Wymiana tulei w tylnej belce MK3 GTI

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Wymiana tulei w tylnej belce MK3 GTI

Post autor: Killof102 » pn wrz 15, 2008 22:24

Da sie domowym sposobem wymienić tuleje na belce tylnej (chodzi o te co są w miejscu przykręcania wahacza do karoserii)


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
MmAaZzIi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 00:13
Lokalizacja: malopolska / okolice gorlic
Kontakt:

Post autor: MmAaZzIi » wt wrz 16, 2008 08:18

Killof102, Tak nie powinno byc problemu , mozesz wyjac cala belke odkrecasz amorki te dwie sruby ktore trzymaja belke ciegno od korektora sily hamowania oraz przewody hamulcowe lub tylko opuszczasz belke na tyle na ile przewody pozwola . Zalezy jak mocno beda zapieczone u mnie na szczescie poszly bez problemu lecz czasem moga dobrze siedziec i stracisz troche czasu oraz nerwow :grin:
Jesli znasz kogos kto ma tokarke popros o zrobienie dobrego wybijaka , bardzo ulatwi ci to prace !!! Tak na marginesie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54501
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1936234
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 08:29 przez MmAaZzIi, łącznie zmieniany 2 razy.


MOJ VARIANT !!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=172521

Awatar użytkownika
MariuszM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw maja 03, 2007 21:43
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: MariuszM » wt wrz 16, 2008 09:11

Ja ostatnio przerabiałem ten temat u siebie. Generalnie sprawa nie jest trudna ale bez dobrych kluczy sie nie obejdzie. I tak jak wspomniał kolega wcześniej trzeba uważać na przewody hamulcowe. Ja wymieniłem sobie odrazu po ściągnięciu belki wszystkie przewody z tyłu... sprawdź tez przy okazji korektor siły hamowania (mój po 14 latach się troszkę zmęczył i również go wymieniłem)..

Co do wybijania starych silentbloków to szkoda się męczyć z jakimiś wybijakami... poszukaj kogoś z prasą to Ci wywali i zamontuje nowe za jednym razem ( u mnie trwało to 15 min i kosztowało całe 20 pln ;) )

Aha - przyda Ci sie dużo WD40 albo coś podobnego :grin:
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 09:11 przez MariuszM, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » wt wrz 16, 2008 11:52

ja wymienialem dwie w maju, nie odrecalem srub od amortyzatora i przewodow hamolcowych, belka mi wisaiala wlasnie na amorach, meczylem sie troche z odkreceniem tego korektora sily hamowania, pozniej odrecilem dwie sruby ktore trzymaja belke i tak sobie wisiala, to znaczy to gdzie sa silenblocki lezalo na podlodze a gora na amorach sie trzymala, pozniej wywiercilem srodek gumowy, i brzeszczotem rozciolem zemnetrzna balche i latwo se wybila, przed wsadzeniem wyczyscilem papierem sciernym i dalem troche smaru, a do wsadzania uzylem gwintu o duzej wyztrzymaloasic zakupionego w obi :helm: z jednej strony mamly kolniez z rurki ( tak zeby dociagnac do konca) a z drugiej duza podkladke, skrecaja gwint lekko popukiwalem zeby roano weszlo (takie popupikawanie ze nawet gwozdzia bym nie wbil :helm: ) i jak juz na poczatku weszlo prosto to pozenij juz tylko sruba i krecenie

[ Dodano: 16 Wrz 2008 11:53 ]
dodam ze mam kanal



Artur9067
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt paź 29, 2013 21:16
Lokalizacja: krakow

Wymiana tulei w tylnej belce MK3 GTI

Post autor: Artur9067 » pt maja 16, 2014 14:02

Jeżeli ktoś posiada mini prasę do owych tulei to mógłby sprawdzić jakiej wytrzymałości jest w niej śruba?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości