vr6 200klm 5000 obr i odcinka

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

vr6 200klm 5000 obr i odcinka

Post autor: bartex » pn wrz 15, 2008 17:10

Witam wpakowalem silnik do golfa 3 z pasata wersja ameryka byl na skrzyni automatycznej tą skrzynie zamienilem na manuala i tak to teraz siedzi w moim golfie, 0 beldow w Vag-com a probelm jest taki ze nie moge przekroczyc 200klm bo mi odcina jak by brakowalo paliwa pedal wcisniety spada predkosc do 180 i dalej zaczyna jechac niemam tłumiak srodkowego jest katalizatos pompa paliwa jest nowa czy to jakies amerykanskie zabespieczenie w sterowniku??



Awatar użytkownika
Paździoch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw sie 28, 2008 20:10
Lokalizacja: Śląsk (SRB)

Post autor: Paździoch » pn wrz 15, 2008 23:01

w skrzyniach automatycznych odcięcie zapłonu jest od 4,5 do 5 tys obrotów i to jest zaprogramowane

pokombinuj coś z komputerem bo zapewne jest zaprogramowany na automatyczna skrzynie



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt wrz 16, 2008 12:21

jaki masz nr sterownika?


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartex » wt wrz 16, 2008 16:18

Obrazek
Obrazek



pysio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 18:53
Lokalizacja: montreal

Post autor: pysio » wt wrz 16, 2008 19:18

Paździoch pisze:w skrzyniach automatycznych odcięcie zapłonu jest od 4,5 do 5 tys obrotów i to jest zaprogramowane

pokombinuj coś z komputerem bo zapewne jest zaprogramowany na automatyczna skrzynie
mam vr na automacie i nie ma zadnego odciecia zaplonu przy 4,5 czy 5 tys. Moge zalaczyc np na pozycje 2 ( skrzynia ma wtedy tylko 2 przelozenia ) i skatowac motor jak kazdego manuala



bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartex » wt wrz 16, 2008 19:23

tak automat ale wersja US w stanach auta maja zakladane ograniczniki stad moze byc jakies zabezpiecznie



pysio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 18:53
Lokalizacja: montreal

Post autor: pysio » wt wrz 16, 2008 20:30

moze byc ogranicznik predkosci max ( w golfie 3 ??? ) ale nie ogranicznik obrotow przy 5 tys co byloby niebezpieczne np przy koniecznosci naglego wyprzedzania



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt wrz 16, 2008 23:03

mam jak cos binarki eproma od tego numeru do manuala i mozemy jak cos pokombinowac.


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartex » wt wrz 16, 2008 23:17

to wklej co tam masz i napisz jak mam sie za to zabrac
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 23:18 przez bartex, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt wrz 16, 2008 23:32

a masz sprzed by 27c 512 zaprogramowac/


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartex » śr wrz 17, 2008 00:59

eh no niestety nie pewnie bedzie trzeba wlutowac podstawke ? napisz co mam kupic czy z allegro bedzie si czy masz jakies inne namiary na jakis dobry programator

http://moto.allegro.pl/item435100846_pr ... w_sam.html

czy takie cos moze byc ?
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 01:49 przez bartex, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » śr wrz 17, 2008 02:16

jak to wina softu ze odcina przy 5 tys ,to SADZE ze ori wsad do manuala pomoze. ale nie wiem jak w automatach jest wiec nic nie sugeruje. mialem taki porg. na samym poczatku podrobka willema ale do straszych pamieci i do radiow miejwiecej styka. (czesto dlawik sie jeb..al )


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr wrz 17, 2008 16:17

odepnij sygnał prędkości do ECU i napisz czy pomogło
ale to nie będzie to... , mam jednego VRa - silnik z automatu, teraz jeździ w manualu i nie ma żadnej blokady.
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 16:19 przez GTO, łącznie zmieniany 2 razy.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

bartex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt sty 30, 2007 10:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartex » śr wrz 17, 2008 18:15

wlasnie wczesniej niemialem sygnalu predkosci i bylo to samo vag wywalal bład podpiolem sygnal predkosci i dalej to samo fakt wczesniej dlawil mi sie przy 5 tys na 3cim 4tym i piatym biegu teraz tylko 5 bieg przy 200 klm 5000 obr koniec jazdy



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości