Witam, dzisiaj odbieram głowice z warsztatu i przed załozeniem chce ustawic zawory tylko jaki luz....golf 1, silnik 1.1, wyczytałem z niemieckim manuala 10 dla ssących 20 dla wydechowych tylko czy te wartosci odnoszą sie do silnika zimnego? czy luzy zaworowe moge ustawic sobie na zdjętej głowicy?
No i jeszcze jeden problem - jak zgrac koła zembate przy zakładaniu paska rozrządu?
z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
ustawienie zaworów i założenie rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
hehe nieustawisz luzów bez głowicy nie ma takiej możliwości, jeżeli chodzi o wartości to jak już to wg szczelinomierza to jest 0,10 i 0,20 szczerze mówiąc nie widziałem tego silnika 1,1 poj , jeżeli chodzi o ustawienie kół to na kołach są nacięcia które muszą zgrać się ze znakami na obudowie silnika , po założeniu i naciągnięciu paska wszystko musi się zgadzać, ale moim zdaniem nie dasz rady tego sam zrobić
głowica bedzie cała złożona, to jaka jest roznica jak nie bedzie przykrecona do bloku i nie bedzie paska na kole zębatym? a luzy tak, 0.10 , 0.20 tylko niewiem czy to są wartosci dla silnika zimnego....
co do rozrządu to mam na kole zębatym od wałka kropke i wyczytałem ze musie ona pokryc sie ze znakiem na dole (taki kawałek metalu z nacięciem) tylko niewiem jak ustawic wał....dlaczego sam niezrobie tego? musze tylko wiedziec jak........
co do rozrządu to mam na kole zębatym od wałka kropke i wyczytałem ze musie ona pokryc sie ze znakiem na dole (taki kawałek metalu z nacięciem) tylko niewiem jak ustawic wał....dlaczego sam niezrobie tego? musze tylko wiedziec jak........
Możesz na zdjętej głowicy, a ten luz ustawia sie na zimnym.głowica bedzie cała złożona, to jaka jest roznica jak nie bedzie przykrecona do bloku i nie bedzie paska na kole zębatym? a luzy tak, 0.10 , 0.20 tylko niewiem czy to są wartosci dla silnika zimnego
[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 12:00 ]
Tu masz ustawienie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości