Ciezko odpala gdy nie grzeja swiece
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Ciezko odpala gdy nie grzeja swiece
Witam.
Postanowiłem nowego posta napisać bo mnie już trafia... Mój passat znowu zaczął świrować z odpalaniem. Mianowicie:
- jak jest powyżej 14 stopni pali od ręki;
-jak jest poniżej 6 stopni (świece zagrzeją) pali też ok;
- a jak jest pomiędzy czyli świece jeszcze nie zagrzeja to po nocnym postoju ma opory i odpala za 5-6 obrotem wału, ale jak pochodzi chwilę to już pali normalnie.
Wtryski mam od ASV po przebiegu 140 tysa (możliwe, że pompa już nie jest taka super bo jakoś po ich założeniu nie czuję różnicy jakiejś dużej), kąt wtrysku wczoraj ustawiłem (50-52), dawka na rozgrzanym 3,2 - 3,4 mg, czujnik temp. w vagu pokazuje realne wartości (chyba i tak dzisiaj go na nowy z ASO wymienię), jak rano podnoszę maskę to w przewodach paliwowych nie ma powietrza.
Ktoś mnie uświadomi bo człowiek uczy się przez całe życie?? O czymś zapomniałem??
Jak mu odepnę czujnik temp., żeby świeczki zagrzały to odpali super - mogę sobie zrobić włącznik - ale według mnie nie tędy droga.
Martwi mnie jeszcze, że w sterowniku jest nagrzbane przez Neimców i może jakieś *&^%$# mapy są w kościach.
Pozdrawiam.
Postanowiłem nowego posta napisać bo mnie już trafia... Mój passat znowu zaczął świrować z odpalaniem. Mianowicie:
- jak jest powyżej 14 stopni pali od ręki;
-jak jest poniżej 6 stopni (świece zagrzeją) pali też ok;
- a jak jest pomiędzy czyli świece jeszcze nie zagrzeja to po nocnym postoju ma opory i odpala za 5-6 obrotem wału, ale jak pochodzi chwilę to już pali normalnie.
Wtryski mam od ASV po przebiegu 140 tysa (możliwe, że pompa już nie jest taka super bo jakoś po ich założeniu nie czuję różnicy jakiejś dużej), kąt wtrysku wczoraj ustawiłem (50-52), dawka na rozgrzanym 3,2 - 3,4 mg, czujnik temp. w vagu pokazuje realne wartości (chyba i tak dzisiaj go na nowy z ASO wymienię), jak rano podnoszę maskę to w przewodach paliwowych nie ma powietrza.
Ktoś mnie uświadomi bo człowiek uczy się przez całe życie?? O czymś zapomniałem??
Jak mu odepnę czujnik temp., żeby świeczki zagrzały to odpali super - mogę sobie zrobić włącznik - ale według mnie nie tędy droga.
Martwi mnie jeszcze, że w sterowniku jest nagrzbane przez Neimców i może jakieś *&^%$# mapy są w kościach.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 22:45 przez Turbonalepa, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Logi zrobie jeszcze dzisiaj na ciepłym, natomiast na zimnym zrobie po nocy pod blokiem i zobaczymy. Jaka powinna być wartość nominalna dla dawki rozruchowej w VAGU??
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Dziesiaj i jutro rano go zloguje i zobaczymy czy jest wszystko ok. Która grupa i jaki login do zmiany dawki rozruchowej?? Zmieni ja jutro po południu jeżeli nic z logów nie będzie widać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Zmeiniając wtryski dałem nowe podkładki, więc odpada taki tok myslenia, a zresztą ze starymi lejącymi wtryskami był ten sam problem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Mam logi.
007 zimny:
http://www.wrzuta.pl/obraz/j8HaZBdz7R/grupa_007_zimny
005 zimny:
http://www.wrzuta.pl/obraz/phis17tTyS/grupa_005_zimny
000 BS ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/kGm7wcZOgT/bs_000_cieply
004 ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/cuHb0tJ5Kn/grupa_004_cieply
013 ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/wJDOEw2KyE/grupa_013_cieply
Wygląda na to, że czujnik temp. dobrze pokazuje, może za soft trzeba się wziąć??
I pytanie z innej beczki: ktoś wie i powie który tranzystor trzeba wymienić (i na jaki) w sterowniku VP44 (Audi A6 98 rok) odpowiedzialny za zawór przestawiacza wtrysku??
Pozdrawiam.
007 zimny:
http://www.wrzuta.pl/obraz/j8HaZBdz7R/grupa_007_zimny
005 zimny:
http://www.wrzuta.pl/obraz/phis17tTyS/grupa_005_zimny
000 BS ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/kGm7wcZOgT/bs_000_cieply
004 ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/cuHb0tJ5Kn/grupa_004_cieply
013 ciepły:
http://www.wrzuta.pl/obraz/wJDOEw2KyE/grupa_013_cieply
Wygląda na to, że czujnik temp. dobrze pokazuje, może za soft trzeba się wziąć??
I pytanie z innej beczki: ktoś wie i powie który tranzystor trzeba wymienić (i na jaki) w sterowniku VP44 (Audi A6 98 rok) odpowiedzialny za zawór przestawiacza wtrysku??
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Prędzej zrobie sobie przełącznik od czujnika i będe sam decydował o tym kiedy ma grzać. Zastanawia mnie tylko fakt, że niby wszystko w normie a jednak kuleje. Myśle już sobie, że może kompresja słaba jest i wiąże ten fakt z tym, że po założeniu wtrysków od ASV nie czuję znacznej poprawy dynamiki auta...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości