Temat poświęcony problemom z gaźnikami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Powiem ci ze nie wiadomo czy to kwestia regulacji czy moze cos jest uszkodzone. Dobrze jakbys wykrecil gaznik i posprawdzal czy wszystko jest ok. Jak bedziesz na 100% pewny ze wszystko jest ok to mozesz regulowac. Daj maila to ci wysle serwisowke od 2E2 wprawdzie ale duzo rzeczy jest podobnie i dodam pare fotek 2E3
[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 20:08 ]
Panowie, kazdy kogo interesuje poprawa ekonomiki i osiagow swojego samochodu niech zglosi sie do mnie i poda swojego maila. Posiadam fajne opracowanie (wprawdzie dotyczace Fiatow 126p i 125p) ale bardzo uniwersalne dotyczace tego co mozna zrobic w samochodzie zeby szybciej i taniej sie nim poruszac. Opracowanie nie zostalo przygotowane przezemnie. Wpadlo mi w rece znalezione na internecie wiec nie odpowiadam za tresc ale powiem ze jest ciekawe.
[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 20:08 ]
Panowie, kazdy kogo interesuje poprawa ekonomiki i osiagow swojego samochodu niech zglosi sie do mnie i poda swojego maila. Posiadam fajne opracowanie (wprawdzie dotyczace Fiatow 126p i 125p) ale bardzo uniwersalne dotyczace tego co mozna zrobic w samochodzie zeby szybciej i taniej sie nim poruszac. Opracowanie nie zostalo przygotowane przezemnie. Wpadlo mi w rece znalezione na internecie wiec nie odpowiadam za tresc ale powiem ze jest ciekawe.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Odswiezam temat, zmusil mnie do tego 2e2
Do rzeczy: mialem problemy ze ssaniem (siwy dym, gasniecie), chyba rozwiazane - teraz odpala normalnie, nie dymi, tylko trza troszke gazu mu dac chwilke pod odpaleniu bo moze zgasnac. A jesli juz w trakcie rozgrzewania mi zgasnie to musze kilka razy i dluugo krecic rozrusznikiem zanim zajarzy (nie ciekawe gdy to na srodku drogi sie stanie) Co sprawdzic, co moze byc przyczyna?
Druga sprawa: po chwili pracy na wolnych (cieply silnik), zaczal sie dlawic, spadly obroty i tez zgasl sobie - dlaczemu? Ale potem normalnie odpalil.
Ostatnia rzecz to falujace wiecznie obroty ... Zawor wzbogacania walniety?
Do rzeczy: mialem problemy ze ssaniem (siwy dym, gasniecie), chyba rozwiazane - teraz odpala normalnie, nie dymi, tylko trza troszke gazu mu dac chwilke pod odpaleniu bo moze zgasnac. A jesli juz w trakcie rozgrzewania mi zgasnie to musze kilka razy i dluugo krecic rozrusznikiem zanim zajarzy (nie ciekawe gdy to na srodku drogi sie stanie) Co sprawdzic, co moze byc przyczyna?
Druga sprawa: po chwili pracy na wolnych (cieply silnik), zaczal sie dlawic, spadly obroty i tez zgasl sobie - dlaczemu? Ale potem normalnie odpalil.
Ostatnia rzecz to falujace wiecznie obroty ... Zawor wzbogacania walniety?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 21, 2008 11:44 przez Gashkas, łącznie zmieniany 4 razy.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
siłownik ssania sie nie otwiera, musisz go albo zablokowac albo naprawic albo dorwac uzywke(dobrą!!!). Musisz ustawic mu szczelinę 4-5mm.Gashkas pisze:Do rzeczy: mialem problemy ze ssaniem (siwy dym, gasniecie), chyba rozwiazane - teraz odpala normalnie, nie dymi, tylko trza troszke gazu mu dac chwilke pod odpaleniu bo moze zgasnac. A jesli juz w trakcie rozgrzewania mi zgasnie to musze kilka razy i dluugo krecic rozrusznikiem zanim zajarzy (nie ciekawe gdy to na srodku drogi sie stanie) Co sprawdzic, co moze byc przyczyna?
Dysza wolnych obrotów do przeczysczenia badz zawór wzbogacenia do sprawdzenia.Gashkas pisze:Druga sprawa: po chwili pracy na wolnych (cieply silnik), zaczal sie dlawic, spadly obroty i tez zgasl sobie - dlaczemu? Ale potem normalnie odpalil.
zawór wzbogacenia i dysza wolnych obrotów.Gashkas pisze:Ostatnia rzecz to falujace wiecznie obroty ... Zawor wzbogacania walniety?
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Pull down? Ustawiac tym imbusem malym z tylu gaznika? Szczeline mierzyc na gornej klapce?Maćkooo pisze:siłownik ssania sie nie otwiera, musisz go albo zablokowac albo naprawic albo dorwac uzywke(dobrą!!!). Musisz ustawic mu szczelinę 4-5mm.
Jak go sprawdzic, tylko czy caly czy cos?Maćkooo pisze:zawór wzbogacenia do sprawdzenia.
Sie przeczysci ... Tylko trza bedzie jakos wydlubac bo odkrecic sie nie da ...Dysza wolnych obrotów do przeczysczenia
[ Dodano: 27 Wrz 2008 15:14 ]
Panowie male pytanie. Zeby zubozyc mieszanke mam wykrecic czy wkrecic srube, jak to jest?
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 15:18 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 23:46
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Problem z gaźnikiem 2E
Witam mam problem z Gaźnikiem Pierburg 2E silnik 1.6 EZ19 problem tkwi w tym że sama zmienia się mieszanka paliwowa tzn po podłączeniu pod analizator Co wynosi 1% i tak zostawiam a po jakimś czasie wynosi np 0,5% czym to moze byc spowodowane??dzieki za odpowiedz.
Cwajka się nie psuje ona się zużywa:-D
Witam,
Jakby ktoś jeszcze miał, to prosiłbym o podesłanie tej serwisówki do gaźnika na ades:
dixen@wp.pl
z góry wielkie dzięki
Pozdro
Jakby ktoś jeszcze miał, to prosiłbym o podesłanie tej serwisówki do gaźnika na ades:
dixen@wp.pl
z góry wielkie dzięki
Pozdro
pierburg 2E2
Jeżeli ktoś ma to proszę o serwisówkę do 2E2 na adres: wiliams56@poczta.fm
Będę bardzo wdzięczny
Będę bardzo wdzięczny
przewertowalem caly temat ale nie znalazlem nic o gazniku solex 34 pict-5.
mój problem wyglada tak ze oddłuzszego czasu skakały mi obroty(niemam niestety obrotomierza) np. gdy jade i daje na luz to obroty spadaja i silnik gasnie... jakos mi sie udalo wyeliminowac gasniecie jednak obroty caly czas skacza.. zauwazylem jeszcze ze gdy dodam gazu i odejmne, obroty spadaja bardzo powoli( tak jakbym mial jeszcze noge na gazie)
wczoraj natomiast zaczal przerywac(tak jak by zalewalo go) i szarpac... i nie wazne czy silnik rozgrzany czy nie....
ma ktos jakis pomysl?? moze gaznik jest zle wyregulowany i dostaje za duzo paliwa??
bardzo bym prosil o jakas porade bo strasznie mnie to irytuje
pozdrawiam
mój problem wyglada tak ze oddłuzszego czasu skakały mi obroty(niemam niestety obrotomierza) np. gdy jade i daje na luz to obroty spadaja i silnik gasnie... jakos mi sie udalo wyeliminowac gasniecie jednak obroty caly czas skacza.. zauwazylem jeszcze ze gdy dodam gazu i odejmne, obroty spadaja bardzo powoli( tak jakbym mial jeszcze noge na gazie)
wczoraj natomiast zaczal przerywac(tak jak by zalewalo go) i szarpac... i nie wazne czy silnik rozgrzany czy nie....
ma ktos jakis pomysl?? moze gaznik jest zle wyregulowany i dostaje za duzo paliwa??
bardzo bym prosil o jakas porade bo strasznie mnie to irytuje
pozdrawiam
swiderek
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Najpierw podejdź do tego typowo: test szczelności podstawki z dezodorantem (krótki wzrost obrotów po pryśnięciu na podstawkę) , oględziny wężyków podciśnieniowych.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Witam!
Jestem posiadaczem Golfa mk2 1.8 z gaznikiem pierburg 2EE i mam taki problem: na biegu jalowym nie utrzymuja sie obroty tzn gasnie np przy hamowaniu przy dojezdie do skrzyzowania co jest denerwujace... dzieje sie to tylko na niskich obrotach... nie ma problemu ze skokami obrotow czy czyms takim.... jezeli to tylko na niskich tak ze waha sie powiedzmy na okolo 500 obrotach... Tuz po odpaleniu jest wporzadku ale jak sie troszke przegazuje to juz spadaja... jesli ktos moze dac mi jakas wskazowke czym to moze byc spowodowane bede wdzieczny.
Pozdrawiam
Jestem posiadaczem Golfa mk2 1.8 z gaznikiem pierburg 2EE i mam taki problem: na biegu jalowym nie utrzymuja sie obroty tzn gasnie np przy hamowaniu przy dojezdie do skrzyzowania co jest denerwujace... dzieje sie to tylko na niskich obrotach... nie ma problemu ze skokami obrotow czy czyms takim.... jezeli to tylko na niskich tak ze waha sie powiedzmy na okolo 500 obrotach... Tuz po odpaleniu jest wporzadku ale jak sie troszke przegazuje to juz spadaja... jesli ktos moze dac mi jakas wskazowke czym to moze byc spowodowane bede wdzieczny.
Pozdrawiam
[url=http://www.vaglodz.pl/][img]http://img59.imageshack.us/img59/497/bannerbqkopia.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 21:29
- Lokalizacja: ostrowiec św
witam
mam problem z moim golfem gaznik pierburg 2ee silnik 1.6 92 rok w czym rzecz ,wiec jak jest zimny to gasnie pozatym kopci na siwo do puki sie nie rozgrzeje .a tak po za tym to pali mi bardzo durzo bo az 12l na 100km na miescie czy to normalne spalanie ? w okresie zimowym a to mój 1samochud i taki zonk na poczatek.
prosze o pomoc i z góry dzieki
mam problem z moim golfem gaznik pierburg 2ee silnik 1.6 92 rok w czym rzecz ,wiec jak jest zimny to gasnie pozatym kopci na siwo do puki sie nie rozgrzeje .a tak po za tym to pali mi bardzo durzo bo az 12l na 100km na miescie czy to normalne spalanie ? w okresie zimowym a to mój 1samochud i taki zonk na poczatek.
prosze o pomoc i z góry dzieki
witam. wykonalem test szczelnosci według zalecen:) w sumie to nei dowiedzialem sie za wiele gdyz caly czas te obroty u mnie faluja. jak psikne to nie mam pewnosci czy to przez dezodorant czy samo z siebie.. a jezeli nawet podnosza sie obroty dzieki deo to naprawde nie znacznie...Paweł Marek pisze:Najpierw podejdź do tego typowo: test szczelności podstawki z dezodorantem (krótki wzrost obrotów po pryśnięciu na podstawkę) , oględziny wężyków podciśnieniowych.
weżyki podcisnieniowe?? a ile ich jest ja sprawdzilem jeden: gdy odłaczylem z jednej strony obroty odrazu podskoczyly..podłaczylem spowrotem wrocily mniej wiecej do tego samego połozenia.
ma ktos moze jakies schematy, ksiazki serwisowe do tego gaźnika?? popatrzyl bym sobie czy wszystko mam podłaczone itp.. bo ja praktycznie nie znam sie wogóle na mechanice.
oprócz tego zauwazyłem strzelanie z wydechu, nie zbyt głosne.. zaczyna mnie ten sprzet denerwowac:)
pomocy:)
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 15:30 przez swiderek, łącznie zmieniany 1 raz.
swiderek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości