Witam mam taki problem z ogrzewaniem w moim VW tzn jak silnik sie troche zagrzeje to ogrzewanie w aucie jest ok ale tylko przez jakis czas np 10min lub pare kilometrów a pózniej leci zimne powietrze układ nie jest zapowietrzony a przewody wszystkie są jednakowo ciepłe co może byc przyczyną lub czy mogą cos takiego robic zaworki zwrotne na dopływie i odpływie na przewodach od nagrzewnicy??
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 19:27 ]
ok juz znalazłem ze to od tych zaworków zwrotnych jeden sie zablokował i teraz pytanie do próby dałem zamiast obu tych zaworków miedzianne rurki i jest ok i teraz moje pytanie po co są tam te zaworki zwrotne i czy muszą one byc??
GOLF 2 1.8 GT 66KW silnik RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
GOLF 2 1.8 GT 66KW silnik RP
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
to było zabezpieczenie na wypadek gdyby nagrzewnica pękła - wtedy blokowany jest dopływ wody już do kabiny , powrót idzie tym cienkim wężykiem żeby węży nie rozsadziło - niestety z wiekiem to się po prostu psuje - za to dobre miejsce żeby np zastąpić to trójnikami do podgrzewania reduktora od gazu 

Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tych zabezpieczeń nie było we wszystkich dwójkach. W mojej jettcie 1,8 GU nie było, więc obejdzie się. Nagrzewnica chyba rzadko się rozlatuje "wybuchowo". Najpierw cieknie, szyby parują i jest czas na naprawę, albo chociaż odłączenie węży i zatkanie ich albo połączenie jakąś rurką.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości