GOLF 2 1.8 GT 66KW silnik RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

GOLF 2 1.8 GT 66KW silnik RP

Post autor: Rompol » pt lis 11, 2005 21:06

Witam mam taki problem z ogrzewaniem w moim VW tzn jak silnik sie troche zagrzeje to ogrzewanie w aucie jest ok ale tylko przez jakis czas np 10min lub pare kilometrów a pózniej leci zimne powietrze układ nie jest zapowietrzony a przewody wszystkie są jednakowo ciepłe co może byc przyczyną lub czy mogą cos takiego robic zaworki zwrotne na dopływie i odpływie na przewodach od nagrzewnicy??

[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 19:27 ]
ok juz znalazłem ze to od tych zaworków zwrotnych jeden sie zablokował i teraz pytanie do próby dałem zamiast obu tych zaworków miedzianne rurki i jest ok i teraz moje pytanie po co są tam te zaworki zwrotne i czy muszą one byc??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



bool3k

Post autor: bool3k » sob lis 12, 2005 23:45

Miałem takiego golfa z takim silnikiem i go miesiąc temu musiałem rozebrać w drobiazgi.
Nie widziałem takich zaworków u siebie bo ich nie miałem i wszystko było OK.



Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » ndz lis 13, 2005 01:33

to było zabezpieczenie na wypadek gdyby nagrzewnica pękła - wtedy blokowany jest dopływ wody już do kabiny , powrót idzie tym cienkim wężykiem żeby węży nie rozsadziło - niestety z wiekiem to się po prostu psuje - za to dobre miejsce żeby np zastąpić to trójnikami do podgrzewania reduktora od gazu ;)


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 13, 2005 13:25

bo termostat masz??? i jest sprawny?? ja w korku marzlem w zimie , niedawno wymienilem a mialem takie same objawy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 13, 2005 13:42

Tych zabezpieczeń nie było we wszystkich dwójkach. W mojej jettcie 1,8 GU nie było, więc obejdzie się. Nagrzewnica chyba rzadko się rozlatuje "wybuchowo". Najpierw cieknie, szyby parują i jest czas na naprawę, albo chociaż odłączenie węży i zatkanie ich albo połączenie jakąś rurką.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości