A czy mógłbym Cię prosić o podanie kolorystyki przewodów sygnałowych w/w czujników w silniku ASZ? -jeżeli jest to możliwe.mariusz-1975 pisze:Jeśli jeszcze w czymś pomuc to chętnie
Ukryty wyłącznik zapłonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
- Lokalizacja: Jasło
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pt wrz 05, 2008 09:01
- Lokalizacja: Działoszyn
hello
Też przyłączę się do roznowy.
swojego golfa 4 TDI 2003 r zabezpieczyłem w ten o to sposób.
1) Odcięcie zapłonu, ukryty przycisk
2) Odcięcie szyny VAG ukrytym przełacznikiem
3) Mechaniczna blokada skrzyni biegów na wstecznym biegu
4) Parkowanie auta na strzeżonym parkingu
5) Pełne ubezpieczenie AC+OC+NW
Wiem, że to wszytko kosztuje, ale jak kogoś stać na samochód za 35 tys, to zawsze lepiej wydać jego 15% wartosci na zabezpieczenie i ubezpieczenia. To zawsze uwlania mnie od stresu, że cos się stanie z autkiem, a jesli nawet się stanie to jest mozliwośc kupienia następnego.
pozdrawiam
swojego golfa 4 TDI 2003 r zabezpieczyłem w ten o to sposób.
1) Odcięcie zapłonu, ukryty przycisk
2) Odcięcie szyny VAG ukrytym przełacznikiem
3) Mechaniczna blokada skrzyni biegów na wstecznym biegu
4) Parkowanie auta na strzeżonym parkingu
5) Pełne ubezpieczenie AC+OC+NW
Wiem, że to wszytko kosztuje, ale jak kogoś stać na samochód za 35 tys, to zawsze lepiej wydać jego 15% wartosci na zabezpieczenie i ubezpieczenia. To zawsze uwlania mnie od stresu, że cos się stanie z autkiem, a jesli nawet się stanie to jest mozliwośc kupienia następnego.
pozdrawiam
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Wielu wierzy w magiczną moc blokad skrzyni biegów, ale trzeba was rozczarować panowie!!!!!!!!!!darek_działosz pisze:3) Mechaniczna blokada skrzyni biegów na wstecznym biegu
WYSTARCZY PODNIEŚĆ MASKE, RĘKĄ WYCZEPIĆ LINKI ZMIANY BIEGÓW Z WYBIERAKA ( W VW-EJACH TRWA TO OKOŁO 10 SEKUND ) I ZA POMOCĄ SAMEGO WYBIERAKA WRZUCIĆ TRZECI BIEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOŻNA SPOKOJNIE RUSZYĆ I JECHAĆ 80-90 KM/H NIE RZUCAJĄC SIĘ W OCZY. ( CHODZI MI TU O NIENATURALNE WUSOKIE OBROTY SILNIKA )
I co wy na to?????????????????????????????????????????????????????????
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 18:05 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
W każdym TDI-ku można. Z tym że silniki na pompie mają tylko czujnik położenia wału G28 nie ma w nich czujnika położenia wałka rozrządu G40, a silniki na pompowtryskach mają G28 i G40.PvD pisze:A czy w silniku AHF tez mozna zrobić taki bajerek i ewentualnie jak by ktoś wiedział czy ta sama kolorystyka kabli jest to by było fajnie . Pozdrawiam
[ Dodano: 11 Wrz 2008 18:51 ]
Panowie szukajcie tych wtyczek w swoich autach i środkowe przewody(bez względu na kolor) są sygnałowe od czujników G28 i G40.Neoarti pisze:silnik AJM dziś zrobie foto wtyczek od tych czujników i wstawie na forum a ty zobaczysz czy to o te chodzi ok ?
[ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 08:11 ]
ok zdjęcie już mam czy chodzi o te wtyczki ? a sirodkowych kablach mam założyć przełaczniki ? [url=http://images38.fotosik.pl/7/32250fe655c00bafm.jpg]Obrazek[/URL]
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Koledzyk, widze ze zastanawiacie sie na waznym tematem, jesli moge wiec dolacze sie i uzycze swojej wiedzy.
Jezdze co roku na szkolenia pod warszawe bo i tam zostala utworzona jednostka do walki z kradziezami aut. Na podstawie materialow operacyjnych jakie moze i udosteonia nam policja, probojemy stale opracowywac jakies sposoby aby nie zakosili naszych autek.
na poczatek troche przykrych statystyk.
miniony rok to ponad 3000 skradzionych autek, z czego prawie 70% to auta grupy VW (passat b5, golf IV, audi A4 itd), najwiecej kradziezy to okolice warszawy i nadmorskie znane kurorty. wiec w tych miejscach jest najweiksze prawdopodobienstwo ze zniknie Wam autko
sposoby kradziezy:
bardzo znany: na tak zwanego spiocha
zlodziej wlamuje sie do domu, wlasciciele czesto zostawiaja kluczyki na szafce nocnej lub w przedpokoju
innym sposobem jest zatrzymanie na drodze, bardzo ostatnio lubiane przez zlodziei:
jedziecie sobie jakastam droga krajowa, na poboczu stoi autko (czesto na zagranicznych blaszkach i prawie sila zatrzymuje was i prosi o pomoc przy odpaleniu autka. ludzie z przyzwyczajenia badz przez to ze chodzi o podpiecie do akumulatora nie gasza silnika i wychdza z auta, wtedy kolejna osoba wskakuje i odjezdza. przykre widziec jak auto odjezdza
No i oczywiscie pd marketami, gdzie wydawaloby sie ze przeciez tyle soob sie kreci, ale wtedy na pewno nikt nie zareaguje
narzedzia jakimi sie posluguja to :
standardowe wylamaki, wygladajace jak klucze do VW (zreszta otwieraja tym drzwi jak kluczykami:) wiec fabryczny alarm nie zdaje egzaminu, nawet nie kwiknie.
komputery na podmianke oraz do podpinania, do ktorych ktos pisze im oprogramowanie, potrafia tym zrobic wszystko z elektronika
oraz pare innych o ktorych nie bede wspominal
Jak sie ustrzec.
Na pewno podstawowo autoalarm, cos musi narobic halasu... czemu? poniewaz zlodziej robiac podejscie ma na to pare minut pozniej musi auto porzucic. Jesli masz cos co narobi halasu, skracasz ten czas znacznie jesli to bardzo go wydluzasz.
dodatkowe odciecie. Najlepiej elektroniczne, urzadzenie w stylu immobilizera lub sam immobilizer, zadnych prostych ukrytych przelacznikow poniewaz sa proste do rowalenia.
No i oczywiscie nie spieszyc sie z zalozeniem, ukrywac przewody jak sie da, jak najbardziej upodabniac do fabrycznych wiazek.
zadnych tez blokad mechaicznych w stylu na skrzynie biegow czy jeszcze smieszniejsze na kierownice, szybciej to rozbrajaja niz wy zakladacie:)
i NIGDY ale to NIGDY nie podawac publicznie VIN auta, to wazne
o odcieciach na forum nie bede mowil ale jest pare miesc dosc dobrych i w passatach i w golfach, gdzie ciezko znalezc i narobia troch metliku w glowie.
to tak po krotce
pozdarwiam
Jezdze co roku na szkolenia pod warszawe bo i tam zostala utworzona jednostka do walki z kradziezami aut. Na podstawie materialow operacyjnych jakie moze i udosteonia nam policja, probojemy stale opracowywac jakies sposoby aby nie zakosili naszych autek.
na poczatek troche przykrych statystyk.
miniony rok to ponad 3000 skradzionych autek, z czego prawie 70% to auta grupy VW (passat b5, golf IV, audi A4 itd), najwiecej kradziezy to okolice warszawy i nadmorskie znane kurorty. wiec w tych miejscach jest najweiksze prawdopodobienstwo ze zniknie Wam autko
sposoby kradziezy:
bardzo znany: na tak zwanego spiocha
zlodziej wlamuje sie do domu, wlasciciele czesto zostawiaja kluczyki na szafce nocnej lub w przedpokoju
innym sposobem jest zatrzymanie na drodze, bardzo ostatnio lubiane przez zlodziei:
jedziecie sobie jakastam droga krajowa, na poboczu stoi autko (czesto na zagranicznych blaszkach i prawie sila zatrzymuje was i prosi o pomoc przy odpaleniu autka. ludzie z przyzwyczajenia badz przez to ze chodzi o podpiecie do akumulatora nie gasza silnika i wychdza z auta, wtedy kolejna osoba wskakuje i odjezdza. przykre widziec jak auto odjezdza
No i oczywiscie pd marketami, gdzie wydawaloby sie ze przeciez tyle soob sie kreci, ale wtedy na pewno nikt nie zareaguje
narzedzia jakimi sie posluguja to :
standardowe wylamaki, wygladajace jak klucze do VW (zreszta otwieraja tym drzwi jak kluczykami:) wiec fabryczny alarm nie zdaje egzaminu, nawet nie kwiknie.
komputery na podmianke oraz do podpinania, do ktorych ktos pisze im oprogramowanie, potrafia tym zrobic wszystko z elektronika
oraz pare innych o ktorych nie bede wspominal
Jak sie ustrzec.
Na pewno podstawowo autoalarm, cos musi narobic halasu... czemu? poniewaz zlodziej robiac podejscie ma na to pare minut pozniej musi auto porzucic. Jesli masz cos co narobi halasu, skracasz ten czas znacznie jesli to bardzo go wydluzasz.
dodatkowe odciecie. Najlepiej elektroniczne, urzadzenie w stylu immobilizera lub sam immobilizer, zadnych prostych ukrytych przelacznikow poniewaz sa proste do rowalenia.
No i oczywiscie nie spieszyc sie z zalozeniem, ukrywac przewody jak sie da, jak najbardziej upodabniac do fabrycznych wiazek.
zadnych tez blokad mechaicznych w stylu na skrzynie biegow czy jeszcze smieszniejsze na kierownice, szybciej to rozbrajaja niz wy zakladacie:)
i NIGDY ale to NIGDY nie podawac publicznie VIN auta, to wazne
o odcieciach na forum nie bede mowil ale jest pare miesc dosc dobrych i w passatach i w golfach, gdzie ciezko znalezc i narobia troch metliku w glowie.
to tak po krotce
pozdarwiam
kolego, po pierwsze ameryki nie odkryłeś, w przypadku skrzyni VAG na linkimariusz-1975 pisze:trzeba was rozczarować panowie!!!!!!!!!!
po drugie nie krzycz i wyłącz caps locka
możesz rozwinąc tą tezę ?Audiofil pisze:NIGDY ale to NIGDY nie podawac publicznie VIN auta, to wazne
co złodziej zrobi z moim numerem VIN ?
na podstawie numeru VIN auta potrafia dorobic sobie kluczyk, jego wprogramowanie do immo zajmuje im mala chwilke.
Moze inazej, ja zamawiajac kluczyk do passata w pewnym serwisie (nie napisze jakim serwisie) zostalem zapytany jedynie o numer vin... i ewentualnie moje dane, moga wyslac kluczyk i nie ma problemu, choc procedury wiadomo jakie sa, czyli dane, dowod rejestracyjny i tylko osobiscie.
Moze inazej, ja zamawiajac kluczyk do passata w pewnym serwisie (nie napisze jakim serwisie) zostalem zapytany jedynie o numer vin... i ewentualnie moje dane, moga wyslac kluczyk i nie ma problemu, choc procedury wiadomo jakie sa, czyli dane, dowod rejestracyjny i tylko osobiscie.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
ja to wiem, ale jeszcze dla wielu mechaniczna blokada skrzyni biegów jest podobno najleprzym sposobem na złodzieja.cowboy pisze:
mariusz-1975 napisał/a:
trzeba was rozczarować panowie!!!!!!!!!!
kolego, po pierwsze ameryki nie odkryłeś, w przypadku skrzyni VAG na linki
Sorki, zapamiętam na przyszłość.cowboy pisze:po drugie nie krzycz i wyłącz caps locka
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
W silnikach benzynowych jest inaczej, tam odcina się pompę paliwa, lub moduł zapłonowy, lub wtrysku paliwa. Ale przyznaje szczerze, że nie jestem zbyt bystry w benzynach i nie bardzo potrafię ci pomóc . Ale za to diesel nie ma przede mną tajemnic.rybusie1 pisze:a jak wygląda sprawa w Golfie 1.6 16v 02r (BCB)
[ Dodano: 16 Wrz 2008 22:38 ]
Ciekawe a w ilu modelach WIN jest podany "publicznie" na szybie czołowej auta jako wlepka u dołu.Audiofil pisze: NIGDY ale to NIGDY nie podawac publicznie VIN auta, to wazne
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 303 gości