Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								jacu2000							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
 		
		
											- Lokalizacja: wawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 09:45
			
			
			
			
			Na wstępie witam wszystkich na forum 

Jeżdze mk3 1.9 TD 95r 290 000km
I mam zajeduży problem.
Turbina padła wyssała ole z silnika, ale podczas jazdy nie skoczyła temperatura ani nie zapaliła sie kontrolka oleju. jak sie zatrzymałem to zauważyłem że coś mi auto harczy - nie wyłączyłem od razu silnika. Po wyłączeniu auto nie zapaliło bo nie miało oleju w silniku. Dolałem i zaczeło stasznie kopcić na niebiesko oczywiście. odłączyliśmy turbine i okazało sie że to ona pluje olejem. Myślałem zę po odłaczeniu turbiny auto prz4epali olej i przestanie kopcić ale nic z tego -kopci strasznie i pracuje strasznie nierówno i harcząco.
MOŻE MIELISCIE TAKI PRZYPADEK czy mogła mi sie skopać jeszcze wstępna komora?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 10:16
			
			
			
			
			a nie zatarles lekko silnika?
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Maciej (bzik)							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 18
 		- Rejestracja: sob sie 02, 2008 13:08
 		
		
											- Lokalizacja: mam to wiedzieć?
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maciej (bzik) » pn wrz 15, 2008 10:37
			
			
			
			
			jacu2000 pisze:pracuje strasznie nierówno i harcząco. 
znajomy miał podobne objawy kiedy stracił olej, nie skacze ci mocno temperatura, bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują że nawet krótka jazda bez oleju przyciera silnik i nie skończy się to tak prosto, dobrze że przynajmniej go nie zagrzałeś.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 11:00
			
			
			
			
			Maciej (bzik),  to w takim razie mnie sie udalo 

 bo jak mi wyrzygala turbina caly olej i zapalila sie kontrolka to odrazu zgasilem auto 
 
po tej akcji auto legitymuje sie nadal moca 128 KM 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Maciej (bzik)							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 18
 		- Rejestracja: sob sie 02, 2008 13:08
 		
		
											- Lokalizacja: mam to wiedzieć?
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maciej (bzik) » pn wrz 15, 2008 11:07
			
			
			
			
			Adamm pisze:Maciej (bzik), to w takim razie mnie sie udalo 

 bo jak mi wyrzygala turbina caly olej i zapalila sie kontrolka to odrazu zgasilem auto 
po tej akcji auto legitymuje sie nadal moca 128 KM 

 
tyle że kolega trochę się przejechał bez oleju a Ty piszesz że od razu zgasiłeś auto
jacu2000 pisze:Turbina padła wyssała ole z silnika, ale podczas jazdy nie skoczyła temperatura ani nie zapaliła sie kontrolka oleju. jak sie zatrzymałem to zauważyłem że coś mi auto harczy - nie wyłączyłem od razu silnika.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 11:24
			
			
			
			
			Maciej (bzik), bo trzeba uwazac na wszystkie czerwone kontrolki ktore mrygaja   

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								jacu2000							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
 		
		
											- Lokalizacja: wawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 11:54
			
			
			
			
			do Bzika
pisałem, że żadna kontrolka sie nie zapaliła i temperatura była w normie, także prosze bez niepotrzebnych uwag bo i tak mam wielki problem.
a dla reszty dzieki za wypowiedzi coś bede z tym robił i napisze co i jak.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 13:26
			
			
			
			
			jacu2000,  to jesli nie zapalila sie kontrolka to znaczy ze auto jeszcze mialo olej
ale turbo puscilo do silnika i stad problem z odpaleniem ;/
trzeba bylo wykrecic wtryski i swiece i przedmuchac sprezonym powietrzem, bo teraz jesli nie zatarles a poszedl olej do cylindrow to mogles pogiac korby bo oleju nie scisnie tak ;/
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Tomek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1382
 		- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
 		
		
																- Lokalizacja: Bydgoszcz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomek » pn wrz 15, 2008 13:38
			
			
			
			
			Adamm pisze:trzeba bylo wykrecic wtryski i swiece i przedmuchac sprezonym powietrzem, bo teraz jesli nie zatarles a poszedl olej do cylindrow to mogles pogiac korby bo oleju nie scisnie tak ;/
Polecam temat kolegi COWBOYA o jego TDI, jak on to mowi cieżkie jest zycie tuningowca...
 
			
									
									
		
		
				[...]Mam dwie kreski,  - no to masz słaby zasięg 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 14:32
			
			
			
			
			Tomek,  ale to apropo mojej wypowiedzi?
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								jacu2000							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 3
 		- Rejestracja: pn wrz 15, 2008 09:04
 		
		
											- Lokalizacja: wawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jacu2000 » pn wrz 15, 2008 14:35
			
			
			
			
			Adamm trafiłeś chyba niestety w samo sedno własnie sie tego obawiam - oleju w cylindrach i ogólnej rozp....duchy wewnątrz - a wtedy raczej bedzie wymiana silnika bo raczej nie bedzie mi sie opłacało wymieniać turbiny i remontować silnika 
Z drugiej strony wtedy mój czerwony diabełek dostanie nowe serce ale TDI
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » pn wrz 15, 2008 14:40
			
			
			
			
			jacu2000, jakbys potrzebowal pomocy to wal do mnie 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości