Zbyt niskie obroty...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Zbyt niskie obroty...
Witam!
Opisywałem już wcześniej problem swojego golfa 1.8 ABS 90KM, tak jak pisaliście, wymieniłem sonde i czujnik temperatury.
Teraz tak jakby auto lepiej pracuje, nie kopci jak wcześniej, ale problem zbyt niskich obrotów znowu pozostał...
Gdy auto jest zimne, chodzi wchodzi na ssaniu na około 1000 obrotów, po chwili gdy dodam odrobine gazu to nie wkreci sie juz na 1000 ale na 800 obrotów, chociaż silnik jeszcze sie nie zdarzyl wogole nagrzac...
po nagrzaniu obroty wachaja sie w okolicach 750, nie skaczą, ale minimalnie czasem faluja w tych granicach, co powoduje drgania w aucie...
Co moze byc przyczyna w takim wypadku ??
[ Dodano: 20 Wrz 2008 18:08 ]
aha dodam jeszcze, ze mechanik niby sprawdzał miernikiem cos tam w silniczku krokowym i jest sprawny
Opisywałem już wcześniej problem swojego golfa 1.8 ABS 90KM, tak jak pisaliście, wymieniłem sonde i czujnik temperatury.
Teraz tak jakby auto lepiej pracuje, nie kopci jak wcześniej, ale problem zbyt niskich obrotów znowu pozostał...
Gdy auto jest zimne, chodzi wchodzi na ssaniu na około 1000 obrotów, po chwili gdy dodam odrobine gazu to nie wkreci sie juz na 1000 ale na 800 obrotów, chociaż silnik jeszcze sie nie zdarzyl wogole nagrzac...
po nagrzaniu obroty wachaja sie w okolicach 750, nie skaczą, ale minimalnie czasem faluja w tych granicach, co powoduje drgania w aucie...
Co moze byc przyczyna w takim wypadku ??
[ Dodano: 20 Wrz 2008 18:08 ]
aha dodam jeszcze, ze mechanik niby sprawdzał miernikiem cos tam w silniczku krokowym i jest sprawny
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 18:09 przez Paffcio, łącznie zmieniany 1 raz.
VW :)
prawidlowe obroty dla tych silnikow powinny byc na 800 ewentualnie sprawdz jeszcze swiece i kable bo to tez czesty przypadek jest ze obroty wrioja
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
Kopcenie po uruchomieniu,falowanie obrotów to typowe objawy zepsutego krokowca,kup używany powinien pasować nawet od Poloneza 1,6 GLI na wtrysku Boscha (jeśli masz 4 pinowy a raczej tak),koszt ok.100zł.Ten"silniczek krokowy" to dwa w jednym silniczek-sterownik i stycznik biegu jałowego więc w sprawdzanie miernikiem jakoś nie wierzę!
[ Dodano: 21 Wrz 2008 05:55 ]
No i nie zapominajmy o "lewym powietrzu" obejżenie uszczelki wtrysku i wszelkich rurek podciśnienia wskazane!
[ Dodano: 21 Wrz 2008 05:55 ]
No i nie zapominajmy o "lewym powietrzu" obejżenie uszczelki wtrysku i wszelkich rurek podciśnienia wskazane!
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:50
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
MWSAP, rurki podcisnienia wszystkie sprawdzałem, niby wszystko jest ok, nic nie ucieka itp, ale powiedz mi o która uszczelke Ci chodzi pod wtryskiem ? ta przy samym kolektorze ? jak ją najlepiej sprawdzić ?
[ Dodano: 21 Wrz 2008 08:31 ]
dodam jeszcze, ze przy rozpedzaniu sie, na kazdym biegu w pewnym momencie (okolo 3000 obrotow) czuc minimalne przymulenie auta, nie jest to straszne, ale czuc
[ Dodano: 21 Wrz 2008 08:31 ]
dodam jeszcze, ze przy rozpedzaniu sie, na kazdym biegu w pewnym momencie (okolo 3000 obrotow) czuc minimalne przymulenie auta, nie jest to straszne, ale czuc
VW :)
Tak dokładnie o tą chodzi a jak sprawdzić,gdzieś tu kiedyś czytałem żeby spryskiwać w czasie pracy silnika czymś łatwo palnym (np.dezodorant albo coś na alkoholu) i obserwować czy silnik nie zaczyna pracować inaczej ale sam tego nie próbowałem więc nie wiem czy to działa.A takie przymulanie to może powodować mocno zużyta kopułka i palec a przy okazji i ustawienie zapłonu może wymagać korekty.
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Raczej nie Masz wtrysk jednopunktowy (jak wnioskuję po oznaczeniu silnika) tam nie ma przepływomierzy i innych cudów tylko czujnik położenia przepustnicy ale on odpowiada za dobór mieszanki przy wysokich obrotach a na wolnych gdy taka blaszka naciśnie na stycznik w krokowcu to on przejmuje regulację obrotów.
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Sprawdź silniczek krokowy na włączonym zapłonie, być może nie działa.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=440285646
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=440285646
Może rjxt zna inną metodę ale proponuję na włączonym zapłonie jedną ręką odciągnąć przepustnicę (tak jakby wcisnąć gaz) a drugą (raczej palcem) wcisnąć lekko ten wystający element w gómowej osłonie (w krokowcu) powinien zacząć się wysuwać i chować.
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 501 gości