Problem jest taki:
zostawilem na chwile zapalony samochod na postoju po czym zaczalem powoli cofac, przejechalem ze 2 metry i samochod zgasl. Myslalem ze za male obroty mial i sie zdlawil, ale od tego momentu juz nie zapalil.
Okazalo sie ze glowny kabel napieciowy idacy do kopulki pokruszyl sie w rece, wiec wymienilem kabel i kopulke, auto ma iskre i zalewa wszystkie cylindry benzyna - pompa dziala - wszystko wskazuje na to ze samochod musi zapalic ale tak nie jest. W poniedzialek podepne pod kompa i moze przyczyna wyjdzie, ale to nie jest pewne.
Spalony mam rowniez bezpiecznik nr 3 "NUMBER PLATE LIGHTS" - z czego to jest? przepala sie co chwile jak zaloze nowy.
Od prob zapalenia rozrusznikiem i na pych klimatronik rowniez zaczal wariwowac (wyswetla wszystkie znaki, mruga i potem jest ok)
Silnik 2.0 8V GTI 97r
dzieki za info
Silnik zgasł i juz nie odpala PILNE!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To chyba jest bezpiecznik od podswietlenia tablic rejestracyjnych....Pichu pisze:Spalony mam rowniez bezpiecznik nr 3 "NUMBER PLATE LIGHTS" - z czego to jest?
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 121 gości