chip tuning golfa na pompowtrysku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chip tuning golfa na pompowtrysku
mam pytanko, czy bez zadnych przeszkod, zadnych niekorzystynych konsekwencji dla auta mozna zchipowac go ze 100PS do wyzszej mocy, jezeli tak to do jakiej? pytam sie bo slyszalem na ten temat rozne opinie typu ze sprzeglo moze nie wytrzymywac itp, dzieki
O ile wiesz jak jeździć dieslem z turbiną, zmieniasz olej regularnie i filtry, to zostaje Ci podjechać do jednego z tunerów (w W-wie i okolicach masz kilku do wyboru), zdiagnozować auto porządniei wyjechać z ok 140+ pod maską.
Po chipie częściej zmieniasz olej (i lejesz dobry a nie jakieś badziewie) i tyle...
Po chipie częściej zmieniasz olej (i lejesz dobry a nie jakieś badziewie) i tyle...
[url=http://www.dieselteam.pl/][img]http://www.dieselteam.pl/logo/logo_forum_inv.jpg[/img][/url]
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Może nie częściej ale po prostu bardzo regularnie. Lepiej zmienić 500km wcześniej niż 500km później. Tak jak poprzednik napisał olej musi być dobrej jakości i koniecznie spełniać normę VW. Musisz też tankować dobrej jakości paliwo Shell V-power Diesel albo BP Ultimate Diesel. Jak się zorientowałeś z TDI można znacznie więcej mocy wyciągnąć niż mają seryjnie (margines bezpieczeństwa). Jest to spowodowane tym, że przeciętny Kowalski tudzież Shmidt może zapomnieć o wymianie oleju na czas albo zalać gówniane, rozcieńczone paliwo. Co do ograniczeń w podnoszeniu mocy to, z tego co czytałem, bez obawy o szybsze zużycie silnika w TDI można moc podnieść o 50% (w silnikach benzynowych o 30%).
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
W podkręconym silniku olej się szybciej zużywa, dlatego radzę zmieniać zamiast co 15 to co 10tys. A z tymi procentami to trochę przesadzasz. U mnie, w poprzednim aucie, z takiego 100 PD zrobiliśmy 145 koni, co uważam za max dla przeciętnego usera drogowego, tyle, że w serii było o ile pamiętam ciut powyżej 110. Czyli realny wzrost to ok 30% i tego radzę nie przekraczać. 50% wyjdzie jeżeli porównasz serie z katalogu (100) z wynikiem z hamowni po chipieKrembul pisze:Może nie częściej ale po prostu bardzo regularnie. Lepiej zmienić 500km wcześniej niż 500km później. Tak jak poprzednik napisał olej musi być dobrej jakości i koniecznie spełniać normę VW. Musisz też tankować dobrej jakości paliwo Shell V-power Diesel albo BP Ultimate Diesel. Jak się zorientowałeś z TDI można znacznie więcej mocy wyciągnąć niż mają seryjnie (margines bezpieczeństwa). Jest to spowodowane tym, że przeciętny Kowalski tudzież Shmidt może zapomnieć o wymianie oleju na czas albo zalać gówniane, rozcieńczone paliwo. Co do ograniczeń w podnoszeniu mocy to, z tego co czytałem, bez obawy o szybsze zużycie silnika w TDI można moc podnieść o 50% (w silnikach benzynowych o 30%).
[url=http://www.dieselteam.pl/][img]http://www.dieselteam.pl/logo/logo_forum_inv.jpg[/img][/url]
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
Golf IV TDI powered by Chiptec
Koni Sport, Weitec
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
http://www.diagtronik.pl/
http://www.forum.tdi-tuning.pl/index.ph ... =index.php
jeszcze jest ComSport,poszukaj trochę naprawdę nie jest trudno
http://www.forum.tdi-tuning.pl/index.ph ... =index.php
jeszcze jest ComSport,poszukaj trochę naprawdę nie jest trudno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 332 gości