pykało" przez pewien czas, pozniej sie uspokoiło...
co to jest i do czego sluzy ? czy moze to byc zwiazane z niskimi obrotami na jałowym ?
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 20:45 przez Paffcio, łącznie zmieniany 2 razy.
VW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
tak jak wyzej napisałem, odpalam silnik zimny, ladnie wkreca sie na ssanie na okolo 1000 obrotow, ale wystarczy ze dotkne pedal gazu i obroty zaczynaja spadac na okolo 800, silnik po rozgrzaniu ma bardzo niskie obroty, okolo 600 i telepie w srodku, nieraz obroty zostaja na okolo 700... i nie wiem co jest grane, sonda wymieniona, czujnik temp wymieniony
VW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
mam nadzieje, ze to trafna diagnoza, krokowy bedzie u mnie dzis popoludniu albo jutro rano oryginał BOSCH takze dam znac na czym zostało
[ Dodano: 22 Wrz 2008 19:32 ]
no i wymieniłem krokowy na oryginał BOSCHA uzywke, dzieje sie to samo co z tamtym, silnik nie trzyma obrotow, po odpaleniu ladnie trzyma na 1000 na zimnym pozniej spada na 800, wystarczy ze dotkne pedal gazu lekko i juz obroty nie wroca do poprzendiego stanu, co jest ?????????????????????????????????
[ Dodano: 22 Wrz 2008 19:32 ]
no i wymieniłem krokowy na oryginał BOSCHA uzywke, dzieje sie to samo co z tamtym, silnik nie trzyma obrotow, po odpaleniu ladnie trzyma na 1000 na zimnym pozniej spada na 800, wystarczy ze dotkne pedal gazu lekko i juz obroty nie wroca do poprzendiego stanu, co jest ?????????????????????????????????
VW :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
sluchajcie juz naprawde nie mam pomysłow zmieniłem do tej pory:
sondę lambda
czujnik temperatury
silniczek krokowy
obroty nadal są takie jak były pare rano silnik ładnie wkreca sie na 1000 obrotów, ale gdy tylko dotknę pedał gazu juz nie powraca na ten stan tylko spadaja na 800, po rozgrzaniu 600-700, telepie budą :/
macie jeszcze jakies pomysly ?
jak sprawdzic uszczelke pod monowtryskiem ?
[ Dodano: 22 Wrz 2008 21:32 ]
aha i czy po zdjeciu pokrywy wtrysku (przepustnicy) tej plastikowej do ktorej idzie rura od filtra powietrza i odpaleniu auta i gazowaniu powinno cos syczec ? nawet po zalozeniu cos syczy przy gazowaniu jakby powietrze gdzies uciekało :/ moze faktycznie podstawa wtrysku przepuszcza i stad te obroty :/ co mysliscie ?
jak najlepiej i pewnie sprawdzic ta podstawE ?
czy wymiana tej podstawy jest prosta ? przy zakladaniu smarujecie silikonem zaroodpornym czy na sucho
sondę lambda
czujnik temperatury
silniczek krokowy
obroty nadal są takie jak były pare rano silnik ładnie wkreca sie na 1000 obrotów, ale gdy tylko dotknę pedał gazu juz nie powraca na ten stan tylko spadaja na 800, po rozgrzaniu 600-700, telepie budą :/
macie jeszcze jakies pomysly ?
jak sprawdzic uszczelke pod monowtryskiem ?
[ Dodano: 22 Wrz 2008 21:32 ]
aha i czy po zdjeciu pokrywy wtrysku (przepustnicy) tej plastikowej do ktorej idzie rura od filtra powietrza i odpaleniu auta i gazowaniu powinno cos syczec ? nawet po zalozeniu cos syczy przy gazowaniu jakby powietrze gdzies uciekało :/ moze faktycznie podstawa wtrysku przepuszcza i stad te obroty :/ co mysliscie ?
jak najlepiej i pewnie sprawdzic ta podstawE ?
czy wymiana tej podstawy jest prosta ? przy zakladaniu smarujecie silikonem zaroodpornym czy na sucho
VW :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości