Problem z silnikiem POMOCY !!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem POMOCY !!
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum takze ze wszystkimi sie serdecznie WITAM!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!
sas_gti, no racja, mialby problemy z odpaleniem ... ale z ta rozna dlugoscia kabli to mnie zaskoczyles... jezdzilem kiedys Kadettem ( zmienialem kable ) teraz MK3 i zawsze kable wszystkie sa takiej samej dlugosc ... no chyba ze MK2 ma inaczej, to przepraszam
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kurde w escorcie mialem rozne dlugosci, w golfie na 90 % jestem pewien ze tez tak jest, dzis sie upewnie
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Proponuje zacząć od..
sprawdzenia aparatu załonowego - czy nie ma w nim wilgoci, woda skierowana na silnik z dodatkowym ciśnieniem wnika we wszystkie możliwe szczeliny, a wiadomo jak to działa na elektrykę i elektronikę pojazdu .
Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.
Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe ), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.
Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów
Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc
Pozdrawiam i powodzenia...
Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.
Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe ), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.
Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów
Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc
Pozdrawiam i powodzenia...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 239 gości